Fra and dtv адаптивни стойности
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Fra and dtv адаптивни стойности
Здравейте. В един manual за бмв попаднах на това обяснение за адаптивните стойности. Валидно ли е и за други автомобили или само за бмв? При фиат също се ползват fra and dtv стойностите, но въобще не отговарят на това. Двата dtv първоначално бяха -0.2, а трите fra - 0.885. Мерните единици са N, което не знам какво е
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Fra and dtv адаптивни стойности
това което си пост-нал е за фиат/ алфа...
на бмв му викат LTFT (лонг търм фюел трим) и STFT (шорт търм фюел трим) и единиците не са същите като за фиат/алфа
но независимо от името и единиците- ако ти гори богато или работната температура е ниска или имаш инжектор дето е дал фира или най- вероятно регулатора на налягането на горивната помпа не е наред.
на бмв му викат LTFT (лонг търм фюел трим) и STFT (шорт търм фюел трим) и единиците не са същите като за фиат/алфа
но независимо от името и единиците- ако ти гори богато или работната температура е ниска или имаш инжектор дето е дал фира или най- вероятно регулатора на налягането на горивната помпа не е наред.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Fra and dtv адаптивни стойности
да, това са фиатските имена на дългия и късия трим. Но и в бмв ги ползват, та оттам намерих инфото. Обаче май не може да се сравняват, защото обясненията са в милисекунди и проценти, а при фиат мерят в други единици
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Fra and dtv адаптивни стойности
нямам опит със фиат еку-та... но в каквото и да ги мери може да си извадиш изводи дали гори богато или бедно и да търсиш проблемите?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани