Съвет за техн. проблем С ДПФ Клио 4 ?
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Съвет за техн. проблем С ДПФ Клио 4 ?
Моля просветените по темата за съвет за технически проблем с Клио 4 1,5 dci.
Автомобила не регенерира. ДПФ-а е чистен с принудителна регенерация, но след 600 км. пак го задръства.
Същия резултат се получи след пране на машина. При диагностика показва, че не е проведена регенерация.
Колата беше в няколко сервиза, включително и в официален без резултат. Дюзите също са сваляни и проверени.
Автомобила не регенерира. ДПФ-а е чистен с принудителна регенерация, но след 600 км. пак го задръства.
Същия резултат се получи след пране на машина. При диагностика показва, че не е проведена регенерация.
Колата беше в няколко сервиза, включително и в официален без резултат. Дюзите също са сваляни и проверени.
Последна промяна Georgi на 18 Апр 2024, 16:11, променена общо 1 път
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Съвет за техн. проблем с Клио 4 ?
Пловдив - Слави Шишков
София - Авантайм-М
Ще помогнат.
В София има още 2 места, също така и в Русе.
Не знам къде си.
София - Авантайм-М
Ще помогнат.
В София има още 2 места, също така и в Русе.
Не знам къде си.
Хм,хм...
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Съвет за техн. проблем С ДПФ Клио 4 ?
Може ли да е така, защото се кара само на малки разстояния и не се кара по магистрала?
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Съвет за техн. проблем С ДПФ Клио 4 ?
На какъв пробег е автомобила и в какви условия е експлоатиран ? Правени ли са някакви интервенции по софтуера ,чипосване и т.н ...колата изобщо знае ли че има FAP и датчиците за диференциално налягане в норма ли са ?
- Моджо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Съвет за техн. проблем С ДПФ Клио 4 ?
Може, ама за 600 км, малко ми се види.... Може да е просто датчика и всъщност да няма нищо и неква тръбичка имало дето за запушвала.
Няма нужда да хвърляме боб. да иде при правилния човек да я види. Ако е правен опит да се махне ДПФ може да е заключен за регенерация.
Clip -а ще си каже какво му е. Иначе си иска каране с около 3000 оборота, на загрял мотор, 20 минути, всеки месец, а може и 2 пъти в месеца.
Теоретично )
Няма нужда да хвърляме боб. да иде при правилния човек да я види. Ако е правен опит да се махне ДПФ може да е заключен за регенерация.
Clip -а ще си каже какво му е. Иначе си иска каране с около 3000 оборота, на загрял мотор, 20 минути, всеки месец, а може и 2 пъти в месеца.
Теоретично )
Хм,хм...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани