Смяна масло и филтри
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- icog
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
Начи да се изкажа и аз:
1. По темата за маслото с 0 отпред - моята на 180000 е сервизирана в сервиз на БМВ в Германия и са и сложили 0w30. Пише го в книжката и на етикета на двигателя. Няма грам омасляване никъде по/под двигателя. Все пак говорим за дизели дето 500К не би трябвало да ги усетят, кви хлабини, кви износвания, това да не е Вартбург:?:
2. За картерните газове много се писа по коледа някъде, преди са слагали един филтър с едно дунапренче, дето е трябвало да се сменя често. След това са го измислили без дунапрена с леко променена конструкция - и се води вечен. Както някой писа, мятайте му по едно очо на уплътненията но практически в него няма какво да се сменя, щото е една пластмаса. Предната ми доде с дунапренен, та го сравнявах с новия дето го взех от БМВ. Сменяш с тоя изцяло пластмасовия и аде. А на по-новите машини предполагам са си направо пластмасовите - поне моята 2006 дойде директно с такъв.
1. По темата за маслото с 0 отпред - моята на 180000 е сервизирана в сервиз на БМВ в Германия и са и сложили 0w30. Пише го в книжката и на етикета на двигателя. Няма грам омасляване никъде по/под двигателя. Все пак говорим за дизели дето 500К не би трябвало да ги усетят, кви хлабини, кви износвания, това да не е Вартбург:?:
2. За картерните газове много се писа по коледа някъде, преди са слагали един филтър с едно дунапренче, дето е трябвало да се сменя често. След това са го измислили без дунапрена с леко променена конструкция - и се води вечен. Както някой писа, мятайте му по едно очо на уплътненията но практически в него няма какво да се сменя, щото е една пластмаса. Предната ми доде с дунапренен, та го сравнявах с новия дето го взех от БМВ. Сменяш с тоя изцяло пластмасовия и аде. А на по-новите машини предполагам са си направо пластмасовите - поне моята 2006 дойде директно с такъв.
- Be Brave
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520D, 11.2005'
.
Понеже колегата се интересуваше от цени та и аз да се включа:
Масло BMW 0W40-LL-04 от колегата V-max - 24лв./л.
Смяна на маслото + смяна на всички 4 филтъра + 4 филтъра (всички бяха на MANN-HUMELL) + нулиране на комп-а - 430 лв. в сервиза на РАШО. Не знам дали стана ясно, така че ще поясня, че филтрите ми бяха закупени от РАШО по моя поръчка и са включени в общата цена от 430лв.
Масло BMW 0W40-LL-04 от колегата V-max - 24лв./л.
Смяна на маслото + смяна на всички 4 филтъра + 4 филтъра (всички бяха на MANN-HUMELL) + нулиране на комп-а - 430 лв. в сервиза на РАШО. Не знам дали стана ясно, така че ще поясня, че филтрите ми бяха закупени от РАШО по моя поръчка и са включени в общата цена от 430лв.
Re: .
Be Brave написа:Понеже колегата се интересуваше от цени та и аз да се включа:
Масло BMW 0W40-LL-04 от колегата V-max - 24лв./л.
Смяна на маслото + смяна на всички 4 филтъра + 4 филтъра (всички бяха на MANN-HUMELL) + нулиране на комп-а - 430 лв. в сервиза на РАШО. Не знам дали стана ясно, така че ще поясня, че филтрите ми бяха закупени от РАШО по моя поръчка и са включени в общата цена от 430лв.
...баси дай координати на сервиза.... мен ми взимат в ПЕНЕВ-Пловдив по 700лв.
някой може ли да ми каже и къде се намира филтъра на картерните газове при моя автомобил? уж си платих да ми го сменят но изпитвам съмнения.
Ето снимки...някой ще ми посочи ли къде е...видях че съм го платил но искам да проверя сам дали е сменен...
- skoti79
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Смяна масло и филтри
Имаше платена обява с координати в продава .
0988727380 Rasho
0988727380 Rasho
- Be Brave
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520D, 11.2005'
Re: Смяна масло и филтри
Колеги,
във връзка с темата за маслото исках да ви питам дали сте забелязали промяна на шума след смяна на маслото ?
След като си смених маслото и сложих 0W40 LL-40 на BMW изведнъж двигателя стана по-шумен от преди. Не знам немеца с какво масло го е карал, но преди колата беше по-тиха. Чудя се дали не е от това, че преди е била с 5W30 (може би), а сега съм сложил 0W40, което е "по-тънко"
Какви са вашите впечатления ?
във връзка с темата за маслото исках да ви питам дали сте забелязали промяна на шума след смяна на маслото ?
След като си смених маслото и сложих 0W40 LL-40 на BMW изведнъж двигателя стана по-шумен от преди. Не знам немеца с какво масло го е карал, но преди колата беше по-тиха. Чудя се дали не е от това, че преди е била с 5W30 (може би), а сега съм сложил 0W40, което е "по-тънко"
Какви са вашите впечатления ?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12346
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Смяна масло и филтри
Напълно е възможно.... то и зависи на кви км ти е колата... мойта не знам с кво масло е била преди да я взема, аз сложих 0W40 и не забелязах разлика... но поне 3-4ма ми се заобясняваха, че ако сложа 5W30 ще стане по-тиха... чудя се дали да пробвам, но пък от друга страна идва зима и не виждам причина да й слагам по-гъсто масло
- Be Brave
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520D, 11.2005'
Re: Смяна масло и филтри
Mollov написа:Напълно е възможно.... то и зависи на кви км ти е колата... мойта не знам с кво масло е била преди да я взема, аз сложих 0W40 и не забелязах разлика... но поне 3-4ма ми се заобясняваха, че ако сложа 5W30 ще стане по-тиха... чудя се дали да пробвам, но пък от друга страна идва зима и не виждам причина да й слагам по-гъсто масло
Явно е от това, защото буквално след излизането от сервиза след смяна на маслото го установих. Не съжалявам чак толкова защото все пак идва зима и е по добре за двигателя маслото да е по-тънко, но през пролетта (ако не съм и навъртял до тогава 10-12хил.) ще сложа 5W30 - аз гледах, че го дават подходящо даже за зимните условия в БГ - изключвам редките случай в които с дни температурите са под -5.
Re: .
pironkov написа:Be Brave написа:Понеже колегата се интересуваше от цени та и аз да се включа:
Масло BMW 0W40-LL-04 от колегата V-max - 24лв./л.
Смяна на маслото + смяна на всички 4 филтъра + 4 филтъра (всички бяха на MANN-HUMELL) + нулиране на комп-а - 430 лв. в сервиза на РАШО. Не знам дали стана ясно, така че ще поясня, че филтрите ми бяха закупени от РАШО по моя поръчка и са включени в общата цена от 430лв.
...баси дай координати на сервиза.... мен ми взимат в ПЕНЕВ-Пловдив по 700лв.
някой може ли да ми каже и къде се намира филтъра на картерните газове при моя автомобил? уж си платих да ми го сменят но изпитвам съмнения.
Ето снимки...някой ще ми посочи ли къде е...видях че съм го платил но искам да проверя сам дали е сменен...
Колега, аз всички фирмени и лични автомобили, излезли от гаранция, ги обслужвам само в сервиз D&N. Хората са много любезни и се отнасят професионално към всеки детайл. Всяка смяна на масло при тях е придружена с профилактичен преглед на окачването, оглед на всички консумативи, изобщо тотално обслужване. Много пъти са ми вършили услуги - вързвали са ми откачени кори на мотора, дреболии, без да искат парички. Смяна на масло на 525д с масло БМВ 0W30 (не наливно от варел, в кутии по 1 л., отварят ги пред мен) и всички филтри (оригинални) излиза около 400 лв. За редовни клиенти има отстъпка. Ако решиш да опиташ, драсни едно ЛС, ще им звънна.
Re: Смяна масло и филтри
Здравейте, след като си купих мойта мисля че се налага да и направя сервиз обаче си нямам на идея кое кога е сменяно, просто тези които ми преглеждаха колата преди да я купя ми казаха че е за смяна на масло.
Сега обаче нито знам колко литра трябва да взема нито какво да е маслото....
И се чудя тея филтри как да разбера кои са сменяни и кои не и дали трябва да се сменят.
В едно съм убеден че филтъра на климатика явно не е за смяна защото от лицхен опит знам че когато филтъра не е за смяна духа страшно силно какъвто е и случая с моята....
И както повечето от вас и аз се притеснявам за този филтър за турбината....
Колата е уж на 76000км...
Сега обаче нито знам колко литра трябва да взема нито какво да е маслото....
И се чудя тея филтри как да разбера кои са сменяни и кои не и дали трябва да се сменят.
В едно съм убеден че филтъра на климатика явно не е за смяна защото от лицхен опит знам че когато филтъра не е за смяна духа страшно силно какъвто е и случая с моята....
И както повечето от вас и аз се притеснявам за този филтър за турбината....
Колата е уж на 76000км...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12346
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Смяна масло и филтри
Сипвай BMW 0W30/40 масло (ако си с DPF филтър е добре да е 0W30), 5 литра ще ти трябват.... филтри си вземи читави... или "оригинални" от Дарукар, или MANN (от някой от дистрибуторите им)... сменяй всичките - горивен, въздушен, маслен... смени дори на климатика, сменя се изключително лесно... не си заслужава да го държиш тоя сега щото духало силно... сервизирай си я, че да ти е мирна главата...
Re: Смяна масло и филтри
Да ама пич нали се сещаш колко се охарчва човек като си купи нова кола. Искам да смена най-належащото че ше хода до Атина пък после като се върна да смена и останалите неща. А и 4 зимни гуми трябва да купувам. Между впрочем се чудя какви гуми да зимам....гледам има мишелин за по 180лв и гуудрич за 130-140лв.
Чудя се дали да не ги комбинирам по 2 отзад и отпред....Какво ще препоръчаш.
Колкото до частите нали тоя пич v-max продавал....аз му писах да ми каже като цени и т.н.
Чудя се дали да не ги комбинирам по 2 отзад и отпред....Какво ще препоръчаш.
Колкото до частите нали тоя пич v-max продавал....аз му писах да ми каже като цени и т.н.
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани