M20B27 болтове глава

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: M20B27 болтове глава

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 11 Дек 2015, 13:02

Lenco написа:Не съм палил м52 в е34, но мога да се пробвам.



И на палето мога да му го запаля , м52 , м54 , каквото сложи.. Големи кабели има в е34 с м20 ама айде. Човека иска оригинал да изглежда , крайния резултат ще го видим.
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1793
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: M20B27 болтове глава

Мнение от ивчо » 11 Дек 2015, 23:41

Оххх, тутманичето ми :mhihi: :winky:
За да поясня - просто старото Б20 е за ремонт .. Папа масльО и е Б20 :mhihi:
Не че не искам М5 и нещо си, но трябва да пипам кардан, после инсталация (деВел, що не ми вързя темпоматя кат са два кабела на кръст :mhihi: , я се сети за твоето табло ! - мразя инсталация ... Мразя всичко свързано с кабели и тоци по една кола ..
Просто защото всичко е нагоряло, чупи се и след време си показва рогата !
И се почнат едни смени безкрайни на датчици, едно мерене едни съпротивления ...Благодарим тиии - по-добре да си подменям сегменти, лагери, помпи, ангренажи ... Там всичко е просто !
И затова толкова драпах за най-голямото М20 - защото ще е най-лесно в коша :yes:
Натам пътища много :) :bchug:
Я кажете сега друг въпрос - масленият сгмент на буталото е един цял ...
Новият обаче е от 3 части - сглобяем един вид !
И който тръгне да прави основен на М20, да знае че има два модела основни лагери, и два модела сегменти ! Едните лагери имат по две дупки на черупка, другите само две ! Сегментите също са два модела - 1.5/1.75/3 и 1.5/2/4 като размер :yes:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1793
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: M20B27 болтове глава

Мнение от ивчо » 19 Яну 2016, 16:32

Мина време, минаха празниците и малко да наспамя ...
Вече почистих до колкото мога блока, буталата киснах падна им нагара, каналите са чисти през отворите тече доволно - един вид няма запушване ..
И дойде ред да пъхам сегментите ...
Купих си клещи че не исках да ги чекна на ръка, или да ги спускам по спирала ...
Сега, то е ясно че дупките седят през 120 градуса, ама масленият нали е от 3 части ... И тъпото е че из нет-а има различно инфо ..
Попаднах и на някаква тунек тема за джапански двигател и там откъде било всмукателен клапан, пък изпускателен ... :kuku:
И рекох да Ви питам - как точно да поставя сегментите ?
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30-ка на 17-ки
Мечтае да кара: на шефа колата

Re: M20B27 болтове глава

Мнение от tontoni » 20 Яну 2016, 14:09

Колега не помня някои ме пита на ЛС за тези сегменти. Аз ги сложих на + кръст но надали ще останат в това положение нали нямат ключове и се въртят свободно.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook