Направи си сам
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- logout
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Дилян Пенчев написа: А и не ми се мисли ако тая кола след време е в друг собственик и му откаже нещо... нема оправия
Представям си как му отказва шибедаха и отива при майстор... оня че има да се пули ще го изгони сигурно
Сълзи ми текоха от смях!
А сега сериозната част. По вече уточнената схема сложих диод и "о, чудо" всичко сработи от раз. Само че пак няква "утечка" имаше нейде и при включен контакт зумерчето бучеше съвсееееем тихо, почти недоловимо (трябваше да го слушам от 20-ина см., за да разбера това). Та боднах и там един диод (между ключа и релето) и работата заспа. Иначе зумера, релето и диодите ги набутах в кутията с бушоните - така всичко се скри-покри, а и няма да ми дъни ухото. Сега писка като "малка нощна музика" - тихичко, но и достатъчно силно, че да ме подсеща
Що се отнася до електронната реализация, за мое съжаление това беше само идея . Причината е, че тва съм го учил преди 12 години и почти нищо не ми е останало в главата. Фактически трябва да се направи транзисторна логика, копираща поведението на релето. Така вместо механичен, ще има електронен прекъсвач. Иначе ще върши същата работа, само че ще е по-компактно (спорен въпрос, ако се сложат по-големи транзистори). Ама ако си се замислял, защо всички натоварени вериги в един автомобил минават през релета? Защото релетата са далеч по-сигурни, издръжливи и с малък ток управляват много по-големи токове. Даже това, дето аз го сложих, управлява до 7А на 230V (1600W !!!). Общо взето убих мухата с парен чук . А е ситно колкото половин палец и струва 90 ст. (диодите ги взех по 20 ст. парчето).
Та това е. Схемата работи. Край на забравените фарове (по-точно габарити).
- didore
- младши ентусиаст
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Ето и мойта система на работа на това зумерче.
1. На Еко струва 5 лв.
2. Маха се кората под волана и горе от ляво до тръбата за парното се залепва с лепенката която се дава с зумера.
3. Аз съм хванал (+) от лампата на пепелника щтото ми се стори по малко разглобяване и свети винаги при включени фарове.
4. Сваля се отляво капака на колоната за аудиото и самата колона. Тя е на 4 винта зад нея минава кабела за плафона на вратата. От там взимам (-).
5. Качва се всичко как си е било и имаш нова екстра. Палиш фаровете отваряш вратата и бръм леко да се сетиш кво си забравил. При мен бачка перфектно
1. На Еко струва 5 лв.
2. Маха се кората под волана и горе от ляво до тръбата за парното се залепва с лепенката която се дава с зумера.
3. Аз съм хванал (+) от лампата на пепелника щтото ми се стори по малко разглобяване и свети винаги при включени фарове.
4. Сваля се отляво капака на колоната за аудиото и самата колона. Тя е на 4 винта зад нея минава кабела за плафона на вратата. От там взимам (-).
5. Качва се всичко как си е било и имаш нова екстра. Палиш фаровете отваряш вратата и бръм леко да се сетиш кво си забравил. При мен бачка перфектно
Ма много ме кефи тази кола!!!
Здравейте,
виждам че доста се "борите" по вапроса на зумера и реших да драсна два реда.
1. Има оргинални зумери за тази работа, мога и да ви намеря 1-2, а мога и да ви дам референциите.
2. АКО тръпката ви е "направи си сам" мога да снимам зумера и да ви дам както схемата на самия зумер, така и схемата за монтаж. (само за справка, в кутията на зумера влиза букса 6-ца и една отделна за масата)
Ако това ви интересува - пишете
виждам че доста се "борите" по вапроса на зумера и реших да драсна два реда.
1. Има оргинални зумери за тази работа, мога и да ви намеря 1-2, а мога и да ви дам референциите.
2. АКО тръпката ви е "направи си сам" мога да снимам зумера и да ви дам както схемата на самия зумер, така и схемата за монтаж. (само за справка, в кутията на зумера влиза букса 6-ца и една отделна за масата)
Ако това ви интересува - пишете
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
amatior написа:Здравейте,
виждам че доста се "борите" по вапроса на зумера и реших да драсна два реда.
1. Има оргинални зумери за тази работа, мога и да ви намеря 1-2, а мога и да ви дам референциите.
2. АКО тръпката ви е "направи си сам" мога да снимам зумера и да ви дам както схемата на самия зумер, така и схемата за монтаж. (само за справка, в кутията на зумера влиза букса 6-ца и една отделна за масата)
Ако това ви интересува - пишете
Дай инфо за оригиналните? Ти ли имаш или? Ако е оферта аз искам един
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
OBC
Така ето една доста интересна тема за притежателите на БМВ Е30 оборудвано с "On Board Computer" или казано по нашенски "Големия Борд".
Става дума за наболелия проблем със слабото светене на дисплея и особенно като са включени светлините през деня нищо не се вижда
Така понеже след дълги мъчения есента на миналата година успях да го отстраня този гаден проблем след много нерви и опити. Побългаряването е много просто и е уникално ефикасно
Прилагам снимков материял и обеснения:
1. Сваляте касетофона и копчетата над него, под копчетата има две рапидки които се развиват, долу плъзгачите за парното и врътките за температурата и вентилатора се издърпват, пластмасата която е под плъзгачите се вади внимателно и под нея има 4 рапидки, отдолу където е нишата за предмети под пепелника в двата края има по една рапидка и те се развиват, издърпва се централния панел
2. Борд компютъра е завит посредством 4 рапидки за панела, сваляте го и от тук започва снимковия материал
3. Разглабяте ОБЦ-то като сваляте внимателно задния му капак... на щипки е и трябва да внимавате за да няма щети.. като го свалите се открива ето това:
4. Преди да пристъпите към разделяне на платките откачате този лентов кабел внимателно
Тук е показано от къде взима захранване осветлението зад дисплея
5. Това е след като се разделят двете части на борд-а
6. Ето тук на задната част където е синьото куплунгче ще работим
7. Крачето което е от горната страна към края на платката е за "+"
Тук от задната страна на платката ще запойм диодите
Много ВАЖНО!!!! Трябва да прекъснем пистата която идва от платката към синьото куплунгче защото би могло да се появи проблем след като през диодите подадем 12 волта напрежение!!! На снимката не се вижда много ясно но като разглобите ОБЦ-то и ще ви стане ясно какво имам напредвид
8. Взимаме два обикновенни диода и ги зпаояваме по следния начин:
9. Така изглежда след като запоим доидите
10. Единия диод запояваме към 5-то краче от куплунга
11. Другия диод запояваме към 8-мо краче от куплунга
12. Това са крушките с цялото тяло и платката който се вадят отстрани:
Зад тях се слага малко станиол от шоколад за да отразява по добре светлината и топлината
13. Крушките са по 6 волта и са свързани последователно, ако едната от двете е изгоряла няма да свети нищо, може да се подмени с крушка от 12 волта 2,1 вата разлика в светенето няма, замо при запалването едната малко по-късно светва При мен е така.
Пробвах и да го преустроя както се вижда на снимката с крушки от 12 волта и да не са последователно свързани но толкова силно светеше че вечер може да заслепява и няма да се вижда пътя
14. Сглабяте много внимателно като обърнете внимание на куплунзите да не изкривите някое краче:
15. Така изглежда в сглобен вид, при добро желание може да подредите по по-подходящ начин елементите...аз след два дена разпояване и презапояване вече ми се повръщаше и бях в такава еуофия че накрая проработи идеално че така си остана и до ден днешен и нямам никакъв проблем!
16. За информация това е декодиращият чип който е различен за всеки двигател... ако вземете борд компютър от 318ис и го сложите на 325 няма да са верно показанията.. трябва да подмените този декодиращ чип
Цената му е около 180 лв. в Дару-Кар
17. Вече сме готови и започваме събирането на всичката скрап
18. Не е задължително махането на конзолата при ръчната и скоростите но ако я махнете ще ви е по-лесно да съберете таблото и завиете всички винтчета
При мен предния път ме мързеше да я махам (то е елементарно) и ми останаха някой резервни части (събрах ги в пликче) и след зимата вече таблото почти се разпадна и днес го разглобих цялото за да си сложа всичко там от където си е
А за свалянето и разглабянето на борд-а го направих специално за Асен_Х на който съм обещал (от преди 6 месеца но тези дни ще действаме ) да му го направя и понеже бях забравил кое как беше го разглобих да си припомня... тогава реших да взема и апаратчето и да заснема всичко и на напиша подробно обеснение да помогна на такива който започват да се главоблъскат по този проблем и да ги лиша от мъките който съм преживял докато го измайсторя
Знам че има ли го тук във форума няма никога да се загуби и ще ме споменават хората с добри думи
Пожелавам успех на всеки който се захваща, отнема не по-вече от 3 часа, не е трудоемко но пък резултата е просто върхът
П.С. Понеже съм маняк на темата всичко да работи перфектно, местата от който диодите взимат 12 В са неслучайно подбрани ми след многократни опити (вечерта по тъмно - слизам в колата меря с мултицет, качвам се в къщи запоявам, слизам включвам, не ме кефи, пак меря, пак се качвам и т.н. ) стигнах до правилната комбинация която работи перфектно и не само няма никакви недостатъци ми има някой много важни предимства:
1. При запалена кола и загасени фарове (дневно каране) светят силно и дори и на слънце се чете безупречно показанията на борд-а.
2. При запалени фарове (за нощно каране) леко намалява светлината като свети точно с такава интензивност с каквато и останалите уреди от таблото и много радва окото.
3. При регулиране на силата на осветлението на таблото (посредством копчето за фаровете, въртиш наляво намаляваш осветлението, въртиш надясно увеличаваш осветлението) се регулира и силата на светене на дисплея на борд-а като не се различава от останали уреди и пак много радва окото
4. И не на последно място: РАБОТИ БЕЗОТКАЗНО - ЛИЧНО ПРОВЕРЕНО
П.С.2 Извинявам се за снимките от близък план че са размазани, но след като сглобих всичко ми показаха че имало копченце на апаратчето за близки снимки... не ми се разглабяше отново да снимам. Преди това бая псувах КАНОН че не може апаратчето им да фокусира на близко А то се оказа че може да фокусира и на 2 см... само че аз съм индианец
П.С.3 Много внимателно подреждайте частите който демонтирате и после трябва да монтирате... и не бързайте защото на мен ми се случи много неприятна случка След като сглобих всичко установих че съм забравил да сложа крушката която е за осветяването на копчетата на борд-а и тогава идва най-неприятната част Като знаеш какво те чака.. всеедно сега почваш
Така ето една доста интересна тема за притежателите на БМВ Е30 оборудвано с "On Board Computer" или казано по нашенски "Големия Борд".
Става дума за наболелия проблем със слабото светене на дисплея и особенно като са включени светлините през деня нищо не се вижда
Така понеже след дълги мъчения есента на миналата година успях да го отстраня този гаден проблем след много нерви и опити. Побългаряването е много просто и е уникално ефикасно
Прилагам снимков материял и обеснения:
1. Сваляте касетофона и копчетата над него, под копчетата има две рапидки които се развиват, долу плъзгачите за парното и врътките за температурата и вентилатора се издърпват, пластмасата която е под плъзгачите се вади внимателно и под нея има 4 рапидки, отдолу където е нишата за предмети под пепелника в двата края има по една рапидка и те се развиват, издърпва се централния панел
2. Борд компютъра е завит посредством 4 рапидки за панела, сваляте го и от тук започва снимковия материал
3. Разглабяте ОБЦ-то като сваляте внимателно задния му капак... на щипки е и трябва да внимавате за да няма щети.. като го свалите се открива ето това:
4. Преди да пристъпите към разделяне на платките откачате този лентов кабел внимателно
Тук е показано от къде взима захранване осветлението зад дисплея
5. Това е след като се разделят двете части на борд-а
6. Ето тук на задната част където е синьото куплунгче ще работим
7. Крачето което е от горната страна към края на платката е за "+"
Тук от задната страна на платката ще запойм диодите
Много ВАЖНО!!!! Трябва да прекъснем пистата която идва от платката към синьото куплунгче защото би могло да се появи проблем след като през диодите подадем 12 волта напрежение!!! На снимката не се вижда много ясно но като разглобите ОБЦ-то и ще ви стане ясно какво имам напредвид
8. Взимаме два обикновенни диода и ги зпаояваме по следния начин:
9. Така изглежда след като запоим доидите
10. Единия диод запояваме към 5-то краче от куплунга
11. Другия диод запояваме към 8-мо краче от куплунга
12. Това са крушките с цялото тяло и платката който се вадят отстрани:
Зад тях се слага малко станиол от шоколад за да отразява по добре светлината и топлината
13. Крушките са по 6 волта и са свързани последователно, ако едната от двете е изгоряла няма да свети нищо, може да се подмени с крушка от 12 волта 2,1 вата разлика в светенето няма, замо при запалването едната малко по-късно светва При мен е така.
Пробвах и да го преустроя както се вижда на снимката с крушки от 12 волта и да не са последователно свързани но толкова силно светеше че вечер може да заслепява и няма да се вижда пътя
14. Сглабяте много внимателно като обърнете внимание на куплунзите да не изкривите някое краче:
15. Така изглежда в сглобен вид, при добро желание може да подредите по по-подходящ начин елементите...аз след два дена разпояване и презапояване вече ми се повръщаше и бях в такава еуофия че накрая проработи идеално че така си остана и до ден днешен и нямам никакъв проблем!
16. За информация това е декодиращият чип който е различен за всеки двигател... ако вземете борд компютър от 318ис и го сложите на 325 няма да са верно показанията.. трябва да подмените този декодиращ чип
Цената му е около 180 лв. в Дару-Кар
17. Вече сме готови и започваме събирането на всичката скрап
18. Не е задължително махането на конзолата при ръчната и скоростите но ако я махнете ще ви е по-лесно да съберете таблото и завиете всички винтчета
При мен предния път ме мързеше да я махам (то е елементарно) и ми останаха някой резервни части (събрах ги в пликче) и след зимата вече таблото почти се разпадна и днес го разглобих цялото за да си сложа всичко там от където си е
А за свалянето и разглабянето на борд-а го направих специално за Асен_Х на който съм обещал (от преди 6 месеца но тези дни ще действаме ) да му го направя и понеже бях забравил кое как беше го разглобих да си припомня... тогава реших да взема и апаратчето и да заснема всичко и на напиша подробно обеснение да помогна на такива който започват да се главоблъскат по този проблем и да ги лиша от мъките който съм преживял докато го измайсторя
Знам че има ли го тук във форума няма никога да се загуби и ще ме споменават хората с добри думи
Пожелавам успех на всеки който се захваща, отнема не по-вече от 3 часа, не е трудоемко но пък резултата е просто върхът
П.С. Понеже съм маняк на темата всичко да работи перфектно, местата от който диодите взимат 12 В са неслучайно подбрани ми след многократни опити (вечерта по тъмно - слизам в колата меря с мултицет, качвам се в къщи запоявам, слизам включвам, не ме кефи, пак меря, пак се качвам и т.н. ) стигнах до правилната комбинация която работи перфектно и не само няма никакви недостатъци ми има някой много важни предимства:
1. При запалена кола и загасени фарове (дневно каране) светят силно и дори и на слънце се чете безупречно показанията на борд-а.
2. При запалени фарове (за нощно каране) леко намалява светлината като свети точно с такава интензивност с каквато и останалите уреди от таблото и много радва окото.
3. При регулиране на силата на осветлението на таблото (посредством копчето за фаровете, въртиш наляво намаляваш осветлението, въртиш надясно увеличаваш осветлението) се регулира и силата на светене на дисплея на борд-а като не се различава от останали уреди и пак много радва окото
4. И не на последно място: РАБОТИ БЕЗОТКАЗНО - ЛИЧНО ПРОВЕРЕНО
П.С.2 Извинявам се за снимките от близък план че са размазани, но след като сглобих всичко ми показаха че имало копченце на апаратчето за близки снимки... не ми се разглабяше отново да снимам. Преди това бая псувах КАНОН че не може апаратчето им да фокусира на близко А то се оказа че може да фокусира и на 2 см... само че аз съм индианец
П.С.3 Много внимателно подреждайте частите който демонтирате и после трябва да монтирате... и не бързайте защото на мен ми се случи много неприятна случка След като сглобих всичко установих че съм забравил да сложа крушката която е за осветяването на копчетата на борд-а и тогава идва най-неприятната част Като знаеш какво те чака.. всеедно сега почваш
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Благодаря на ///milko way за информацията и помощта
На пръв поглед работата изглежда че е много сложна но в последствие се оказва че е елементарна! При мен ми отне окло 5-6 часа със демонтажа и монтажа на рейката... като имаше много въпросителни при разглабянето ама Бай Дилян не се плаши и разглабя всичко смело
Първо се развиват накрайниците с ключ 27 или тръбен
После от лявата страна има един метален пръстен каот зегерка който трябва да извадите за да може да се измъкне гребена на рейката!
Трябва също да развиете червяка който идва от кормилната кутия каот отдолу има една капачка под която гайка 10 мм и после се избива нагоре внимателно червяка!
Отзад има една капачка която има плъзгач и притиска гребена на рейката към червяка... развива се и там и се внимава за пружината да не се затрие
След като се махнат тея неща може внимателно да се избие гребена на рейката - кой както иска ... аз се мъчих да избутам през една дупчица втулката която притиска семеринга който не позволява на маслото "уж" да излиза... успях след 100 зора!
Като се извади тая втулка се избива от нея семеринга и се сменя... филма е във вътрешния семеринг... той е доста на дълбоко и може малко зор да видите! Но е редно да се сменят и двата семеринга каот се сваля рейката!
Аз лично го избих с една тръбичка която беше около 20 мм диаметър и доста лесно го избих лекичко по лекичко като чукваш от всички страни!
После семеринга се слага на гребена на рейката заедно със една пластмасова втулка която изпада с него! Внимавайте да не размените местата им
След като се сложи на гребена със леко почукване на гребена от силата на тежестта си той набива семеринга... набивате и другия семеринг на втулката катро внимавате да не го повредите!
След това събирате рейката като внимавате да не забравите някоя гумичка
Качвате на колата и - ВОАЛЯ!!! Край на течовете
Семерингите са 2,34 лв. единия водят се размер 25
И да ви предупредя... не си играйте мното с рейката като е свалена и да гледате къде не ви е работа щото фърля да не казвам като какво Мене ме застреля точно в окото после не можах да се измия 2 часа
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
dagema написа:Зумера не е недостатък.На таблото е предвидено място за него и се намира горе малко вляво от врътката за парното но не е сложен по незнайни какви причини но дизайнерски е помислено за това.
- Ivan Petrov
- Скрапчо
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- Ludmil
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Всички знаем колко проблемни са таблата с индикаторите на е30-ките.
Започват да прекъсват, да не отчитат, скорост, обороти, но основно отчитат по-висока температура на двигателя.
При мен не работеше последния зелен светодиод за маслото, от време на време пресветваше лампата за износени накладки и стрелката на термометъра се люшкаше като стрелка на ЗИЛ, при преминаване през по-голяма дупка или след почукване по таблото работата се нормализираше.
Проблема се дължи на студени спойки или лоши контактни връзки.
1. Свалете таблото
- сваля се кората над педалите
- на ръка се развиват двете гайки от вътрешна страна под таблото
- сваля се декоративния капак между волана и модула с индикаторите
- развиват се 4 винта зад декоративния капак
- развиват се двата винта от горна страна пред таблото
- изважда се внимателно и се разкачват конекторите
2. Развиват се винтовете на задния капак на модула с индикаторите.
3. Извадете внимателно платката с придърпване като изваждането да става успоредно да не се огънат контактни крачета.
4. Махнете термометъра и индикатора за бензина от платката.
5. Разгледайте спойките.... за по-сигурно аз ги презапоих всички.
- за по-добър резуптат намажете спойките с флюс и използвайте тинол с по-ниска температура на топене и 10-40W поялник.
- почистете спойките със спирт от останалия флюс.
6. Вижте как са батериите и при нужда ги сменете.
7. Сглобете всичко в обратна последователност.
8. Поставете гайки М4 с федер шайби против развиване на термометъта и бензиномера /при мен липсваха/
9. Монтирайте модула обратно в колата.
10. Ето го и резултата при мен
Започват да прекъсват, да не отчитат, скорост, обороти, но основно отчитат по-висока температура на двигателя.
При мен не работеше последния зелен светодиод за маслото, от време на време пресветваше лампата за износени накладки и стрелката на термометъра се люшкаше като стрелка на ЗИЛ, при преминаване през по-голяма дупка или след почукване по таблото работата се нормализираше.
Проблема се дължи на студени спойки или лоши контактни връзки.
1. Свалете таблото
- сваля се кората над педалите
- на ръка се развиват двете гайки от вътрешна страна под таблото
- сваля се декоративния капак между волана и модула с индикаторите
- развиват се 4 винта зад декоративния капак
- развиват се двата винта от горна страна пред таблото
- изважда се внимателно и се разкачват конекторите
2. Развиват се винтовете на задния капак на модула с индикаторите.
3. Извадете внимателно платката с придърпване като изваждането да става успоредно да не се огънат контактни крачета.
4. Махнете термометъра и индикатора за бензина от платката.
5. Разгледайте спойките.... за по-сигурно аз ги презапоих всички.
- за по-добър резуптат намажете спойките с флюс и използвайте тинол с по-ниска температура на топене и 10-40W поялник.
- почистете спойките със спирт от останалия флюс.
6. Вижте как са батериите и при нужда ги сменете.
7. Сглобете всичко в обратна последователност.
8. Поставете гайки М4 с федер шайби против развиване на термометъта и бензиномера /при мен липсваха/
9. Монтирайте модула обратно в колата.
10. Ето го и резултата при мен
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- B U L L I
- Дон Хуан де Маркофф
- Мнения: 6033
- Регистриран на: 1.06.2002
- Местоположение: Стара Загора/Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
- Мечтае да кара: X6 cabrio
как да тунинговаме страничните огледала.
ето как.
1-намираме си 5-6лв отнякъде
2-намираме и книжарница
3-купуваме един дебел маркер с цвят на вашата кола
4-нанасяме бавно хоризонтални ленти(не идеално прави) по огледалото през един сант
ефекта е много фешън и се създава илюзия че огледалата са с реотани.
знам че ще си помислите че се маитапя ама моите са си така
ето как.
1-намираме си 5-6лв отнякъде
2-намираме и книжарница
3-купуваме един дебел маркер с цвят на вашата кола
4-нанасяме бавно хоризонтални ленти(не идеално прави) по огледалото през един сант
ефекта е много фешън и се създава илюзия че огледалата са с реотани.
знам че ще си помислите че се маитапя ама моите са си така
http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.
- Ludmil
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
- M-TEAM
- ентусиаст
- Мнения: 1014
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520 touring
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
a aз да питам де тая втулка на рейката и как са разглобява рейката за да се смени ,рейката е механична на Е30 троен стоп
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани