ШПЕР диференциал: От А до Я!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Мнение от SpUd3r » 20 Дек 2006, 10:31

Нямаш шпер ;)
Tux0 Ca !
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 30 Дек 2006, 20:05

Дилян Пенчев написа:
RONI написа:Здравеите....Вярно ли е че от Е34 ставава на Е30 чрез смяна на капака :?: Ще се опитвам да ги права тия работи ако някой ги е правил моля да сподели с подробности :help:


Утре като се наспя - отоварям каквото знам че сега много ми се спи!

И мене ме вълнуват малко от този род въпроси, след неуспешното търсене във форума, а именно:
-каква е разликата между голямото и малкото прасе
-на Е30 може ли да се сложи голямо прасе и какво друго се сменя заедно с него? как стои въпроса с монтажа
-може ли да се сложи касета от малко прасе на голямото
въобще варианти за Е30 с голямо и малко прасе :D

предполагам и на другите ще им е интересно :roll:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 03 Яну 2007, 22:17

Току що се опитах да сложа диф от е28 на е30, ама ядец, за капак още несъм намерил и незнам, но самия диф е по-дълъг с 2см, кастата неможе да се сложи в обикновен диф, щото на е28/е34 е доста по-голям, а оттам следва и да е доста по-як.

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 22 Яну 2007, 11:57

Колеги диф-а ми е въпросният (в началото на темата) самоблокиращ се clutch type LSD .. искам да попитам, ако някой има представа, в какво се състои профилактиката на тези диференциали .. при по -рязко тръгване с повече газ се появява присвирване (идващо от диф-а) и ми присветва някаква лампа на таблото, която неможах да разбера каква е и за какво служи .. (става въпрос за е34)

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 23 Яну 2007, 2:22

колега, няма лампа на таблото която да е свързана със диференциала ;) А присвирването само при тръгване ли го прави?!? Сигурен ли си е е от диференциала? Диференциала ако е няма да свири само при тръгване...в същност свирят при тръгване ама гумите не дифа и то при повечко газ и рязко пускане на съединителя :mhihi:

Съвсем сериозно според мен свиренето ти не е от диф-а ако е само при тръгване ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 23 Яну 2007, 9:33

Дилян Пенчев написа:колега, няма лампа на таблото която да е свързана със диференциала ;) А присвирването само при тръгване ли го прави?!? Сигурен ли си е е от диференциала? Диференциала ако е няма да свири само при тръгване...в същност свирят при тръгване ама гумите не дифа и то при повечко газ и рязко пускане на съединителя :mhihi:

Съвсем сериозно според мен свиренето ти не е от диф-а ако е само при тръгване ;)

Лампата не казвам, че е свързана с диф-а, а че изобщо незнам каква е и присветва при ръчка на старт (мисълта ми идва оттам, че ако беше примерно е39 2002, да е traction control или някаква система за стабилност, а за това незнам).. а за присвирването го прави точно при тръгване .. примерно на баир, при тръгване с повече газ (на полусъединител) .. един вид когато му идва повече натоварване и присвирването е само при тръгване .. после няма проблеми .. ;)

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 23 Яну 2007, 12:21

Е34ката IX ли е?

Митоди яде мисо
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Methodius » 25 Яну 2007, 14:22

SlipKnoT написа:Е34ката IX ли е?

Не е IX .. '95 М51D25 ..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 10 Фев 2007, 23:49

Поразрових се обаче нищо не излезна за конверта на Диф от Е34 към Е30. И в е30.де нищо не намерих :roll: ... какво точно трябва да се смени, че да влезне в Е30-ката Диф от Е34-ката. Ей сега в ебей се продава един Диф от Е30, който преди това е бил от Е34. Значи става, обаче как точно? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 11 Фев 2007, 0:20

сложи ли се големото прасе на е30 ше е ПОЧТИ вечен :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 11 Фев 2007, 1:04

AlibiTu написа:Поразрових се обаче нищо не излезна за конверта на Диф от Е34 към Е30. И в е30.де нищо не намерих :roll: ... какво точно трябва да се смени, че да влезне в Е30-ката Диф от Е34-ката. Ей сега в ебей се продава един Диф от Е30, който преди това е бил от Е34. Значи става, обаче как точно? :roll:


Намираш си капак от е30 325, те са с голямото прасе, слагаш го на е34ковия диф и си готов. Диф на е30 става от е28, е34, по всяка вероятност и от е32. А аз в момента сложих от е23, не ме питай как щото и аз непомня вече, ама от два дифа си напраих един, са ше тествам, само да го тура, че ме домързе нещо

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 11 Фев 2007, 1:16

Под капак от Е30 325 това (номер 1 от картинката) ли трябва да разбирам? (не за друго, ами не ми е много ясно). Иначе мерси много за инфото! Мисля, че мога да намеря Шпер от голям гораб за по-малко пари, отколкото от Е30-ка.
В крайна сметка си взимам един нормален Диф от Е30 325 и един Шпер от Е34/Е32/Е28 и получавам Шпер Диф за Е30 318ис :D


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 11 Фев 2007, 1:58

AlibiTu написа:Под капак от Е30 325 това (номер 1 от картинката) ли трябва да разбирам? (не за друго, ами не ми е много ясно). Иначе мерси много за инфото! Мисля, че мога да намеря Шпер от голям гораб за по-малко пари, отколкото от Е30-ка.
В крайна сметка си взимам един нормален Диф от Е30 325 и един Шпер от Е34/Е32/Е28 и получавам Шпер Диф за Е30 318ис :D


Почти, значи за е32, въобще негарантирам. А иначе капака, който ти трябва, трябва да бъде с 8 болта, а този на повечето е30ки и този на снимката ти е с 6.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 11 Фев 2007, 2:00

още нещо, ако взимаш диф от е28, гледай да е от М20 мотор, защото ако е от М30 мотор, тогава ушите ще са от големите, а неможеш да сложиш ушите от малкия диф на е30ката, попринцип на по-късните модели е28, ушите на дифовете са заменяеми, демек стават от М20 на М30 мотори. Под уши разбирай фланеца дето се закача полуоската.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 11 Фев 2007, 11:44

Уоу .... сони мерси много за безценното инфо :!:
Шпер Диф по-скоро от Е34 ще е 335и или нещо от сорта ...
Значи ще търся късета с 8 болта (водят ги с "Големите Кутии" Дифове за Е30). Мерси много!

Ей тва е с 8 болта

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook