ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Дилян Пенчев написа:RONI написа:Здравеите....Вярно ли е че от Е34 ставава на Е30 чрез смяна на капака Ще се опитвам да ги права тия работи ако някой ги е правил моля да сподели с подробности
Утре като се наспя - отоварям каквото знам че сега много ми се спи!
И мене ме вълнуват малко от този род въпроси, след неуспешното търсене във форума, а именно:
-каква е разликата между голямото и малкото прасе
-на Е30 може ли да се сложи голямо прасе и какво друго се сменя заедно с него? как стои въпроса с монтажа
-може ли да се сложи касета от малко прасе на голямото
въобще варианти за Е30 с голямо и малко прасе
предполагам и на другите ще им е интересно
- Methodius
- Митоди яде мисо
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Колеги диф-а ми е въпросният (в началото на темата) самоблокиращ се clutch type LSD .. искам да попитам, ако някой има представа, в какво се състои профилактиката на тези диференциали .. при по -рязко тръгване с повече газ се появява присвирване (идващо от диф-а) и ми присветва някаква лампа на таблото, която неможах да разбера каква е и за какво служи .. (става въпрос за е34)
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
колега, няма лампа на таблото която да е свързана със диференциала А присвирването само при тръгване ли го прави?!? Сигурен ли си е е от диференциала? Диференциала ако е няма да свири само при тръгване...в същност свирят при тръгване ама гумите не дифа и то при повечко газ и рязко пускане на съединителя
Съвсем сериозно според мен свиренето ти не е от диф-а ако е само при тръгване
Съвсем сериозно според мен свиренето ти не е от диф-а ако е само при тръгване
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- Methodius
- Митоди яде мисо
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Дилян Пенчев написа:колега, няма лампа на таблото която да е свързана със диференциала А присвирването само при тръгване ли го прави?!? Сигурен ли си е е от диференциала? Диференциала ако е няма да свири само при тръгване...в същност свирят при тръгване ама гумите не дифа и то при повечко газ и рязко пускане на съединителя
Съвсем сериозно според мен свиренето ти не е от диф-а ако е само при тръгване
Лампата не казвам, че е свързана с диф-а, а че изобщо незнам каква е и присветва при ръчка на старт (мисълта ми идва оттам, че ако беше примерно е39 2002, да е traction control или някаква система за стабилност, а за това незнам).. а за присвирването го прави точно при тръгване .. примерно на баир, при тръгване с повече газ (на полусъединител) .. един вид когато му идва повече натоварване и присвирването е само при тръгване .. после няма проблеми ..
- SlipKnoT
- devildriver
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Поразрових се обаче нищо не излезна за конверта на Диф от Е34 към Е30. И в е30.де нищо не намерих ... какво точно трябва да се смени, че да влезне в Е30-ката Диф от Е34-ката. Ей сега в ебей се продава един Диф от Е30, който преди това е бил от Е34. Значи става, обаче как точно?
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
AlibiTu написа:Поразрових се обаче нищо не излезна за конверта на Диф от Е34 към Е30. И в е30.де нищо не намерих ... какво точно трябва да се смени, че да влезне в Е30-ката Диф от Е34-ката. Ей сега в ебей се продава един Диф от Е30, който преди това е бил от Е34. Значи става, обаче как точно?
Намираш си капак от е30 325, те са с голямото прасе, слагаш го на е34ковия диф и си готов. Диф на е30 става от е28, е34, по всяка вероятност и от е32. А аз в момента сложих от е23, не ме питай как щото и аз непомня вече, ама от два дифа си напраих един, са ше тествам, само да го тура, че ме домързе нещо
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Под капак от Е30 325 това (номер 1 от картинката) ли трябва да разбирам? (не за друго, ами не ми е много ясно). Иначе мерси много за инфото! Мисля, че мога да намеря Шпер от голям гораб за по-малко пари, отколкото от Е30-ка.
В крайна сметка си взимам един нормален Диф от Е30 325 и един Шпер от Е34/Е32/Е28 и получавам Шпер Диф за Е30 318ис
В крайна сметка си взимам един нормален Диф от Е30 325 и един Шпер от Е34/Е32/Е28 и получавам Шпер Диф за Е30 318ис
AlibiTu написа:Под капак от Е30 325 това (номер 1 от картинката) ли трябва да разбирам? (не за друго, ами не ми е много ясно). Иначе мерси много за инфото! Мисля, че мога да намеря Шпер от голям гораб за по-малко пари, отколкото от Е30-ка.
В крайна сметка си взимам един нормален Диф от Е30 325 и един Шпер от Е34/Е32/Е28 и получавам Шпер Диф за Е30 318ис
Почти, значи за е32, въобще негарантирам. А иначе капака, който ти трябва, трябва да бъде с 8 болта, а този на повечето е30ки и този на снимката ти е с 6.
още нещо, ако взимаш диф от е28, гледай да е от М20 мотор, защото ако е от М30 мотор, тогава ушите ще са от големите, а неможеш да сложиш ушите от малкия диф на е30ката, попринцип на по-късните модели е28, ушите на дифовете са заменяеми, демек стават от М20 на М30 мотори. Под уши разбирай фланеца дето се закача полуоската.
- AlibiTu
- ентусиаст
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Уоу .... сони мерси много за безценното инфо
Шпер Диф по-скоро от Е34 ще е 335и или нещо от сорта ...
Значи ще търся късета с 8 болта (водят ги с "Големите Кутии" Дифове за Е30). Мерси много!
Ей тва е с 8 болта
Шпер Диф по-скоро от Е34 ще е 335и или нещо от сорта ...
Значи ще търся късета с 8 болта (водят ги с "Големите Кутии" Дифове за Е30). Мерси много!
Ей тва е с 8 болта
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани