Присаждане !
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Присаждане !
Kолеги трябва ми професионален отговор на моя въпрос.Чудя се какъв двигател да присадя на E30-ката , 2.8 или 330I като гледам клипчета в Ютуб разликата в набирането не е много голяма а очаквах 330i ката да се справи по добре ... Кажете вие какво да правя даите малко както се казва АКЪЛ
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Присаждане !
330-ката е с повече коне на същите нютони, за т'ва така ти се струва.
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Присаждане !
мен ако ме питаш първо се запознай тия мотори м52б28 и м54б30
кой как се слага в е30 и кой какви проблеми има по принцип като мотор ...
кой как се слага в е30 и кой какви проблеми има по принцип като мотор ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Присаждане !
при м52б28 всичко е по лесно но вече взех решение м54б30 ще е , и така както сме тръгнали искам да разбера какви са му проблемите на м54б30 ако някои знае и дали 2.93 диференциал е добър за него.
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Присаждане !
m20e30 написа:при м52б28 всичко е по лесно но вече взех решение м54б30 ще е , и така както сме тръгнали искам да разбера какви са му проблемите на м54б30 ако някои знае и дали 2.93 диференциал е добър за него.
м54б30 като мотор, не визирам инсталацията му в е30 страда от
- харч на масло доста често да не казвам масово - 2-3л от смяна до смяна е около нормалното
проблема е основно в маслообиращите сегменти - има доста писано и тук и в чужбински форуми
- мисфайър (missfire) на цилиндрите като тук причините могат да бъдат доста - също има доста писано във форума
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Присаждане !
И в е30 върви колкото 2.8.. общо взето даваш повече пари за мотор с повече проблеми по труден за монтиране в е30 който върви по същия начин.... абсолютно безсмислено ....
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Присаждане !
бмв е30 написа:И в е30 върви колкото 2.8..
а в е46 различно ли върви?
мотора е с по-голяма кубатура, близо 40кс повече, и с повече НМ по-рано по спомен ...
ама ако кажеш, че в е30 става неква магия и върви колкото 2.8 ше ти повярвам щото не съм карал
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Присаждане !
А така... покарай и ще видиш... по принцип тоя мотор е с много тъпа крива на диното и на средни обороти има момент когато тъпче на едно място и от после тъгва да се наема... правени са вече гонки между 30 ки с 2,8 и 3,0 и завършват на равно.... а 2,8 от е46 върви една идея по добре от стария та там може дори 328 цата да е отпред...
Re: Присаждане !
Аз също съм чувал подобни митове и легенди специално за вървежът, това обаче не ги прави истина, напротив, звучат смехотворно. Мислиш ли, че БМВ биха направили крачка назад с поредният редови шестак, имайки предвид дългогодишният си опит точно с такава концепция? Да направят новият мотор, с по-голям обем, с доста по-голяма мощност и да върви по-малко
Такива квартални гонки, особено с насаждани мотори в е30 грам не са показателни, предвид различните комбинации от скоростни кутии и дифове, състоянието на моторите, обслужването им и стигнеш до различни своеволни, мунинг изпълнения с въздушни филтри, генерация, колектори и др. подобни, в общият случай спъващи моторът, в место помогащи му да тръгне.
Прибавям и огромното значение на задкурмилното устройство, състояние на гуми, има ли шпер, няма ли...
Такива квартални гонки, особено с насаждани мотори в е30 грам не са показателни, предвид различните комбинации от скоростни кутии и дифове, състоянието на моторите, обслужването им и стигнеш до различни своеволни, мунинг изпълнения с въздушни филтри, генерация, колектори и др. подобни, в общият случай спъващи моторът, в место помогащи му да тръгне.
Прибавям и огромното значение на задкурмилното устройство, състояние на гуми, има ли шпер, няма ли...
Re: Присаждане !
много си прав колега но аз говоря за кола мерена на диното и изкарала всичките си коне и с шофйор който знае какво прави... в случея е30-ката с 2.8 беше неясна като състояние и малко след това мотора и се счупи.... плюс това не говоря за една гонка.... ти поне си от варна не се ли сещаш за кого говоря?
в случея проблема е това забавяне в средните обороти което липсва при 2.8... а повечето коне които има за части от секундата вобще не са кой знае от каква ползва... въртящият момент е определящ в случея а той е почти равен на двата мотора.... и така малката разлика се компенсира от това тъпчене около 3000 оборота
сега темата е уж за да погонем на човека.. най-малкото всички знаят че тия мотори са големи масларки дори и да беше по бърз има ли смисъл след като е такава масларка да слага такъв? ако не ти стига тая мощност направо се насочи към м пауър или в8.... така или инъче който и от двата да сложиш м52 или м54 ще ти омалее за една седмица и ще искаш по голям... та спести си парите за проба и направо скачай на нещо сериозно
p.p. ето го и доказателството
528i 142 kW (193 PS; 190 bhp) @ 5500 280 N·m (210 ft·lbf) @ 3500 7.1 (MT) 1998
530i 170 kW (231 PS; 228 bhp) @ 5900 300 N·m (220 ft·lbf) @ 3500 7.1 (MT) 2000–2003
и двете 39-ки от 0 до 100 са за 7,1 секунди къде са тук по големият въртящ момент и многото повече коне
никой не карам да ми вярва на сила.... просто споделям каквото знам от лични наблюдения... всеки си решава сам за себе си ( един колега ей така не вярваше и седмица след като го сложи тоя мотор м54 го махна)....
в случея проблема е това забавяне в средните обороти което липсва при 2.8... а повечето коне които има за части от секундата вобще не са кой знае от каква ползва... въртящият момент е определящ в случея а той е почти равен на двата мотора.... и така малката разлика се компенсира от това тъпчене около 3000 оборота
сега темата е уж за да погонем на човека.. най-малкото всички знаят че тия мотори са големи масларки дори и да беше по бърз има ли смисъл след като е такава масларка да слага такъв? ако не ти стига тая мощност направо се насочи към м пауър или в8.... така или инъче който и от двата да сложиш м52 или м54 ще ти омалее за една седмица и ще искаш по голям... та спести си парите за проба и направо скачай на нещо сериозно
p.p. ето го и доказателството
528i 142 kW (193 PS; 190 bhp) @ 5500 280 N·m (210 ft·lbf) @ 3500 7.1 (MT) 1998
530i 170 kW (231 PS; 228 bhp) @ 5900 300 N·m (220 ft·lbf) @ 3500 7.1 (MT) 2000–2003
и двете 39-ки от 0 до 100 са за 7,1 секунди къде са тук по големият въртящ момент и многото повече коне
никой не карам да ми вярва на сила.... просто споделям каквото знам от лични наблюдения... всеки си решава сам за себе си ( един колега ей така не вярваше и седмица след като го сложи тоя мотор м54 го махна)....
- bmw325ci
- младши ентусиаст
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: Присаждане !
Така айде да не засилваме 28-ците чак толков
Ще си позволя да ползвам на колегата InMemoriam дино графиката на 28-цата защото е сток и е мерана на едно и също дино с моя мотор.
Е36 328 М52:
Е36 330 М50 със вал бутала и биели от М54Б30, без ванос, не мапната ! без спортни колектори или тем подобни, тоест по-слаба от М54Б30 най-малкото заради електрониката и ваноса, което значи че нютоните в ниските ще са още повече, а и конете също:
И сега ако може колегата бмв е30 пак да обясни за тъпата крива на Б30, че май на 28цата максималните и нютони са толкова колкото на Б30 при 1400 оборота А после кривите вървят почти успоредно, така че май тоя М54Б30 в Е30 където паднал от 28-ца май е бил
Към колегата М20е30: По-мощния мотор си избрал и ако всичко е направено като хората 28-ца няма как да те бие. Внимавай само с маслената помпа или заварчица или с тел, на мен даже ми се случи цялото маслено тяло на помпата да му се разхлабят болтовете с които е захванато към блока от вибрациите, така че и там локтайт. И съединителя може да се окаже консуматив зависи какъв ще слагаш, особено ако ще правиш галимацията с маховик от М20
Успех има правени такива 30-ки така че предполагам ще има кой да питаш
Ще си позволя да ползвам на колегата InMemoriam дино графиката на 28-цата защото е сток и е мерана на едно и също дино с моя мотор.
Е36 328 М52:
Е36 330 М50 със вал бутала и биели от М54Б30, без ванос, не мапната ! без спортни колектори или тем подобни, тоест по-слаба от М54Б30 най-малкото заради електрониката и ваноса, което значи че нютоните в ниските ще са още повече, а и конете също:
И сега ако може колегата бмв е30 пак да обясни за тъпата крива на Б30, че май на 28цата максималните и нютони са толкова колкото на Б30 при 1400 оборота А после кривите вървят почти успоредно, така че май тоя М54Б30 в Е30 където паднал от 28-ца май е бил
Към колегата М20е30: По-мощния мотор си избрал и ако всичко е направено като хората 28-ца няма как да те бие. Внимавай само с маслената помпа или заварчица или с тел, на мен даже ми се случи цялото маслено тяло на помпата да му се разхлабят болтовете с които е захванато към блока от вибрациите, така че и там локтайт. И съединителя може да се окаже консуматив зависи какъв ще слагаш, особено ако ще правиш галимацията с маховик от М20
Успех има правени такива 30-ки така че предполагам ще има кой да питаш
Re: Присаждане !
първо твоята няма ама нищо общос м54б30 защото именно ваносите и софта преебават нещата...
и написах че на диното си вади абсолютно всички коне по книжка и мотора е в много добро състояние обслужен... ама ти си знаеш твоето....
защо тогава като има въртящ момент като на м54 на 1400 оборота е39-ката със двата мотора е с еднакво време от 0-100???? щото сигурно от бмв не са го измерили правилно... дори на твоята графика ясно се вижда как въртящия момент спада на 2500 и после бавно се покачва... а на 2.8 това го няма ... въпреки че не си с м54... сляп ли си или си с розовите очила?
но пак ти казвам твоя мотор няма нищо общо с нормално м54 за което говорим.... така че вобще няма смисъл да го обсъждаме.... но все пак поразпитай тоя от динното за кво са тия криви линийки по листа а не чети само числата...
п.п. колега съединителя по принцип си е консуматив и не е за вечно ползване независимо какво ти казва кварталния майстор бай пешо(да речем) а това че трябва да изсипеш половин туба канаколит в маслената помпа и малко тел че евентуално да не се разглоби докато караш е още един минус на тоя мотор и то не малък..
и написах че на диното си вади абсолютно всички коне по книжка и мотора е в много добро състояние обслужен... ама ти си знаеш твоето....
защо тогава като има въртящ момент като на м54 на 1400 оборота е39-ката със двата мотора е с еднакво време от 0-100???? щото сигурно от бмв не са го измерили правилно... дори на твоята графика ясно се вижда как въртящия момент спада на 2500 и после бавно се покачва... а на 2.8 това го няма ... въпреки че не си с м54... сляп ли си или си с розовите очила?
но пак ти казвам твоя мотор няма нищо общо с нормално м54 за което говорим.... така че вобще няма смисъл да го обсъждаме.... но все пак поразпитай тоя от динното за кво са тия криви линийки по листа а не чети само числата...
п.п. колега съединителя по принцип си е консуматив и не е за вечно ползване независимо какво ти казва кварталния майстор бай пешо(да речем) а това че трябва да изсипеш половин туба канаколит в маслената помпа и малко тел че евентуално да не се разглоби докато караш е още един минус на тоя мотор и то не малък..
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Присаждане !
Няма ли буква S заеби
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани