Проблем с Е30 316I
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- BilLaBONG
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 8.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i, E36 320i, AUDI A8 4.2
Проблем с Е30 316I
Здравейте колеги, имам Е30 89г. 1.6i не беше карано към 2 години и реших да го подкарам, но изникна някакъв проблем.
Като мина през дупка - гасне и няма мощност.
Студена не работи - прекъсва.
1. Сменихме свещи 4 пъти.
2. Пробвахме с капачка - палец.
3. Кабел бобина.
4. Една маса даваше проблем - оправен.
5. Бензиновата помпа - работи перфектно.
6. Бензиновия филтер е окей.
Някой да е имал сходен проблем, да даде съвет.
Температурен датчик на инжекционна ?
Комп ?
Като мина през дупка - гасне и няма мощност.
Студена не работи - прекъсва.
1. Сменихме свещи 4 пъти.
2. Пробвахме с капачка - палец.
3. Кабел бобина.
4. Една маса даваше проблем - оправен.
5. Бензиновата помпа - работи перфектно.
6. Бензиновия филтер е окей.
Някой да е имал сходен проблем, да даде съвет.
Температурен датчик на инжекционна ?
Комп ?
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проблем с Е30 316I
Това ако не е филтър, са боклуци в резервоара, дето застават на цедката на помпата. Окей ново ли значи? Перфектна колко бара налягане значи?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- BilLaBONG
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 8.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i, E36 320i, AUDI A8 4.2
Re: Проблем с Е30 316I
Проверени са и са окей. нова помпа
Бензиновата помпа с въртене ли се сваля и къде е температурния датчик на инжекционна се съмняваме ?
Бензиновата помпа с въртене ли се сваля и къде е температурния датчик на инжекционна се съмняваме ?
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проблем с Е30 316I
На главата под колектора за водящия въздух, има два датчика, единия е син другия кафяв или черен. Единия е за таблото, другия за компа. Мисля, че този към предното съкло е за таблото. На работещ автомобил го изключи и ще видиш, дали щи падне стрелката. Другия или го сменяш с такъв от работеща кола или мериш съпротивление. Има данни по нет-а за модела на датчика и какво съпротивление дава при различни температури. Никога до сега не ми се е налагало да го подменям и не знам дали без да махнеш колектора ще успееш да го развиеш.
На мен ми се струва, че нямаш бензин, а този датчик само може да удави колата. Ако си от София, мога да ти дам за проба един дебитомер да не е от него нещо, ама... според мен нямаш бензин, и по скоро налягане. Виж регулатора на налягането на рейката.
На мен ми се струва, че нямаш бензин, а този датчик само може да удави колата. Ако си от София, мога да ти дам за проба един дебитомер да не е от него нещо, ама... според мен нямаш бензин, и по скоро налягане. Виж регулатора на налягането на рейката.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- BilLaBONG
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 63
- Регистриран на: 8.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30 316i, E36 320i, AUDI A8 4.2
Re: Проблем с Е30 316I
Не е от дебитомера.
Ще погледна по-късно датчиците и помпата ще сваля и ще пиша привечер.
Мерси за сега колега
Ще погледна по-късно датчиците и помпата ще сваля и ще пиша привечер.
Мерси за сега колега
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани