E30 325е turbo project 2019
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
E30 325е turbo project 2019
След скорошното ми започване на проекта в е36 разделa реших че би било добре да се впиша и в Е30 раздела.
Колата е дрифт концепция. Накратко историята и при мен започва от есента на 2016 година, и след известен застой, в който седеше като шкаф, реших че не може да продължава да ми заема място и е време да я направя.
По това време ме беше страх да не счупя нещо и поверих двигателя на друг човек за сглабянето му. Тази година есента донаредих оборудването и го запалих, но предвит сериозни грешки при слгабянето, а именно 3 превъртели биели, една крива, неподходящ размер сегменти 3мм за бутало с 4мм канал и др. се наложи да се разглоби основно отново и да се повторя цялото упражнение.
Вмомента блокът се намира при NS Custom за направата на цикалки за масло. Преди това беше в Балканстар за шлайф от оригинално 84мм на 85мм предвит че ключа на масления сегмент беше над 1мм и блок бутало 0,15мм. Настоящата хлабина блок бутало е 8 стотни.
Предстои скорошното сглабяне, където ще се правят доста снимки и постепенно ще разкривам информация относно частите, с които се сглабя.
Обща информация
Турбина ккк27
бенз помпа 255 литрова
инжектори сименс дека 630
гейт от ауди
шпер 3.46 на 70%
Подсилване на оригиналния съединител, за да държи повече притискателя. Малко ме съмнява дали ще кара, времето ще покаже.
Шлайф, хонинг и о-ринг на блока
Оригиналните бутала 84мм
Пълна ревизия на главата *731 с клапани от 885, портване и полиране
Използвах за основа колектор за ТД05 и го преправих за Т3/Т4
След шлайф
Първите ми изработки на аргон
И така към края на есента в готов вид, дойде време да ходи при Никола за палене. Взех от него чисто нова мега 2 електроника
Първото палене продължи 20 минути и поради пропуснато стягане на болта на ангренажа колелото падна и се узовах с 7 криви клапана
Главата беше възстановена и последва нова проба
Не след дълго се установи за сериозен проблем, след като започна да харчи по около литър на 100 км и гасеше цилиндъри.
При сваляне на вскумателния колектор клапаните бяха заляти с масло
Грешка в сегментите..
Съответно от кривата биела чисто новите лагери фира за 200 км
Не съм правил много снимки до сега, но мисля че предстоящото събиране на мотора е чудесна възможност да се заснеме максимално подробно.
Колата е дрифт концепция. Накратко историята и при мен започва от есента на 2016 година, и след известен застой, в който седеше като шкаф, реших че не може да продължава да ми заема място и е време да я направя.
По това време ме беше страх да не счупя нещо и поверих двигателя на друг човек за сглабянето му. Тази година есента донаредих оборудването и го запалих, но предвит сериозни грешки при слгабянето, а именно 3 превъртели биели, една крива, неподходящ размер сегменти 3мм за бутало с 4мм канал и др. се наложи да се разглоби основно отново и да се повторя цялото упражнение.
Вмомента блокът се намира при NS Custom за направата на цикалки за масло. Преди това беше в Балканстар за шлайф от оригинално 84мм на 85мм предвит че ключа на масления сегмент беше над 1мм и блок бутало 0,15мм. Настоящата хлабина блок бутало е 8 стотни.
Предстои скорошното сглабяне, където ще се правят доста снимки и постепенно ще разкривам информация относно частите, с които се сглабя.
Обща информация
Турбина ккк27
бенз помпа 255 литрова
инжектори сименс дека 630
гейт от ауди
шпер 3.46 на 70%
Подсилване на оригиналния съединител, за да държи повече притискателя. Малко ме съмнява дали ще кара, времето ще покаже.
Шлайф, хонинг и о-ринг на блока
Оригиналните бутала 84мм
Пълна ревизия на главата *731 с клапани от 885, портване и полиране
Използвах за основа колектор за ТД05 и го преправих за Т3/Т4
След шлайф
Първите ми изработки на аргон
И така към края на есента в готов вид, дойде време да ходи при Никола за палене. Взех от него чисто нова мега 2 електроника
Първото палене продължи 20 минути и поради пропуснато стягане на болта на ангренажа колелото падна и се узовах с 7 криви клапана
Главата беше възстановена и последва нова проба
Не след дълго се установи за сериозен проблем, след като започна да харчи по около литър на 100 км и гасеше цилиндъри.
При сваляне на вскумателния колектор клапаните бяха заляти с масло
Грешка в сегментите..
Съответно от кривата биела чисто новите лагери фира за 200 км
Не съм правил много снимки до сега, но мисля че предстоящото събиране на мотора е чудесна възможност да се заснеме максимално подробно.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: E30 325е turbo project 2019
Следя...бая премеждия
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: E30 325е turbo project 2019
о-ринга не мога да разбера защо го правите
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: E30 325е turbo project 2019
Skip_209 написа:о-ринга не мога да разбера защо го правите
Като цяло много неща в тоя проект правя само защото така са ми казали. И донякъде това е причината да се отваря 3ти път вече за 200км.
Защо Цецо, твоето мнение какво е за о ринга?
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: E30 325е turbo project 2019
В този вариант - канал с тел - възможно най-сбърканото нещо в един двигател,
вземи една гарнитура за глава и я загледай металните пръстени за цилиндрите че са елипсовидни,доста често като я наложиш на блока даже излизат извън телта (яд ме е че нямам снимка да покажа )а когато телта не се забие в тях какъв е смисъла от нея? според мен само се съсипват блоковете по този начин.
моето м50 е със стокова гарнитура и стокови болтове на главата на 1.2 бара и за 2 сезона 1 път е духнало гарнитура - изгорели газове във водната система -
а като събирах мотора ме плашеха че без шпилки и оринг или метална гарнитура щяло да духне още на диното
мое мнение -
до 1 бар сток гарнитура и сток болтове - защото е евтино,и от време на време се сменяват комплект
ако се гони високо налягане вариантите са метална гарнитура примерно ваг мотор спорт(не знам дали има за м20)
или
Атена(мисля че те имаха с алуминиеви рингове които се набиват в главата при стягане)
и шпилки
вземи една гарнитура за глава и я загледай металните пръстени за цилиндрите че са елипсовидни,доста често като я наложиш на блока даже излизат извън телта (яд ме е че нямам снимка да покажа )а когато телта не се забие в тях какъв е смисъла от нея? според мен само се съсипват блоковете по този начин.
моето м50 е със стокова гарнитура и стокови болтове на главата на 1.2 бара и за 2 сезона 1 път е духнало гарнитура - изгорели газове във водната система -
а като събирах мотора ме плашеха че без шпилки и оринг или метална гарнитура щяло да духне още на диното
мое мнение -
до 1 бар сток гарнитура и сток болтове - защото е евтино,и от време на време се сменяват комплект
ако се гони високо налягане вариантите са метална гарнитура примерно ваг мотор спорт(не знам дали има за м20)
или
Атена(мисля че те имаха с алуминиеви рингове които се набиват в главата при стягане)
и шпилки
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани