пилене на колектор
Модератор: bum_bum
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: пилене на колектор
дросела си е от м52б20 колектора също идеята ми е че има какво да се работи по самия пластмасов колектор на м52-ката .. ще покажа като сам готов..
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Re: пилене на колектор
Дросела от м50 не става plug&play на м52, трябва дистанционен фланец да се направи.
(Не съм чел темата, сори ако сте го дискутирали)
(Не съм чел темата, сори ако сте го дискутирали)
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: пилене на колектор
Е чак фланец.. една гетинаксова гарнитура между двете уплътнения върши чудна работа.
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: пилене на колектор
дросел от м50 няма да слагам м52-ковия си е перфектен спроед мен
отказах се и от смяна на колектора с такъв от м50
причината е - моят колектор се нуждае от малка доработка с която мисля ще има доста положителен ефект .. и тей като установих че някъде ми смуче въздух .. и ще се маха колектора ще го нося при стъругаря да му направи конусчетата за койито говорех
а иначе в главата мис е роди идея за тромпети .. не ИТБ-та а само тромпети с аир-бокс и стандартния си дросел на мойта кола
сиреч колектора става с абсолютно прави тръби не както при м52 им50
за целта при стругаря алуминеви тръби с подходящия размер и дебели на на стената подложка към главата и аир бокс - наи трудната част според мен от стъклопласт
отказах се и от смяна на колектора с такъв от м50
причината е - моят колектор се нуждае от малка доработка с която мисля ще има доста положителен ефект .. и тей като установих че някъде ми смуче въздух .. и ще се маха колектора ще го нося при стъругаря да му направи конусчетата за койито говорех
а иначе в главата мис е роди идея за тромпети .. не ИТБ-та а само тромпети с аир-бокс и стандартния си дросел на мойта кола
сиреч колектора става с абсолютно прави тръби не както при м52 им50
за целта при стругаря алуминеви тръби с подходящия размер и дебели на на стената подложка към главата и аир бокс - наи трудната част според мен от стъклопласт
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: пилене на колектор
То ако ставаше с пръдня боя щяхме всички да караме по 500 коня коли ама не е чак толкоз просто- тромпети и газ
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: пилене на колектор
на мен това ми е ясно можеби всеки си е представил набързо как става .. ама да се помисли за инжектори алабала несъм 4ак толкова от село
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: пилене на колектор
Не знам какво си мислил, но ако тръгнеш сам да си правиш кутията на атомосферка съм 99.9% сигурен, че ще я осереш сравнено със стоковата. Имаш ли така дори бегла идея дължината и дебелината на рънърите колко трябва да ти е, обема на пленума, мястото от където ще постъпва въздуха, растоянието на инжекторите от клапана, ъгъла под който ще пръскат?
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
Re: пилене на колектор
да си кажа право нямам идея за повечето неща но пък нямам каквод а губя.. имам 3 колектора и 2 двигателя който си седят в мазата иначе пак казвам несъм съвсем бос каквото трябва да се измисля ще се измисли но това е в много далечно бъдеще
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани