Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50
Модератор: bum_bum
- vangelnikolov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 4.01.2009
Мегаскръд
Интересувам се някой дали прави мегаскръд и цена + настройки? не се интересувам от цената от дек.
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
добре де ..
Защо като се появи някой дето "от завода му стига" трябва всички да сменят вълната... идеята на поста е друг който не му понася... да се изнася в друга тема инак идеята е много добра едно време с баща ми обсъждахме подобно "извращение" ма и той накрая се спря на "завода" и всичко замина в отдел прашни мечти
ПС: за друга кола го мислехме ама ДВГ си е ДВГ
( ако може значи става <> ако става значи може )
ПС: за друга кола го мислехме ама ДВГ си е ДВГ
( ако може значи става <> ако става значи може )
- Chimerasv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: Свищов/София
хайде бе колеги
хайде бе колеги защо забравихме темата ?
Тая тема незнам как не я бях видял
Първо да кажа за колегите коиито предлагат направо си вземем 325 вместо да поизпържим една 320: Къде му е тръпката на това .
На мойта 20-ка съм с сменени : Вал от TDS, входящи колектори от 325, изходящи (афтърмаркет), олекотен маховик, и електроника.
може и да са поправили други работи за коиито незнам ....
Не съм ходил още на дино, не съм се пробвал специално с друга 20-ка или 25-ца, но колата си върви доста доволно.
Карам я само с SHELL VPR.
Да пойзъхнат малко пътищата и ще се пробвам с 20-ка и 25ца да видя кви ще са разликите ...
Въпросът ми е трябва ли да сложа регулатор за налягането на горивото ?
Също така трябва да сменям гарнитурата на главата че почна леко са сълзи, каква ще ми препоръчите да сложа ?
Мерси предварително.
Първо да кажа за колегите коиито предлагат направо си вземем 325 вместо да поизпържим една 320: Къде му е тръпката на това .
На мойта 20-ка съм с сменени : Вал от TDS, входящи колектори от 325, изходящи (афтърмаркет), олекотен маховик, и електроника.
може и да са поправили други работи за коиито незнам ....
Не съм ходил още на дино, не съм се пробвал специално с друга 20-ка или 25-ца, но колата си върви доста доволно.
Карам я само с SHELL VPR.
Да пойзъхнат малко пътищата и ще се пробвам с 20-ка и 25ца да видя кви ще са разликите ...
Въпросът ми е трябва ли да сложа регулатор за налягането на горивото ?
Също така трябва да сменям гарнитурата на главата че почна леко са сълзи, каква ще ми препоръчите да сложа ?
Мерси предварително.
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
За регулатор нямам идея, но ако решиш да слагаш имам чисто нов на добра цена
А за гарнитура Гьотце или Виктор Рейнц
А за гарнитура Гьотце или Виктор Рейнц
- xpl0d
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
infected написа:...На мойта 20-ка съм с сменени : Вал от TDS, входящи колектори от 325, изходящи (афтърмаркет), олекотен маховик, и електроника.
може и да са поправили други работи за коиито незнам ....
Въпросът ми е трябва ли да сложа регулатор за налягането на горивото ?
Мерси предварително.
Тука малко объркано ми звучи - ТДС вала от какъв ТДС е точно? Щото ако е от 25-ца ще ми е много чудно как караш без да си сменил биелите.
И каква е тази електроника на атмосферка??? Под електроника чип ли имаш впредвид? Щото и чипа е електроника, ама като кажеш електроника по принцип се подразбират пиджибеци и стендалоуни.
За регулатора си отговори сам от първия пост на тази тема. Лудия достатъчно ясно го е казал. Аз лично не виждам смисъл да го слагаш ако не си сменил всичко както е описано.
Някой знае ли как седят нещата при слагането на вал (разпределителен) от S52 на М50.... ?
По принцип би трябвало да няма проблеми ... някой пробвал ли го е ?? и горе долу колко пари върви такъв вал ?
По принцип би трябвало да няма проблеми ... някой пробвал ли го е ?? и горе долу колко пари върви такъв вал ?
е39 528iT 00" M52TUB28 DP2 with DSP and NAVI.
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
e36 coupe M50B2x> Light Flywheel; Supersprint Headers; Mapped ECU, Short shifter, and more....
- BMWRACING
- младши ентусиаст
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
infected написа:Някой знае ли как седят нещата при слагането на вал (разпределителен) от S52 на М50.... ?
По принцип би трябвало да няма проблеми ... някой пробвал ли го е ?? и горе долу колко пари върви такъв вал ?
май е с по-големи шийки,ма нз точно де
Скъсяване на биели
ludiagsm написа:
и на4и за биелки се взимат 130мм от м20б20 като предварително се скъсят с 3,5 или 4 мм(има къде това да се направи 4итаво без да има грижи) и нещата стават.
Луд, кажи къде се скъсяват тея биели?
- ///peter
- старши ентусиаст
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Някой събрали вече такова "нещо" под капака си дали с вал от тдс,дали с от б25.Нищо не се споменава,аз мойта не я направих,защото се наложи да се разделя с нея,но сега ми се върти нещо в главата за аматьорския шампионат (италянско преследване или тайм атак)Та ако някой е осъществил конверсията нека сподели
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Едва ли някой дори се е пробвал да го направиVmax написа:Някой събрали вече такова "нещо" под капака си дали с вал от тдс,дали с от б25.Нищо не се споменава,аз мойта не я направих,защото се наложи да се разделя с нея,но сега ми се върти нещо в главата за аматьорския шампионат (италянско преследване или тайм атак)Та ако някой е осъществил конверсията нека сподели
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани