как се дига налягането на турбо от westgate
Модератор: bum_bum
6 мнения
• Страница 1 от 1
- misanthrope
- младши ентусиаст
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
как се дига налягането на турбо от westgate
как се дига налягането на турбо от westgate клапана. Искам да го дигна с 0.1 - 0.2 бара от 1.1 на 1.3. Става въпрос за garett t35 http://www.callumw.f9.co.uk/ebay/img_1833.jpg
Re: как се дига налягането на турбо от westgate
sundera86 написа:как се дига налягането на турбо от westgate клапана. Искам да го дигна с 0.1 - 0.2 бара от 1.1 на 1.3. Става въпрос за garett t35 http://www.callumw.f9.co.uk/ebay/img_1833.jpg
Горна граница на налягането на турбото се определя от момента на отваряне на актоатора на уейст гейта.
Твоят се управлява от ЕКУ-то.
Става с реМАП на ЕКУ-то, или с ръчен бууст контролер. Монтира се на маркучето на актоатора и се наглася ръчно, да отваря на по-високо налягане. Следиш си бууст метъра и така.
Но само с повече въздух просто ще си опукаш мотора.
Ти си с Вебер Марели, ако не се лъжа. Нямаш дебитомер - с МАП си.
Трябва ти реМАП на екуто, за да каже някой на дюзите да цръцнат повечко бензин. Иначе само с повече въздух ще ти обеднеят смесите и тоя мотор ще стане на салата за отрицателно време.
П.С. Махни конусният филтър от моторният отсек. Само смуче горещ въздух покрай мотора. Язък за хубавият кулер. Монтирай гo някъде, дето ще смуче свеж, студен въздух и гаранция ще усетиш разлика във вървежа.
- misanthrope
- младши ентусиаст
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
надухме на 1.4 и колата тръгна зверски но са ми бедни смесите 13.6 - 1,
а на 1.2бара са добре 12.1 - 1, филтъра и аз мислех да го направа така -
http://media.photobucket.com/image/sier ... /ebay2.jpg
а на 1.2бара са добре 12.1 - 1, филтъра и аз мислех да го направа така -
http://media.photobucket.com/image/sier ... /ebay2.jpg
Аз не бих настъпвал при 13.6/1. Бедна е.
А това 12.1/1 пък ми се струва леко преобогатено.
Под 12.5 вече не е добре според мен. Почва да богатее излишно.
Ако искаш, пробвай да вдигнеш налягането на бензина. Предполагам си с Вебер регулатор. Вдигни с няколко десети и виж дали няма да паднеш под 13/1.
Не става толкова просто това. Май без реМАП няма да минеш.
И така не е добре с филтъра. Изкарай го под бронята някъде. Или му сложи щит, да не засмуква топъл въздух.
Свържи се с COSWORTH от Русе. Членуваше в няколко форума: performance, tuning.bg.......Той чува петела доста по тия Фордове.
А това 12.1/1 пък ми се струва леко преобогатено.
Под 12.5 вече не е добре според мен. Почва да богатее излишно.
Ако искаш, пробвай да вдигнеш налягането на бензина. Предполагам си с Вебер регулатор. Вдигни с няколко десети и виж дали няма да паднеш под 13/1.
Не става толкова просто това. Май без реМАП няма да минеш.
И така не е добре с филтъра. Изкарай го под бронята някъде. Или му сложи щит, да не засмуква топъл въздух.
Свържи се с COSWORTH от Русе. Членуваше в няколко форума: performance, tuning.bg.......Той чува петела доста по тия Фордове.
- misanthrope
- младши ентусиаст
- Мнения: 434
- Регистриран на: 14.07.2007
- Кара: e46 ci
трябва ремап , объркали са ми чипа за по малко т3/т4 и за 1.5 налягане, а мойто вкарва повече въздух и след 1.2 почва да беднее
- bmw 318 is
- младши ентусиаст
- Мнения: 386
- Регистриран на: 2.08.2008
Re: как се дига налягането на турбо от westgate
c20xe написа:sundera86 написа:как се дига налягането на турбо от westgate клапана. Искам да го дигна с 0.1 - 0.2 бара от 1.1 на 1.3. Става въпрос за garett t35 http://www.callumw.f9.co.uk/ebay/img_1833.jpg
Горна граница на налягането на турбото се определя от момента на отваряне на актоатора на уейст гейта.
Твоят се управлява от ЕКУ-то.
Става с реМАП на ЕКУ-то, или с ръчен бууст контролер. Монтира се на маркучето на актоатора и се наглася ръчно, да отваря на по-високо налягане. Следиш си бууст метъра и така.
Но само с повече въздух просто ще си опукаш мотора.
Ти си с Вебер Марели, ако не се лъжа. Нямаш дебитомер - с МАП си.
Трябва ти реМАП на екуто, за да каже някой на дюзите да цръцнат повечко бензин. Иначе само с повече въздух ще ти обеднеят смесите и тоя мотор ще стане на салата за отрицателно време.
П.С. Махни конусният филтър от моторният отсек. Само смуче горещ въздух покрай мотора. Язък за хубавият кулер. Монтирай гo някъде, дето ще смуче свеж, студен въздух и гаранция ще усетиш разлика във вървежа.
Колега прости ми за невежеството, но как се отваря актоатора от екуто ?Защото е с мап сензор а не дебитомер ?Аз както съм дебитомер актоатора ще сработи когато турбината направи налягане,ама аз както не разбирам много и си сложа турбина/имам голямо желание щото/ при първоначалното палене на мотора все си мисля ,че като натисна педала на газта таз турбина ще се заварти и няма да спре и няма да отвори гейта.Стана ми ясно как се реголира кога да отвори, но ако нямам такъв ръчен контролер.И последен въпрос този репап как точно става?
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани