.
Модератор: bum_bum
11 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Турбо с променлива геометрия на tds
bmw325tds написа:...
А има и нещо друго, което не разбирам (цитат от темата Турбо конверсия):Лудия Бик 5 написа:генерацията :...
Защо в такъв случай всички турбо колектори на BMW са така да се каже "некъдърно направени".
Пример:
Вижда се, че разстоянието от 1-ви цилиндър до турбото и от 4-ти цилиндър до турбото е различна.
Да не говорим за 6 цилиндровите двигатели, които са версия d. При tds са малко по-добре нещата, защото турбото е в средата на изходящите колектори.
Ако горенаписаното е вярно, то ако си заваря един колектор с равни дължини на трубите до турбото би трябвало да се получи по добра работа на трурбината. Ще работи равномерно. Самоче докато напълни тия тръби и ще се увеличи турбо-дупката.
Идеи?
Тук малко съм объркал
Разгледах изпускателен колектор на новите дизели и се оказа, че отвора, който се вижда на горепосоченото изображениее е за отвеждане на часто от изгорелите газове към AGR клапана за повторно изгаряне. А изхода за към турбото се намира на стандартното място - в средатана колектора.
Но отново разстоянията не са еднакви
Явно ефекта ще е незначителен ако пътя на изгорелите газове е с еднаква дължина, щом BMW инженерите не са го направили.
И така, става ясно, че колектор няма да правя. Но какво да правя с турбото? С лагам ли такова с променлива геометрия или второ по-малко турбо?
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Турбо с променлива геометрия на tds
Не ти ли харесва резултата с турбо на 1.5 бара ?
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Re: Турбо с променлива геометрия на tds
AVGO написа:Не ти ли харесва резултата с турбо на 1.5 бара ?
Искам 1bar на 1500 об.мин, за да дърпа от рано.
Това 1.5 кога ще го получа, докато стигна 2500 об.мин ще брадясам.
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Турбо с променлива геометрия на tds
Трябва да видя кога съм на 1 бар, защото аз определено не брадясвам
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Re: Турбо с променлива геометрия на tds
AVGO написа:Трябва да видя кога съм на 1 бар, защото аз определено не брадясвам
Колега, сложи си един манометър и гледай какво се получава.
Погледни тази тема: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)
Моя 2.5tds достига 1bar при 2200об/мин, 1.1bar при 2500об/мин. Ако карам колата постоянно около 3000об/мин е като малък самолет, но се налага от време на време да сприам по светофари и стопове.
Искам по от рано да надува.
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Турбо с променлива геометрия на tds
bmw325tds написа:AVGO написа:Трябва да видя кога съм на 1 бар, защото аз определено не брадясвам
Колега, сложи си един манометър и гледай какво се получава.
Погледни тази тема: Връзка на boostcontrol и boostmeter за M51 (TDS)
Моя 2.5tds достига 1bar при 2200об/мин, 1.1bar при 2500об/мин. Ако карам колата постоянно около 3000об/мин е като малък самолет, но се налага от време на време да сприам по светофари и стопове.
Искам по от рано да надува.
Колега, манометър и бууст контролер вече имам.Но просто не съм обръщал внимание кога съм на 1 бар, живот и здраве ще видя утре.Но аз на 2200 обората или мааааалко отгоре съм на 1.5 бара.
Просто исках да кажа че променливата геометрия е доста краен вариант, че и без нея тдс може доста да бяга.Имам един последен опит за доработка и ще видя да я кача на дино да видим какво ще покаже
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Турбо с променлива геометрия на tds
Колега, направих 1 относителен тест :
1 бар на 1900 оборота
1.5 бара на 2100-2200 оборота
Усещането е приятно и преди това
1 бар на 1900 оборота
1.5 бара на 2100-2200 оборота
Усещането е приятно и преди това
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Re: Турбо с променлива геометрия на tds
Колега , да не те разочаровам , но се вкарваш в голям филм!Турбо от двулитров дизел не ти върши работа , защото е прекалено малко , това което би ти свършило работа е от трилитров дизелов двигател.Варианта е от 3.0 дизел на БМВ(GT2260V,GT2556V) , обаче са с два вида контрол на геометрията : с вакуум и с електроника , нито едното не ти върши работа , защото ТДСа може да се контролира само с налягане.Трябва да се прехвърли контролера от твоето турбо , но не е толкова просто.Другата пречка е че трябва да се припили блока или да се измести колектора с фланец , защото търбото е по-голямо и опира , освен това трябва да се завъртят и охлювите , защото са разположени по различен начи и няма да ти паснат!Иначе фланците са същите , но едното е с шпилки а другото с ботове и изхода към генерацията е различен!Сигурен съм че инвестицията няма да си заслужава , ефекта съвсем няма да е този който очакваш , освен това ще е голямо приключение да се настрои геометрията адекватно към режима на двигателя , както и нафтоподаването(не е невъзможно)!
P.S. тия налягания , за които говорите 1.5 bar на 2200 об./мин. са нереални , ТДСа дава подобни стойности след доработка към края на оборотите.Това са максимално допустимите параметри по МАП , така че няма как да ги прави в тия обороти!
P.S. тия налягания , за които говорите 1.5 bar на 2200 об./мин. са нереални , ТДСа дава подобни стойности след доработка към края на оборотите.Това са максимално допустимите параметри по МАП , така че няма как да ги прави в тия обороти!
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Турбо с променлива геометрия на tds
bmw_324d написа:Колега , да не те разочаровам , но се вкарваш в голям филм!Турбо от двулитров дизел не ти върши работа , защото е прекалено малко , това което би ти свършило работа е от трилитров дизелов двигател.Варианта е от 3.0 дизел на БМВ(GT2260V,GT2556V) , обаче са с два вида контрол на геометрията : с вакуум и с електроника , нито едното не ти върши работа , защото ТДСа може да се контролира само с налягане.Трябва да се прехвърли контролера от твоето турбо , но не е толкова просто.Другата пречка е че трябва да се припили блока или да се измести колектора с фланец , защото търбото е по-голямо и опира , освен това трябва да се завъртят и охлювите , защото са разположени по различен начи и няма да ти паснат!Иначе фланците са същите , но едното е с шпилки а другото с ботове и изхода към генерацията е различен!Сигурен съм че инвестицията няма да си заслужава , ефекта съвсем няма да е този който очакваш , освен това ще е голямо приключение да се настрои геометрията адекватно към режима на двигателя , както и нафтоподаването(не е невъзможно)!
P.S. тия налягания , за които говорите 1.5 bar на 2200 об./мин. са нереални , ТДСа дава подобни стойности след доработка към края на оборотите.Това са максимално допустимите параметри по МАП , така че няма как да ги прави в тия обороти!
Е айде сега, като дойде ваканцията и се поосвободя малко ще направя една тема за моята печка, обещавам, ще има специално клипче с баровете и оборотите
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- jogr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Турбо с променлива геометрия на tds
AVGO написа:Колега, направих 1 относителен тест :
1 бар на 1900 оборота
1.5 бара на 2100-2200 оборота
Усещането е приятно и преди това
Колега направи ли клипчето? И интересно ми е колко гориво е пуснато от ГНП-то (с ИНПА и ДИС дава различни стойности), ако знаеш кажи цифри. А чип имаш ли?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани