М42 със и без генерация....
Модератор: bum_bum
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: М42 със и без генерация....
Там е проблема, че си мислиш, че си успял да я настроиш оптимално, а в действителност това са си предположения само, а пък за майстори дето името им започва с БАЙ не са ми никакъв критерий А за генерацията ти говорех за Е36-цата, а не за Е30-ката ама по принцип на ис-ката квото и да й сложиш ще се чува изпърдяно
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М42 със и без генерация....
Изтръгни всичкият ''рак'' наречен заводска генерация от колекторите до края. Сложи си една права тръба ф63 с колкото може по малко надки и накрая едно отворено гърне със същият диаметър. Там където ще надиш тръбите не ползвай никакви други надки освен тая /тръба в тръба/ за да няма съпротивление и без никакви заварки След това задължително иди да си донастроиш мегата и ще видиш резултата. Всички останали проби са чисто и просто загуба на време повярвай ми
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
slavianko написа:
Тва мога да го пробвам, но все си мисля че тоя матор ще си иска да си е позапушен откъм генерация
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М42 със и без генерация....
Това е все едно да те карат да бягаш и като вдишваш да го правиш през една голяма слгамка а като издишваш през по малка И да искаш да постигнеш резултатиVaLy0 написа:slavianko написа:
Тва мога да го пробвам, но все си мисля че тоя матор ще си иска да си е позапушен откъм генерация
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
slavianko написа:Това е все едно да те карат да бягаш и като вдишваш да го правиш през една голяма слгамка а като издишваш през по малка И да искаш да постигнеш резултати
по пътя на логиката е така, ама ти можеш ли да обясниш защо като е със запушено гърне върви повече отколкото с отвореното с два изхода аз щото не мога и затова малко се дърпам и неща да давам пари за нови тръби и гърнета щото ако нищо не стане..... тея пари не ги копая
Ако някой ми даде разумно обяснение- това това това, така така така и затова става така........... е тогава ще сменя всичко, ама само на догадки не ми се рискува
Аз имам някво обяснение ама си е лично мое и едва ли някой ще му се стори реално ......
това задно заводско гърне уж запушено, ако по някакъв начин при преминаване на газовете през него тъй като то е завъртяно вътре с няколко тръби- се получава някакво завихряне и засилване на скоростта на газовете демек по бързо излизане и по този начин като излизат по бързо ще засмукват пък идващите газове и това да е неговия ефект, а когато го няма- да го няма и това завихряне или засмукване и газовете да излизат по бавно през останалите тръби и гърнета съответно да тормозят мотора и както каза славянко да не може да издиша
Надявам се го обясних правилно и ме разберете, ако изобщо има няква лооо гииии кааа
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: М42 със и без генерация....
Аз поне те разбрах. И има логика в това твое мислене. Нали уж баш спортните гърнета са на тоя принцип и затова даваш една камара пари. Но съвсем не вярвам че оригиналното гърне ще изпълнява подобна функция. Примерно повечето спортни гърнета са директно проходни. Демек една права тръба с дупки в нея но забелязал ли си че дупките са така направени че да завъртят газовете подобно на нарезите на цевта при оръжията. Това е уж с цел да увлича. Отделно съм виждал някой гърнета от тоя тип които накрая са леко и плавно стеснени за да засилят скороста на газовете и така да се получи уж пак някакво увличане. На повечето пистови мотори май са така. Сега до колко е ефективно това и дали изобщо действа и идея си нямам.VaLy0 написа:slavianko написа:това задно заводско гърне уж запушено, ако по някакъв начин при преминаване на газовете през него тъй като то е завъртяно вътре с няколко тръби- се получава някакво завихряне и засилване на скоростта на газовете демек по бързо излизане и по този начин като излизат по бързо ще засмукват пък идващите газове и това да е неговия ефект, а когато го няма- да го няма и това завихряне или засмукване и газовете да излизат по бавно през останалите тръби и гърнета съответно да тормозят мотора и както каза славянко да не може да издиша
Надявам се го обясних правилно и ме разберете, ако изобщо има няква лооо гииии кааа
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М42 със и без генерация....
Тия с "ушичките" и нарезите по посока на газовете викат, че не са добър вариант. Просто перфорирана тръба с изолатор е най-добре.
- ikonkata
- младши ентусиаст
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
Re: М42 със и без генерация....
VaLy0 написа:bum_bum написа:А без никакво крайно пробвал ли си как е?
Ами бях махнал задното гърне с тръбата и малкото гърненце чак до средното гърне, нали там по принцип е оригиналната снадка и резултата беше същия- не вървеше
Един познат имаше компот пак с М42 и задното му гърне също беше отворено само накрайника беше нещо като елипса и тоя компот докато вървеше беше най-бързия- имаше чип ако това има значение, но аз пък съм с Мега и ако зависи от настройка лесно мога да променя нещо
вальо компота беше с доста назлобен чип /като за последно / генерацията от две проходни гърнета и нищо друго излишно като завои и стеснения на тръбите и ... с 3,91 отзад това му помагаше най-много да се движи.
мини някой вечер след бачкане през сервиза да метна едно око щото трябва да има логично обяснение хем да скивам докъде си я докарал хем да видиш мойте 2 ис-ки в един блок
п.п. митак тука малко не си прав това ''бай'' и ''чичо мишо'' му го лепнахме двамата с росен със сеата но повярвай ми не бих го сложил в класа на гаражните майстори въпеки че е заклет голфаджия има доста потенциал момчето просто не си имал допирни точки с него по технически въпроси
- ge_a
- Е30 IS Crasher
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: М42 със и без генерация....
VaLy0 написа:Някой няква идея още
ge_a тъй като и той кара такъв мотор да сподели как е при него
Ми аз съвети избягвам да давам, мога само да споделя как е при мен, а резултата при мен е повече от задоволителен доста хора са се убедили в това.
Та при мен тръбите са на 55 мм, първо има проходно средно гърне, след това има изтърбушен катализатор, и след това е крайното гърне което също е проходно, което обаче е истински Ремус, което според мен също е от значение, имам и наблюдения по въпроса, ама ако ми остане време ще пиша, че в последно време се нямам време да пиша и чета
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
ge_a написа:Та при мен тръбите са на 55 мм, първо има проходно средно гърне, след това има изтърбушен катализатор, и след това е крайното гърне което също е проходно, което обаче е истински Ремус, което според мен също е от значение, имам и наблюдения по въпроса, ама ако ми остане време ще пиша, че в последно време се нямам време да пиша и чета
Тоя изтърбушен катализатор не е ли по-добре да се махне, нали създава допълнителен гаден звук
Тея гърнета можеш ли да кажеш или покажеш на снимки какво представляват?
Иначе чакам да кажеш нещо за наблюденията
- ikonkata
- младши ентусиаст
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
Re: М42 със и без генерация....
вальо я се похвали колко ти е спортно "спортното" гърне
- VaLy0
- младши ентусиаст
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: М42 със и без генерация....
ikonkata написа:вальо я се похвали колко ти е спортно "спортното" гърне
Утре ще му направя снимки и ще ги кача да видят и другите
- ikonkata
- младши ентусиаст
- Мнения: 483
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: sliven
- Пол: Мъж
- Кара: F01
Re: М42 със и без генерация....
а така най-добре че ти с тва гърне изби физичните закони бе
замисли се за такива като мойте не е трудно да се направи пък и излиза по евтино от тея ментаци "спортните" от кварталния магазин
замисли се за такива като мойте не е трудно да се направи пък и излиза по евтино от тея ментаци "спортните" от кварталния магазин
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М42 със и без генерация....
Има готова такава надупчена тръба от Крафт, не си струва заниманието да дупчиш толкова.
58 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани