мотор за е30
Модератор: bum_bum
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: мотор за е30
bum_bum написа:kirililiev написа:bum_bum написа:При турбинирането както казах е относително лесно. Атмосферната не признава грешки, за това и ме влече повече. Иначе за тия пари до сега да съм с битурбо
тоя лаф трябва да си го запиша някъде,ти си новия ми идол
Атмосферния тунинг за теб ако е филтър от пазара, чип и гърне от Илиянци или ако мислиш, че валове, пружини, тарелки, клапани и т.н. се подаряват може и да се посмееш още.
ти що си мислиш че в един качествено направен турбо мотор няма валове,клапани,тарелки,раздвижни шайби,усилени повдигачи,портване на главата,ковани бутала,биели,усилени лагери кво ли не още.разликата е че при турбо мотора има още една камара части дето са маса пари,и с всяка грешка вадиш шепи скъпа карантия от картера,а при атмосверката грешките в повечето случаи са тъпчене в определени обороти,малка ефективност на високи,прекъсване, и кви ли не симптоми дето лесно се чуват и виждат и лесно се предотвратяват по големи последствия в повечето случаи.има.при създаването на къфто и да е тунинг трябва да има ясна цел,ясна преценка на финансовата възможност с която разполагаш,и гъвкавост от към части,щото в повечето случаи проектите са много,а реално каране няма,има събиране на средства,харчене здраво,напразни надежди и накрая в някой случаи кофа пълна със счупени скъпи части и пак години напъни.
няма нищо лошо в скромния тунинг със ефтини части,стига да е направен с акъл,да е настроен от човек дето е в час,и да се кара правилно,щото е по добре с 50 коня одгоре на пистата,отколкото с 500 в щайги в мазата.има достатъчно хора във форума които са в час,по добре някой леф на тях,отколкото ходене по мъките и откриване на топлата вода.с щото с 5000 лева може да караш здрав мотор,може и да хич да не караш,границата е много тънка
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор за е30
Да де ама де ги тия коли с валове и т.н. в България? Всичко е с турбинка 2-3, 4-та употреба, китайски блоуоф и т.н.
Има читаво направени с подобни подръчни материали ама са единици и създателите им ги виждаме във форума на високосна година, щото бачкат а не лаят по цял ден да ги разберем колко са велики и колко разбират.
Има читаво направени с подобни подръчни материали ама са единици и създателите им ги виждаме във форума на високосна година, щото бачкат а не лаят по цял ден да ги разберем колко са велики и колко разбират.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: мотор за е30
че тия с качествения атмосферен тунинг да не са повече
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: мотор за е30
Китайците вече правят изпускатели и половината форум е с такива , сега остава да почнат и валове и ще стане работата
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: мотор за е30
Изпускателите са най лесното нещо от атмосверният тунинг. Въпроса е в това че всичко в атмосверният тунинг е безмислено ако няма да се ходи по състезаяния че да го правиш щеш не щеш. Иначе не е оправдано. Ако го направиш умерен тунинга че да е и леко надеждна колата то тогава няма и да получиш кой знае каква мощност. Ако пък се направи истински за да се усети наистина то тогава буквално нямаш кола а проект. Всичко над 100кс на литър вече е ненадеждно. Слава Богу че се усетих навреме и прекратих с атмосверният тунинг. Единственният оправдан начин е да вдигнеш кубатурата.bum_bum написа:Китайците вече правят изпускатели и половината форум е с такива , сега остава да почнат и валове и ще стане работата
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани