Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Модератор: bum_bum
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Мисля, че отивам към Bilstein. Едно, че искам малко по-ниска позиция на колата и друго, че не знам дали ще има как да се възползвам от опията реглаж на твърдостта...
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Що още се инатиш не мога да разбера
Казах ти, че Koni-то от Руди е тествано многократно и на наши коли и на клиентски и никога не е имало проблем А имаш и гаранция ако нещо стане, а не трябва да ги връщаш в немско
Купуваш си H&R или Eibach комплект пружини и ги готов Излиза ~1000 лв. всичко и си готов и имаш желаната височина, променлива твърдост и идеални пружини за стриит кола
Този лист до голяма степен е коректен, определено изброените са върха, но аз бих добавил и:
KW - номер едно са за мен особено за BMW, скоро поръчахме за колата на Шаро KW V3 и съм удивен от качествата му, не знам дали съчетават амортисьори и пружини от отделни немски производители и кои са им подизпълнители, но дори и така се справят блестящо
H&R - немска работа, също като горното май е едно от най-добрите, но май основно правят пружини, та не знам дали Bilstein не им правят амортисьорите
Moton - нека не го пропускаме при профи изпълненията
Intrax - и това заедно с него
Казах ти, че Koni-то от Руди е тествано многократно и на наши коли и на клиентски и никога не е имало проблем А имаш и гаранция ако нещо стане, а не трябва да ги връщаш в немско
Купуваш си H&R или Eibach комплект пружини и ги готов Излиза ~1000 лв. всичко и си готов и имаш желаната височина, променлива твърдост и идеални пружини за стриит кола
bum_bum написа:Пак ще цитирам какво ми каза "човека"Remember this list:
Bilstein
Penske
Koni
Ohlins
Sachs
Dynamic Suspension
Not on this list? Almost certainly crap.
Този лист до голяма степен е коректен, определено изброените са върха, но аз бих добавил и:
KW - номер едно са за мен особено за BMW, скоро поръчахме за колата на Шаро KW V3 и съм удивен от качествата му, не знам дали съчетават амортисьори и пружини от отделни немски производители и кои са им подизпълнители, но дори и така се справят блестящо
H&R - немска работа, също като горното май е едно от най-добрите, но май основно правят пружини, та не знам дали Bilstein не им правят амортисьорите
Moton - нека не го пропускаме при профи изпълненията
Intrax - и това заедно с него
Последна промяна DrivinGGoD на 16 Дек 2011, 15:14, променена общо 2 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Не знам дали искаш койловъри(аз лично си мисля че са по-практични) или спортно окачване но погледни тук,имат много голям избор а аз съм си пазарувал от тях доста неща и до сега всичко е било ок,магазина е много добре познат в Англия
http://www.larkspeed.com/index.pl?c=SUS ... s=category
http://www.larkspeed.com/index.pl?c=SUS ... s=category
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Саше, на жълтото Koni за е36 отзад къде му е реглажа? Трябва ли да се разкача амортисьорът? На предните е с кранче горе?
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Да, на предните е с кранче отгоре...
Задните се регулират в свито докрай положение като се върти стеблото спрямо тръбното тяло... Най-лесния начин е да се махне гумата, да се откачи отдолу амортисьора (захващането за носача или шенкела) и да се "смачка" нагоре, където се върти в желаната посока (втвърдяване или отпускане). По-неприятно е от предните определено и не е просто с кранче, но при необходимост - примерно трак дей, става за 15-30 мин. за двата с ключ за гуми, ключ 19 и малко сила
Задните се регулират в свито докрай положение като се върти стеблото спрямо тръбното тяло... Най-лесния начин е да се махне гумата, да се откачи отдолу амортисьора (захващането за носача или шенкела) и да се "смачка" нагоре, където се върти в желаната посока (втвърдяване или отпускане). По-неприятно е от предните определено и не е просто с кранче, но при необходимост - примерно трак дей, става за 15-30 мин. за двата с ключ за гуми, ключ 19 и малко сила
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Joro_Paveto написа:Адаш днеска сменях амортисьорите на колата в пред зимна подготовка и се оказа, че задно дясно Кони е фитка на 8 хил.км. Като го прибера до край и така си стои. Пробвах да го регулирам и се оказа, че работи само на разгъване, а на свиване е тотална щета.
Обаче като върнах лентата колата ми откакто го сложих това кони и ми опира все отзад в дясно. Раздух вежди и пак опира, раздух повече отколкото в ляво и пак опираше...а то да го ева е бил дефектен амортисьор от самото начало. Обаче чак като го надървих сега септември и пътувахме 4 човека към морето не е издържал и дал фира.
Купувани са от Руди та май правилно си се ориентирал към Билщайна. Ама внимавай откъде ще го купуваш.
А се кълнях в тия амортисьори...че са неразрушими и т.н. след като кони се прееба на 8к км накъде отива света....
Павето е голям Koni фен, но...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Аз знам за още един случай на заминали предни пак взети от Руди на някакви 2-3000 км..
Явно има причина да са им такива цените.
Явно има причина да са им такива цените.
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Мойто задното Кони пък чукна 100х.км по родните пътища, а все още няма признаци да се предава. Също от Руди е купувано
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Покрай мен изпуснали такива няма... от 4-5 комплекта... явно е относително при всички положения, за мен в иерархията Bilstein е много над Koni като качество, но високите им класове са много скъпи, а обикновените не знам как са... никога не съм карал
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Аз първо се бях навил за Апекс, после се отказах викам аиде Д2 и део, обаче се наплаших в нета ги плюят вярно темите са старички от преди 3-4г., и реших тия конита:
http://www.ebay.co.uk/itm/Koni-Sport-Fr ... 27b86a0334
http://www.ebay.co.uk/itm/Koni-Sport-Re ... 2eb2fd1b30
Сега ме разколебахте с тази тема, баси, човек да го е страх какво да си купи!
http://www.ebay.co.uk/itm/Koni-Sport-Fr ... 27b86a0334
http://www.ebay.co.uk/itm/Koni-Sport-Re ... 2eb2fd1b30
Сега ме разколебахте с тази тема, баси, човек да го е страх какво да си купи!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Ами точно затова пуснах тази тема. За да може, ако някой е несигурен в избора си, да може да си помогне, четейки. До тук обаче все по-объркан станах...
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Nukem написа:Аз първо се бях навил за Апекс, после се отказах викам аиде Д2 и део, обаче се наплаших в нета ги плюят вярно темите са старички от преди 3-4г., и реших тия конита:
http://www.ebay.co.uk/itm/Koni-Sport-Fr ... 27b86a0334
http://www.ebay.co.uk/itm/Koni-Sport-Re ... 2eb2fd1b30
Сега ме разколебахте с тази тема, баси, човек да го е страх какво да си купи!
Тия са сериозни, няма вариант да са менте.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
Напълно подкрепям и аз. Преди да купя Конитата ако си спомняш се съветвах с теб и не съжалявам за избора си. А опцията за реглаж на твърдост при амортисьорите за мен е много важна. С каквито и пружини да реша да ги комбинирам знам че ще мога да ги наглася спрямо тях. Моите ги преправих на койловъри а за държанието им на пътя просто нямам думи. Отностно билщайна за няколко години монтирах на няколко различни коли и от моите наблюдения не държат толкова на бой както конито. Дори на турбо ладата която правихме тая година монтирахме билщайни за една камара пари и вече двата са взели дали. Аз лично никога не бих избрал билщайна пред конито но това са лично мои наблюдения и както написа постман това не значи че билщайна не ставаPostman написа:На моя кораб карам с Кони спорт отпред (купени от Руди) и Билщайн В8 отзад (купени от Германия), пружините са Айбах навсякъде. Ако пак трябва да купувам, ще купя Кони, но никога няма да купя В10 на Билщайн.
Ако те съмняват цените на Руди, мен ме съмняват цените на Билщайн В10... Пример: двата ми задни В8 Спорт амортисьора струваха 270 евро с отстъпките в Германия, какво да си мисля ако купя цяло В10 за 500, освен че частите може би идват от завода в Румъния?!?... Може пък и да съм балък да дам толкова само за 2 амортисьора ако за 2 пъти повече бих имал В10, но това е въпрос на гледна точка, затова аз сравнявам техническите параметри, които мога да усетя докато карам и предвид че ги карам на една и съща кола, не бих погледнал към Билщайн дори да ми изпусне някое от Кони-тата, напротив - пак ще взема Кони и пак от Руди.
П.П. Освен предните амортисьори, другите ми части не са в състава нито на Кони, нито на В10, защото на Кони пружините са си Кони, пък на В10 мисля, че са Билщайн (или поне техен ребранд, но никъде не съм видял да пишат, че В10 е с Х&Р или с Айбах).
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- street_force
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
аз няма кво да се обаждам и 2 те ми евридейки са с билщайн.Няма никви проблеми, на зимния кенеф едните са билщайн другите кони ( конитата едното е тръгнало да се предава )
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Bilstein B10 Power Kit срещу Koni Sport Kit
DrivinGGoD написа:Що още се инатиш не мога да разбера
Казах ти, че Koni-то от Руди е тествано многократно и на наши коли и на клиентски и никога не е имало проблем А имаш и гаранция ако нещо стане, а не трябва да ги връщаш в немско
Купуваш си H&R или Eibach комплект пружини и ги готов Излиза ~1000 лв. всичко и си готов и имаш желаната височина, променлива твърдост и идеални пружини за стриит колаbum_bum написа:Пак ще цитирам какво ми каза "човека"Remember this list:
Bilstein
Penske
Koni
Ohlins
Sachs
Dynamic Suspension
Not on this list? Almost certainly crap.
Този лист до голяма степен е коректен, определено изброените са върха, но аз бих добавил и:
KW - номер едно са за мен особено за BMW, скоро поръчахме за колата на Шаро KW V3 и съм удивен от качествата му, не знам дали съчетават амортисьори и пружини от отделни немски производители и кои са им подизпълнители, но дори и така се справят блестящо
H&R - немска работа, също като горното май е едно от най-добрите, но май основно правят пружини, та не знам дали Bilstein не им правят амортисьорите
Moton - нека не го пропускаме при профи изпълненията
Intrax - и това заедно с него
KW-то досега е най-готиното окачване, което съм карал, с ребаунда хем може окачването да ти е твърдо хем да не друса като каруца.. върна ме малко назад при окачванията на моторите като си избирах (там доста по-лесно се усещат настройките обаче)
Error, според мене ако се замисляш за д2 за ежедневно си е супер ... аз мойто на е30ката вече колко време го карам и не е мръднало ако това ти е притеснението.. там номера е да си го поръчаш с правилните пружини на твърдост. На мене само не ми харесва, че може му се регулира единствено твърдостта що се отнася до работата му.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани