М43Б16/18 турбо
Модератор: bum_bum
Re: М43Б16 турбо
мога да ти дам идея за аванса,ако те интересува.разбира се отговаря на духа на проекта....аз така карам и не ще да се чупи.
- dicho0o
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: М43Б16 турбо
ico318 написа:мога да ти дам идея за аванса,ако те интересува.разбира се отговаря на духа на проекта....аз така карам и не ще да се чупи.
Значи и ти си от моя отбор(бюджетния).Сподели какво си измислил Ако искаш може и на ЛС
Днес сложих 250cc дюзи,но на ниските е зле,иначе във високите върви доста добре до около 5500об
- dicho0o
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: М43Б16 турбо
ico318 написа:мога да ти дам идея за аванса,ако те интересува.разбира се отговаря на духа на проекта....аз така карам и не ще да се чупи.
Сподели ако обичаш,няма да ми е излишно
П.С Съжелявам че съм се повторил с горния коментар...
Последна промяна dicho0o на 22 Яну 2012, 0:23, променена общо 1 път
- thunder4
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 8.07.2011
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525???+++
- Мечтае да кара: E30
Re: М43Б16 турбо
dicho0o написа:Днес сложих 250cc дюзи,но на ниските е зле,иначе във високите върви доста добре до около 5500об
Не би трябвало да е така,според мен.Под зле какво имаш предвид,по-зле от колкото с малките дюзи,или е по-добре,но все още не достига гориво колкото трябва?Защо не пробваш да си спретнеш един такъв уред с който да имаш някаква,макар и доста мъглява представа за смесите,ясно е че няма да се получи много точно с заводската ламбда,но поне ще е по-добре от "тука има-тука няма".Това на газ ли или на бензин?По-голям испарител сложи ли?Прогресивен регулатор ли ползваш?На какво налягане ги ползваш в момента тези 250сс дюзи?
- dicho0o
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: М43Б16 турбо
Нека колегите които разбират да си кажат мнението за мега и за смт6.Кое е по-лесно за монтаж и настройка и кое ще ми свърши добра работа.Нека пишат хора които разбират,може и на ЛС за да не става каша в темата...
Re: М43Б16 турбо
недей подобре земи си един Ms. и си гледаи живота
прокай него можеш да се развиваш като коне
прокай него можеш да се развиваш като коне
само най-добрите умират млади
Re: М43Б16 турбо
И какво се получава най-накрая? Ами винаги едно и също! Или всичко се изхвърля на отпадъци защото "не става" (разбирай "няма пари","не става") или се тръгва по едниствения правилен път -> коректно количество гориво, коректен аванс и коректно отношение между налягане на пълнене, степен на сгъстяване, октаново число на горивото и т.н. Затова всеки минал по този път, малко или много, има желание да предпази от същите грешки тези, които вървят след него. Защото тези грешки водят да загуба на време, пари и накрая на желание...Аз съм се постарал в максимална степен да спазвам написаното в учебниците и резултатът е налице, три години и 59 000 км с напълно стандартен, неразреждан М42Б18 с турбо на 1 бар и 270 кс на вала, без НИТО ЕДНА повреда по двигателя. Затова бих посъветвал всеки, преди да захване с такава конверсия, добре да помисли, да се посъветва с някой и да си пресметне възможностите... Защото всяка проба/грешка, струва време, пари и нерви. А повечето от нас нямат едното или другото. Тези които имат, обикновенно си купуват готови, заводски коли...
е21 345 0-402м 12.18
- dicho0o
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: М43Б16 турбо
Да ЪП-на малко темата.
От около 4ри дена проекта се повтаря на сегашната ми кола е36 комби с м43б18 от по-късните версии със стъпковия мотор на дросела.
Турбото е от 2.5тдс със студена част 11ж,знам че има и по-големи,но такова уцелих.Колектора е преправен,а турбото е свалено ниско долу.
Снимки имам съвсем малко,имам снимка на готовия колектор и на турбото. Вече всичко е сглобено и днес направих първата проба,но ако някой има интерес ще направя снимки утре.
Сложен е интерколер и маслен радиатор.Генерацията е ф60,днес я карах само с тръба до средата на колата,утре ще слагам едно голямо гърне на ф60мм от дизел,обезшумява доста приятно.
Колата отново се кара на газ,пробвах и на бензин,но дюзите са малки и не върви,а и не знам от какво мога да взема по-големи,защото тези имат едни допълнителни маркучета,през които мисля че минава вакуума. Налягането е около 0.7-0.8,мисля да опитам да я понапъна още съвсем малко,защото не успява да задържи дълго време 0.8,а само за малко и си поддържа 0.6-0.7.
За добро или лошо на 5-та като надуе яко турбото на около 2500об и съединителя започва да буксува и оборотомера отива към 3500-4000об. Преди месец сменях мотора и беше в доста добро състояние,но при първа възможност ще го сменя.
Поздрави!
От около 4ри дена проекта се повтаря на сегашната ми кола е36 комби с м43б18 от по-късните версии със стъпковия мотор на дросела.
Турбото е от 2.5тдс със студена част 11ж,знам че има и по-големи,но такова уцелих.Колектора е преправен,а турбото е свалено ниско долу.
Снимки имам съвсем малко,имам снимка на готовия колектор и на турбото. Вече всичко е сглобено и днес направих първата проба,но ако някой има интерес ще направя снимки утре.
Сложен е интерколер и маслен радиатор.Генерацията е ф60,днес я карах само с тръба до средата на колата,утре ще слагам едно голямо гърне на ф60мм от дизел,обезшумява доста приятно.
Колата отново се кара на газ,пробвах и на бензин,но дюзите са малки и не върви,а и не знам от какво мога да взема по-големи,защото тези имат едни допълнителни маркучета,през които мисля че минава вакуума. Налягането е около 0.7-0.8,мисля да опитам да я понапъна още съвсем малко,защото не успява да задържи дълго време 0.8,а само за малко и си поддържа 0.6-0.7.
За добро или лошо на 5-та като надуе яко турбото на около 2500об и съединителя започва да буксува и оборотомера отива към 3500-4000об. Преди месец сменях мотора и беше в доста добро състояние,но при първа възможност ще го сменя.
Поздрави!
- dicho0o
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: М43Б16 турбо
Колеги кажете ми как мога да качвам повече от 3 снимки на един път?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dicho0o
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
- dicho0o
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: М43Б16 турбо
Вчера я покарах около 200км и е съвсем друга кола.Стряска се доста,дори все още я карам с лек страх,защото не съм й свикнал,но има време,да не прибързвам.В последствие ще пиша как е и какво е станало,разхода все още е висок,защото не е коригиран,вчера ми беше 13.6 с около 30км градско яко задръстване в разкопаното Търново
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М43Б16/18 турбо
Снимките най-добре ги качвай на друг сайт, който хоства снимки и тук поствай кода.
- Radeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: М43Б16/18 турбо
Здравейте колеги, от няколко седмици движа с подобен проект, двигателя е м43б16 с турбо,колектори и кулер от ТДС на 0.7 бара. Карам я на газ с газов инжекцион колата върви прилично, но искам да я направя да върви и на бензин. Четох че с втори ред дюзи и друга електроника се получавало, но ми се вижда малко сложно да се сложат втори ред инжектори. Има ли възможност с по-големи дюзи и електроника или remap без custom електроника да се направи?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани