М50б20 > М52Б28
Модератор: bum_bum
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
М50б20 > М52Б28
Здравейте колеги,
Чудя се какво ми трябва, за да мина на Б28 сменяйки минимално неща - колкото за началната инвестиция и какво ще трябва да сменя за пълната конверсия?
Аз си ги мисля нещата така:
-------------------------
Stage I
-------------------------
1) Двигател с инсталация - 1000лв
2) Входящ колектор - 100лв
3) Изходящ колектор - 100лв
4) обслужване-
4.1) свещи - 50лв NJK
4.2) ремъци и ролки - 150лв
4.3) масло - 120лв
4.4) водна помпа - 60лв
4.5) въздушен, горивен, маслен филтър - 50лв
До тук, без работа, грубо лягат към:
~ 1700лв за мотора
Ако скоростите стават, ще е добре, защото имам 2 съединителя на 228мм и доста хляб в тях...
=============================
Stage II
=============================
5) скорости ZF - 120 лв
6) шпер - 500лв
7) съединител - 200
нещо допълнително - 150лв
Stage II - 950 лв
Или всичко без работа - 2 700лв
Вярно ли смятам? Забравям ли нещо?
Благодаря за инфото предварително
Чудя се какво ми трябва, за да мина на Б28 сменяйки минимално неща - колкото за началната инвестиция и какво ще трябва да сменя за пълната конверсия?
Аз си ги мисля нещата така:
-------------------------
Stage I
-------------------------
1) Двигател с инсталация - 1000лв
2) Входящ колектор - 100лв
3) Изходящ колектор - 100лв
4) обслужване-
4.1) свещи - 50лв NJK
4.2) ремъци и ролки - 150лв
4.3) масло - 120лв
4.4) водна помпа - 60лв
4.5) въздушен, горивен, маслен филтър - 50лв
До тук, без работа, грубо лягат към:
~ 1700лв за мотора
Ако скоростите стават, ще е добре, защото имам 2 съединителя на 228мм и доста хляб в тях...
=============================
Stage II
=============================
5) скорости ZF - 120 лв
6) шпер - 500лв
7) съединител - 200
нещо допълнително - 150лв
Stage II - 950 лв
Или всичко без работа - 2 700лв
Вярно ли смятам? Забравям ли нещо?
Благодаря за инфото предварително
Re: М50б20 > М52Б28
Вземи си цяла мома англичанка в движение с маркет и други шукарии, щи стъпи малко по-скъпо от втория ти стейдж. А освен нужните ти неща и шукарии, ти остават доста резервни части и такива за продан.
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: М50б20 > М52Б28
Dpy написа:Вземи си цяла мома англичанка в движение с маркет и други шукарии, щи стъпи малко по-скъпо от втория ти стейдж. А освен нужните ти неща и шукарии, ти остават доста резервни части и такива за продан.
Една англичанка излиза поне 3к ако не се бъркам, right ? Те къде са 2 500 там са и 3 де
Re: М50б20 > М52Б28
Ами, ако не искаш да минеш най-тънко, пак е най-добрия вариант, понеже като продадеш бързо оборотните части(м-пакет, джанти, салон, фарове, стопове и т.н.) си връщаш една голяма част от първоначалната инвестиция, да не говорим, че ако продадеш и другите чаркаляци, суапа може да ти излезе и без пари
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: М50б20 > М52Б28
Аз ще ти дам малко корекция на цените че скоро го правих
1) Двигател с инсталация - 1000лв
2) Входящ колектор - 100лв
3) Изходящ колектор - 100лв
4) обслужване-
4.1) свещи - 150лв NJK
4.2) ремъци и ролки - едната от ролките е 160лв общо 3-те 280лв
4.3) масло - 120лв
4.4) водна помпа - 80лв
4.5) въздушен, горивен, маслен филтър - 50лв
4.6) съединител 250лв
До тук, без работа, грубо лягат към:
~ 2130лв за мотора
Ако скоростите стават, ще е добре, защото имам 2 съединителя на 228мм и доста хляб в тях... Става ако наковеш феродо иначе има шанс да ти приплъзва
=============================
Stage II
=============================
5) скорости ZF - 160 лв
6) шпер - 500лв
7) съединител - 200
нещо допълнително - 150лв
9) пулооски 80лв
10) кардан 100лв
Stage II - 1200 лв
Или всичко без работа - 3 300лв
Може и да съм пропуснал нещо защото аз си сменях и гарнитури и масла на скорости и забравяш антифризи , масло хидравлика ще ти излезе още нещо термостатче ау има още неща
1) Двигател с инсталация - 1000лв
2) Входящ колектор - 100лв
3) Изходящ колектор - 100лв
4) обслужване-
4.1) свещи - 150лв NJK
4.2) ремъци и ролки - едната от ролките е 160лв общо 3-те 280лв
4.3) масло - 120лв
4.4) водна помпа - 80лв
4.5) въздушен, горивен, маслен филтър - 50лв
4.6) съединител 250лв
До тук, без работа, грубо лягат към:
~ 2130лв за мотора
Ако скоростите стават, ще е добре, защото имам 2 съединителя на 228мм и доста хляб в тях... Става ако наковеш феродо иначе има шанс да ти приплъзва
=============================
Stage II
=============================
5) скорости ZF - 160 лв
6) шпер - 500лв
7) съединител - 200
нещо допълнително - 150лв
9) пулооски 80лв
10) кардан 100лв
Stage II - 1200 лв
Или всичко без работа - 3 300лв
Може и да съм пропуснал нещо защото аз си сменях и гарнитури и масла на скорости и забравяш антифризи , масло хидравлика ще ти излезе още нещо термостатче ау има още неща
Последна промяна БаЯн на 01 Фев 2012, 23:38, променена общо 1 път
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: М50б20 > М52Б28
Вили адски много ме надъха брат
Демек или е36ца от англия или...
... да се видим след няколко месеца да взимам твойта
Демек или е36ца от англия или...
... да се видим след няколко месеца да взимам твойта
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: М50б20 > М52Б28
Еми не ама всеки прави някакви сметки които никога не се оказват правилни ... то най лесно можеш да вземеш един мотор със скорости и генерация (а да забрабих генерация 200-250лв) и да го сложиш без да му сменяш нищо за 1500лв и си готов, ама мене така не ме кефи ама всеки си знае какво прави
По добре цяла кола
А за моята нема да ти хареса цената ама грам по добре М-ка вземи
По добре цяла кола
А за моята нема да ти хареса цената ама грам по добре М-ка вземи
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50б20 > М52Б28
Аз бих сложил и едни пари за проверка и евентуално замяна на датчиците, че М52 все има по някой недобре работещ.
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: М50б20 > М52Б28
bum_bum написа:Аз бих сложил и едни пари за проверка и евентуално замяна на датчиците, че М52 все има по някой недобре работещ.
Добре де, един мотор за да работи дали е М50Б20 или М50Б25/М52Б28 поддръжката му е еднакво скъпа. И ако си с 20ска и й искаш 4к на е36ца всеки започва да ти обеснява, че "много пари й искаш" и видиш ли '93та година, не може да струва толкова А това, че само ламбда сондата ти е 200лв, датчик колянов вал 200лв, реставиране на главата към 350-400лв, общо взето за да ти работи мотора както трябва едни 1000+лв трябва да се вкарат в него (без консумативите). И после на е36ца работеща като швейцарски часовник с кукувичка 4к са й много
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: М50б20 > М52Б28
Не са много, дори са нищо ако си я вземеш от Швейцария примерно.
Тук са много, щото поддръжката е резултат от безброй сульовски изпълнения и в крайна сметка оня вика "продавам е36 328" ама то всъщност е едно недоразумение с китайско окачване, 3 ръка гуми, турски свещи и биалетки и тотално засран мотор от безкрайните експерименти в търсене на най-евтиното масло с което тая кола може да се движи възможно най-много преди да се смени.
Не говорим за датчици, филтри , термостати, накладки и т.н. където във времето няма останала и една част с разумно качество.
Да не говорим за недоразуменията, които се наричат "мотор от 328" или М3 внесени от Англия от коли неминали МОТ поради ред причини и продадени, защото изискват скъпо сервизиране. А тук се слагат директно в коша и айде, карам М-ка
Тук са много, щото поддръжката е резултат от безброй сульовски изпълнения и в крайна сметка оня вика "продавам е36 328" ама то всъщност е едно недоразумение с китайско окачване, 3 ръка гуми, турски свещи и биалетки и тотално засран мотор от безкрайните експерименти в търсене на най-евтиното масло с което тая кола може да се движи възможно най-много преди да се смени.
Не говорим за датчици, филтри , термостати, накладки и т.н. където във времето няма останала и една част с разумно качество.
Да не говорим за недоразуменията, които се наричат "мотор от 328" или М3 внесени от Англия от коли неминали МОТ поради ред причини и продадени, защото изискват скъпо сервизиране. А тук се слагат директно в коша и айде, карам М-ка
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: М50б20 > М52Б28
А да колега bum_bum спомена нещо което забравих че сменявах и датчик разпределителен вал и колянов вал и едната ламбда сонда 550лв Прави си сметка брат ако искаш да го направиш както трябва трябват пари които малко по-малко стават бая ... звънни ми да се видим тия дни и ще говориме
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: М50б20 > М52Б28
Добре де на мен ми казаха че било хубаво и тоя клапан за картерните газове да се смени.Вярно ли е това.Друго нещо при тея мотори е хубаво да се прегледат всичките бикси да не се очупени и да няма напукани кабели и после да дава мизерий.Казвам го защото аз брах ядове с едни такива кабели
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: М50б20 > М52Б28
shopaza написа:Добре де на мен ми казаха че било хубаво и тоя клапан за картерните газове да се смени.Вярно ли е това.Друго нещо при тея мотори е хубаво да се прегледат всичките бикси да не се очупени и да няма напукани кабели и после да дава мизерий.Казвам го защото аз брах ядове с едни такива кабели
Аз знам че трябва да го пробвам докато е още на колата, че после правиш-слагаш и не знаеш какво ще излезе...
Re: М50б20 > М52Б28
'Ма то и да караш, все трябва да си покарвал няколко 28ци, за да хваниш разликата
Real.Eyes.Realize.Real.Lies
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
BMW части - оригинални, тунинг и афтърмаркет
BMW аксесоари
Втулки за джанти
Болтове за джанти
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: М50б20 > М52Б28
uCnaHeTcA написа:'Ма то и да караш, все трябва да си покарвал няколко 28ци, за да хваниш разликата
Мдаа... и не знаеш каква смес е сложил в резервоара типа преди да идеш да му караш колата Щото и аз мога да подготвя малко рейсинг смеска, колко за теста и после... Ни перфърмънс виждали, ни перфъмънс мирисали
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани