Свещи -турбо ДВГ
Модератор: bum_bum
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Свещи -турбо ДВГ
Пак да се повторя, нямаш нужда от пирамидални рингове...освен ако не се целиш в 500 кс. Дори и тогава смятам че ще държи. Има тук едно М30 със 650кс, гарнитурата държи...за разлика от Ла нетика, който на същата кола пропусна след 1-2 километра. Има хора на които съм направил М42 по 250 260 коня без даже да сме сменяли оригиналната гарнитура. Моята толкова детонации изяде заради скъсаната шпонка на вала и все още е здрава гарнитурата. Но ако имаш пари повечко, що да не си купиш...аз бих си ги налял в резервоара.
е21 345 0-402м 12.18
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: Свещи -турбо ДВГ
живот и здраве някой ден може да има валове и някои голям GT3071R пък знам ли колко излезат тогава магаретата
благодаря на всички за мненията полезни ми бяха ,насочих се към свещи
благодаря на всички за мненията полезни ми бяха ,насочих се към свещи
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Свещи -турбо ДВГ
tonkata написа:аз карам м42 на 1.2 бара 10:1 с NJK BCPR7ES 0.5mm луфт и забравяш , не се подвеждай от цената защото е смешна , свещите се държат стахотно , карах и с некви иридиум нжк за скай-лайн по 25 лв броя и да ти кажа че с евтините колата се държи по - добре , друг е въпроса с какви бубини си , щото тия оригиналните няма да ги караш на тва налягане
Аз на М20-ката също карах с такива когато беше 9.4:1 и бяха чудни сега съм със същите но 6-ци,че степента вече е 8.4:1 и пак се държат идеално.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Свещи -турбо ДВГ
Мойте са NJK BCPR7ES на 0.65 1.45бара със 9.4 степен и
м52 бобини,със м42ковите също съм карал на 1.5.
Стандартна гарнитура и болтове без оринг.И с козметик съм карал преди не съм имал ядове но според мен
до около 400коня стандартната е перфектна.
С КОМЕТИКА преди време се получи много лоша детонация на 3ти цилиндър
и вместо да го духне него направи 2мм канал от горивната камера към вода.Та вместо карнитура сменях глава.
м52 бобини,със м42ковите също съм карал на 1.5.
Стандартна гарнитура и болтове без оринг.И с козметик съм карал преди не съм имал ядове но според мен
до около 400коня стандартната е перфектна.
С КОМЕТИКА преди време се получи много лоша детонация на 3ти цилиндър
и вместо да го духне него направи 2мм канал от горивната камера към вода.Та вместо карнитура сменях глава.
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Свещи -турбо ДВГ
А до какво налягане държат оригиналните бубини мм50/м52
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: Свещи -турбо ДВГ
S-stail написа:Мойте са NJK BCPR7ES на 0.65 1.45бара със 9.4 степен и
м52 бобини,със м42ковите също съм карал на 1.5.
Стандартна гарнитура и болтове без оринг.И с козметик съм карал преди не съм имал ядове но според мен
до около 400коня стандартната е перфектна.
С КОМЕТИКА преди време се получи много лоша детонация на 3ти цилиндър
и вместо да го духне него направи 2мм канал от горивната камера към вода.Та вместо карнитура сменях глава.
ще се разбере съвсем скоро до 1-2 седмици остана да се сложи само АЕМ-ЕМС компа и ще видим са чупи ли нещо или не ама смятам да я карам на 1,5 не повече...
за повече коне ,живот и здраве по-голямо турбо по нататък нещо гарет 3076 от сорта
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: Свещи -турбо ДВГ
S-stail написа:Мойте са NJK BCPR7ES на 0.65 1.45бара със 9.4 степен и
м52 бобини,със м42ковите също съм карал на 1.5.
Стандартна гарнитура и болтове без оринг.И с козметик съм карал преди не съм имал ядове но според мен
до около 400коня стандартната е перфектна.
С КОМЕТИКА преди време се получи много лоша детонация на 3ти цилиндър
и вместо да го духне него направи 2мм канал от горивната камера към вода.Та вместо карнитура сменях глава.
Така е,стандартната си държи,но задължително Elring!,другите не стават(за М20)
Re: Свещи -турбо ДВГ
Сякаш се поуспокоих, че сложих Елринг навсякъде този път и изхвърлих всичките рейнцове... (М20)
The fun is not in the straight line...!
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Свещи -турбо ДВГ
Аз съм карал с рейнц,гьотце и кометик и съм на мнение,че ако настройките са дорби
няма ядове ,,за мойта мощност,,.Ако няма хубави настройки и си обречен без значение
с каква гарнитура,бутала и биели си.
няма ядове ,,за мойта мощност,,.Ако няма хубави настройки и си обречен без значение
с каква гарнитура,бутала и биели си.
- Vozq_bez_pari
- младши ентусиаст
- Мнения: 495
- Регистриран на: 23.01.2005
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: is turbo / 520i,и на жената е30ката
Re: Свещи -турбо ДВГ
тоя Bosch 044 е ужасен... аиде минава че бучи ама тва дранченето от калапана му... гледам някои го махат клапана ама маи при in tank монтаж като при мен трябва да седи
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Свещи -турбо ДВГ
http://www.miataturbo.net/general-miata ... ank-56407/
зелените букви най долу
зелените букви най долу
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Свещи -турбо ДВГ
Никой не каза до какво налягане държат стоковите бубини на м50 и м52
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Re: Свещи -турбо ДВГ
На какво налягане къде? В цилиндрите или в колектора? Едва ли някой ще ти отговори с точност! За да ти се отговори с точност на този елементарен на пръв поглед въпрос, трябва поредица от тестове, които никак не са елементарни. Не можеш просто така да попиташ на какво налягане държат, важното е колко от това налягане ще постъпи в цилиндъра! А колко постъпва в цилиндъра не зависи само от налягането в колектора. Зависи от какво ли не, газоразпределение, от типа на горивната камера, форма, размери и настройка на всмукателен и изпускателен колектор, турбото, ауспуха, горивото... Сигурно тази бобина зедно с подходящата свещ имат праг на налягане след който искрата би станала непостоянна или да се изгуби напълно, но едва ли някой от нас може да посочи точно. Може би ако си говорим за конски сили на цилиндър ще е малко по-ясно. Аз имам опит с до 130кс и оригинални компоненти и не е имало проблем. Дано съм ти бил полезен.
е21 345 0-402м 12.18
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Свещи -турбо ДВГ
Това е отговорът ! Благодаря
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Свещи -турбо ДВГ
Августине като я качим на диното ще разберем. А не да не съм ти казвал че над 1.2 бара е трудно с тях. И аз пуснах тема да питам как ще е с м54-ковите евентуално но глас в пустиня.
Последна промяна slavianko на 27 Юни 2013, 16:01, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани