Строук от 2,5 към 3,1 М50
Модератор: bum_bum
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50
Измерването хубаво, ама я кажи кой ще го обработи до хилядни в България като една две стотни за нищо ги нямат шлайфистите?
Иначе за закупуването на прецизни инструменти за измерване-ако си изкарвах парите с това бих си ги купил, но не съм точно в тази сфера.
Иначе за закупуването на прецизни инструменти за измерване-ако си изкарвах парите с това бих си ги купил, но не съм точно в тази сфера.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50
Един от основните принципи в метрологията е да се измерва с инструмент с един разряд по-голяма разделителна способност от разряда на допусковото поле на размера.
Ако измерваш нещо с допуск 0.1 измерваш с нещо с разделителна способност 0.01
Инструменталната грешка обикновено е два-три пъти разделителната способност (за високоточни инструменти от висок клас на добра марка). Куча марка - пет пъти
Измервателната грешка е инструменталната + човешкия фактор - колко си натиснал на шублера, как държиш микрометъра итн.
Което ни дава за обикновен шублер 0.01 mm деление - инструментална грешка 0.02, грешка при измерването 0.01 и изведнъж се озоваваш в района на 0.03 точност за измерване на нещо. Тоест това нещо трябва да е с допусково поле +/- 0.3 mm, за да е спазен основния принцип
На практика малцина го прилагат, но пък тези, които го прилагат работят със/за сериозни компании. И така.
Това ми е работата, затова влизам малко в подробности.
Ако измерваш нещо с допуск 0.1 измерваш с нещо с разделителна способност 0.01
Инструменталната грешка обикновено е два-три пъти разделителната способност (за високоточни инструменти от висок клас на добра марка). Куча марка - пет пъти
Измервателната грешка е инструменталната + човешкия фактор - колко си натиснал на шублера, как държиш микрометъра итн.
Което ни дава за обикновен шублер 0.01 mm деление - инструментална грешка 0.02, грешка при измерването 0.01 и изведнъж се озоваваш в района на 0.03 точност за измерване на нещо. Тоест това нещо трябва да е с допусково поле +/- 0.3 mm, за да е спазен основния принцип
На практика малцина го прилагат, но пък тези, които го прилагат работят със/за сериозни компании. И така.
Това ми е работата, затова влизам малко в подробности.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50
Да охладим чайника
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- tuningfena
- ентусиаст
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50
Конфигурацията е доста интересна , аз карам подобна - разстърган блок но с емкови бутала и шрик валове и смукатели от м3 и стана приятен доста за каране този мотор
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Строук от 2,5 към 3,1 М50
Качвам чертеж на плочата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани