Идеи за подходящо турбо компресор
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Идеи за подходящо турбо компресор
Не мога да избера подходящ турбо компресор за моя проект
М51 вал
М50б25 биели
М42 бутала
това всичко във М50б25 ванос блок
Далече съм от идеята за ранен бууст около 3 000 оборота ми се вижда супер ако тръгва ..Не е задължително да е twin scroll мотора няма да се върти на повече от 6000-6300 просто искам да събера доста идеи
Гледах няколко Holset Hx35 днес ми изпадна една HX50 но ми се вижда меко казана ОГРОМНА дали може изобщо да се задвижи идея нямам..
поздрави Д.
М51 вал
М50б25 биели
М42 бутала
това всичко във М50б25 ванос блок
Далече съм от идеята за ранен бууст около 3 000 оборота ми се вижда супер ако тръгва ..Не е задължително да е twin scroll мотора няма да се върти на повече от 6000-6300 просто искам да събера доста идеи
Гледах няколко Holset Hx35 днес ми изпадна една HX50 но ми се вижда меко казана ОГРОМНА дали може изобщо да се задвижи идея нямам..
поздрави Д.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
Трябва да укажеш цел за да ти се покаже пътя . За смятане на подходящо турбо кажи на какво налягане искаш да караш и в какъв оборотен диапазон да усещаш буста .
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
Бууста да го има от 3000-3500 до 6300... Налягане 1 бар-1,2 ..На писти няма да се кара .
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
хмм да кажат колеги които са го правили вече, но имам усещането че м50б25 биелите ще са като макарони на 1 - 1.2 бара. с50б30/32 и с54б32 като видят над 0.7 бара и директно са за кофата.
замисли се за ковани (eagle или molner идват на 500-600$ и ще са идеални за това което искаш)
замисли се за ковани (eagle или molner идват на 500-600$ и ще са идеални за това което искаш)
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
135 mm от м50б25 са ковани .
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
Не са ковани колега просто са дърти дебели железа и държат не са като биелките на S моторите или на м52
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- JanTonko
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
За тази конверсия, която искаш най-подходящи са следните турбини( и пак не казваш колко коне гониш):
НАИМЕНОВАНИ/Е НИВА НА МОЩНОСТ/ ОЧАКВАНО РАЗВЪРТАНЕ
GT28R / GT2560R 270 – 300 whp 3000 об/мин
GT28RS / GT2860R 290 – 330 whp 3200 об/мин
GT2871R* 325 – 360 whp ~ 3400 об/мин
Посочените показатели са на база най-разпространения тип A/R на турбинната част, който е съответно 0.64 за GT28 моделите.
Отделно тая ''карантия'' дето си събрал забрави за повече от 0.7 холд налягане и 0.8 пик! Категорично тия ''кашкавалени'' биели няма да понесат повече.
И си намери добър мапер, защото от него зависи от колко ще ти ''тръгва'' турбината без да разтопиш мотора!
НАИМЕНОВАНИ/Е НИВА НА МОЩНОСТ/ ОЧАКВАНО РАЗВЪРТАНЕ
GT28R / GT2560R 270 – 300 whp 3000 об/мин
GT28RS / GT2860R 290 – 330 whp 3200 об/мин
GT2871R* 325 – 360 whp ~ 3400 об/мин
Посочените показатели са на база най-разпространения тип A/R на турбинната част, който е съответно 0.64 за GT28 моделите.
Отделно тая ''карантия'' дето си събрал забрави за повече от 0.7 холд налягане и 0.8 пик! Категорично тия ''кашкавалени'' биели няма да понесат повече.
И си намери добър мапер, защото от него зависи от колко ще ти ''тръгва'' турбината без да разтопиш мотора!
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
Мапер ще се търси по нормалните градове на местна основа няма никой.Таргет в конете нямам с тези биели ме потресохте ?! 0,7-0,8 карат 140 мм биели от б25 ванос ..А тези безваносовите са си доста по добели .
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- JanTonko
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
BABHOMED написа:Мапер ще се търси по нормалните градове на местна основа няма никой.Таргет в конете нямам с тези биели ме потресохте ?! 0,7-0,8 карат 140 мм биели от б25 ванос ..А тези безваносовите са си доста по добели .
Просто забрави,че ''по-дебелото'' в тунинга означава по-качествено, по дуракоустойчиво. Изобщо не е така. Аз като човек позаигравал се с ''ковани'' нещица, ще ти кажа, че ''кованите'' железа на Wiseco примерно ,са максимум равни на тегло по свойте ''стокови'' събратия (да не кажа и по-леки). Но плътността им вече е в пъти по-голяма от оригиналната такава!!!
Никой не казва, че не можеш да караш на 1.1. Аз ти казвам, че ще изкривиш биела много бързо ( и няма да е само една!!!). Ако имаш биели бол, карай смело и сменявай често (то ще си покаже точно колко ). Но ако искаш мотора да остане относително здрав и надежден - то не прекрачвай границата от 0.7 холд както ти казах.
ОБЪРНИ ВНИМАНИЕ В ТЪРСЕНЕТО НА ЧОВЕК, КОЙТО ДА ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ПО КОЛАТА, защото с калпав мапер и на 0.4 ще строшите мотора.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
В грешка си с мперите че ги няма по нашия край а отколкото за биелите има вече изпитано на няколко коли че стандартните държат до 1-1.2
П.С щеше да се обаждаш загури тенджеро
П.С щеше да се обаждаш загури тенджеро
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
Не се притеснявай за биелите, те са ти най-малкия проблем HX35 twin scroll с 12см топла част прави 0.2 бара на 3-та на 3200 оборота и 0.8 бара на 3900. Това на М20 2.7л Като ориентир просто...
The fun is not in the straight line...!
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
shopaza написа:В грешка си с мперите че ги няма по нашия край а отколкото за биелите има вече изпитано на няколко коли че стандартните държат до 1-1.2
П.С щеше да се обаждаш загури тенджеро
Е няма човек знаеш .........
П.п. Забравих да мина...
NEDD написа:Не се притеснявай за биелите, те са ти най-малкия проблем HX35 twin scroll с 12см топла част прави 0.2 бара на 3-та на 3200 оборота и 0.8 бара на 3900. Това на М20 2.7л Като ориентир просто...
Супер колектора в туин скрол режим ли е ?
Много ме изплашихте с биелите ...
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- JanTonko
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
Почти два дни не съм писал във форума (мъчихме да събудим един дълбоко заспал американски ''мускулест'' атлет).
Сега почвам по ред на нещата.
Така, както колегата ти е казал, че буста ти ще прави 0.2 бара на 3-та на 3200 оборота и 0.8 бара на 3900 ме навежда на мисълта че:
- или турбината при ''този'' сетъп не е подбрана правилно
- или мапера ви е тотал ''щета''.
При този ‘’очакван’’ бууст спокойно биелите ще ти издържат на 1.2, понеже ''ежедневните'' ти обороти (да речем макс 4000 об/мин) ще са крайно недостатъчни да изкривят биела. Тези 1.2 бара при така казаните обстоятелства ще ти ''идват'' прекалено късно и ще са там за кратко И НЯМА ДА ГИ ИЗПОЛЗВАШ ЕЖЕДНЕВНО, понеже нека бъдем честни- повечето хора карат до 4К оборота. Сиреч ти ще ги караш на около 0.8 холд, което няма да им скъси чак толкова драстично живота.
При мойте сетъпи с изброените от мен турбини, който ти казах желания буст (дали 0.7 или 1.2 зависи от мапера и теб) ще идва точно на 3000 об/мин и ще е там до края. И тези турбини дето ти препоръчвам са тествани в ''боя'' (от мен и други колеги мапери) многократно на много по-малки мотори (най-често 1.8 Т при ВАГ ((всеки втори бензинов проект в БГ е с такъв мотор)) и си държат налягането без проблем (е стига мапера ти да познава възможностите на кастъм тунинга, а не на процентния).
Сега почвам по ред на нещата.
Така, както колегата ти е казал, че буста ти ще прави 0.2 бара на 3-та на 3200 оборота и 0.8 бара на 3900 ме навежда на мисълта че:
- или турбината при ''този'' сетъп не е подбрана правилно
- или мапера ви е тотал ''щета''.
При този ‘’очакван’’ бууст спокойно биелите ще ти издържат на 1.2, понеже ''ежедневните'' ти обороти (да речем макс 4000 об/мин) ще са крайно недостатъчни да изкривят биела. Тези 1.2 бара при така казаните обстоятелства ще ти ''идват'' прекалено късно и ще са там за кратко И НЯМА ДА ГИ ИЗПОЛЗВАШ ЕЖЕДНЕВНО, понеже нека бъдем честни- повечето хора карат до 4К оборота. Сиреч ти ще ги караш на около 0.8 холд, което няма да им скъси чак толкова драстично живота.
При мойте сетъпи с изброените от мен турбини, който ти казах желания буст (дали 0.7 или 1.2 зависи от мапера и теб) ще идва точно на 3000 об/мин и ще е там до края. И тези турбини дето ти препоръчвам са тествани в ''боя'' (от мен и други колеги мапери) многократно на много по-малки мотори (най-често 1.8 Т при ВАГ ((всеки втори бензинов проект в БГ е с такъв мотор)) и си държат налягането без проблем (е стига мапера ти да познава възможностите на кастъм тунинга, а не на процентния).
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
Точно за М50 биелите са си баш доста здрави. Казвам го от опит. Спокойно си понасят 500кс.JanTonko написа:Просто забрави,че ''по-дебелото'' в тунинга означава по-качествено, по дуракоустойчиво. Изобщо не е така
Баш са си ковани МичMICH__ написа:Не са ковани колега просто са дърти дебели железа и държат не са като биелките на S моторите или на м52
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- JanTonko
- Мнения: 85
- Регистриран на: 25.03.2015
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: MB S 65 AMG W221; BMW 320d F30
- Мечтае да кара: гравитацията да не влияе върху циците :-)
- Детайли за колата: MB S 65 AMG engine swapped 7G Tronic W221- 742,8 whp, 1200 NM torque electronically reduced; BMW 2012 320d F30 251.6 bhp and 529.3 Nm remap stage 3
Re: Идеи за подходящо турбо компресор
Те по принцип няма бутала и биели които да не са ''ковани'' в завода!!! НО ДУМАТА "КОВАНИ" в България всеки си я възприема кой както си иска. Писал съм ''малка'' курсова работа на точно тая тема докато учих в Германия и ще ви дам една извадкам, която след това писах в един USA тунинг гайд (на английски, че немския може да не го ''хванете'')
Let's start with the rods first. First of all, ALL RODS are made out of forged steel. They certainly aren't made out of cast iron, or they would simply be too brittle and would snap in half. With that, most factory rods are fairly strong. In the older days, they used to polish the beams of factory rods to get rid of "stress risers".
These days though, the engines are making MUCH more power than they did decades ago. And with that, there are more stresses and loads being put on the internal parts, so sometimes forged alloy steel rods are a better choice for certain applications.
Първото болднато са заводските ''ковани'' биели. Те не трябва да се възприемат по тунинг жаргона като ковани!!!!!
Това второто дето съм ви болднал са ТУНИНГ ЖАРГОНА НА ДУМАТА КОВАНИ. Редно е, когато се говори за ковани хората да правят разлика. Това е като да кажем, че само сладкото от био щанда е сладко примерно а другото не е сладко, а те и двете са!
И нещо последно- до ден днешен ''ковани'' по смисъла на тунинг жаргона бутала или биели излизат от завода само на топ ТУИН ТУРБО спортисти. С нея предлагам да сложим край на спора ковани или не са тези на колегата.
Относно това, че могат да се карат до 500 кс, ще кажа само едно. Имам един много интересен тунинг проект в Сърбия, на един човечец дето държи най-голямата морга за коли. Та пича искаше на 1.8Т в голф4 да бъде яко понапомпан, но без докосване на карантията в мотора. Боднахме му една прилично "малка" турбинка, всичко по интейка и изпускатели се прави по поръчка, "малка бензинова помпичка и дюзички", един приятен МИШИМОТО ФМИК и още малко "периферия". И хоп 583кс на мотор. Без да пипа нищо по мотора !!! Както и очаквах мотора ражда през 1000-2000 км, обаче играча ми каза, че има над 100 мотора 1.8т в склада и не му дреме. Аутокиниси маг даже правиха статия за него.
Та мисълта ми е, че може и на 600кс да кара колегата ако иска, всеки разбира различно понятието ''държат и няма ядове''.
Let's start with the rods first. First of all, ALL RODS are made out of forged steel. They certainly aren't made out of cast iron, or they would simply be too brittle and would snap in half. With that, most factory rods are fairly strong. In the older days, they used to polish the beams of factory rods to get rid of "stress risers".
These days though, the engines are making MUCH more power than they did decades ago. And with that, there are more stresses and loads being put on the internal parts, so sometimes forged alloy steel rods are a better choice for certain applications.
Първото болднато са заводските ''ковани'' биели. Те не трябва да се възприемат по тунинг жаргона като ковани!!!!!
Това второто дето съм ви болднал са ТУНИНГ ЖАРГОНА НА ДУМАТА КОВАНИ. Редно е, когато се говори за ковани хората да правят разлика. Това е като да кажем, че само сладкото от био щанда е сладко примерно а другото не е сладко, а те и двете са!
И нещо последно- до ден днешен ''ковани'' по смисъла на тунинг жаргона бутала или биели излизат от завода само на топ ТУИН ТУРБО спортисти. С нея предлагам да сложим край на спора ковани или не са тези на колегата.
Относно това, че могат да се карат до 500 кс, ще кажа само едно. Имам един много интересен тунинг проект в Сърбия, на един човечец дето държи най-голямата морга за коли. Та пича искаше на 1.8Т в голф4 да бъде яко понапомпан, но без докосване на карантията в мотора. Боднахме му една прилично "малка" турбинка, всичко по интейка и изпускатели се прави по поръчка, "малка бензинова помпичка и дюзички", един приятен МИШИМОТО ФМИК и още малко "периферия". И хоп 583кс на мотор. Без да пипа нищо по мотора !!! Както и очаквах мотора ражда през 1000-2000 км, обаче играча ми каза, че има над 100 мотора 1.8т в склада и не му дреме. Аутокиниси маг даже правиха статия за него.
Та мисълта ми е, че може и на 600кс да кара колегата ако иска, всеки разбира различно понятието ''държат и няма ядове''.
MB S 65 AMG 742,8 whp, 1200 NM torque 1/4 mile 10. 133 sec/s. The one and only 1200 NM Mercedes gerabox in Europe for now.
THE BLACK BEAST
THE BLACK BEAST
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани