megasquirt

Чип тунинг, Standalone и piggyback електроники.

Модератор: bum_bum

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

megasquirt

Мнение от ТУРБО » 14 Апр 2010, 20:08

Колеги,имам проблем,но незнам дали е от мегата или нещо аз неправя като хората.
каквито и стойности да задам в VE-table нищо не се променя
Инжекторите са 315куб.високоомни
Мотор 2300куб.
Буст 0.82бар.
Само в Injector Characteristics като променям времето на отваряне и си нагласем само празния ход но на 3D изображенитето като го вдигам или свалям нищо не става !
Като я изфорсирам на място отива някъде до към 6000об.,но в движение повече от 2500-3000 не иска да се изфорсира,глъхне като дизел на прекъсвач от бедна смес(поне на диаграмата така излиза).
Направо ще се побъркам!
Моля помогнете,питайте нещо може да не съм напраил правилно незнам.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Re: megasquirt

Мнение от valentino » 15 Апр 2010, 14:27

Напиши с какъв процесор си и с кой код работиш.Едва ли в теб е причината.
Понеже не разбрах,като сменяш стойностите във VE-таблицата запаметява и сменя стойността с новата или си остава старата?Ако сменя с новата,но горивото не се променя най-вероятно някой драйвер за дюзите е повреден.Ако пък не сменя стойността в картата нещо софтуера има проблем.
Ако имаш msq-файла(целия файл вътре в МС),най-добре го презапиши и тогава виж дали ще се оправи.Ако не се оправи-трябва да се ремонтира МС-а.
Megasquirt & Megaview user

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: megasquirt

Мнение от ТУРБО » 15 Апр 2010, 19:15

Мерси,за помоща колега,проблема се указа съвсем елементарен,незнам по каква причина се е активирала 2-рата карта на ВЕ-таблицата и колата е работила по нея :dummy: !
И аз си настройвам първата а тя си работи по втората :banghead:

Имам едно питане.
Това число(закъснението на зъбното колело)в Trigger Wheel Settings- Tooth №1 Angle (deg BTDC)на всички м20-ки ли е eднакво или да го меря със стробоскоп :roll: ,чер сега авансие ми не са верни.
Последна промяна ТУРБО на 15 Апр 2010, 19:23, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1369
Регистриран на: 14.04.2008

Re: megasquirt

Мнение от slatanic » 15 Апр 2010, 19:18

Важното е че си оправил проблема! :yes: Ще чакам клипове и инфо по форумите! :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Re: megasquirt

Мнение от valentino » 15 Апр 2010, 20:01

ТУРБО написа:Имам едно питане.
Това число(закъснението на зъбното колело)в Trigger Wheel Settings- Tooth №1 Angle (deg BTDC)на всички м20-ки ли е eднакво или да го меря със стробоскоп :roll: ,чер сега авансие ми не са верни.

Предполагам че си с процесор II.Трябва да са еднакви настройките на всички М20 със зъбно колело 60-2 и трябва да започнеш от 90 градуса.Процесор II при настройката със стробоскоп може да се променя през 0,5 градуса от менюто "Tools-trigger wisard" за да съвпадне истинския с показвания от МС аванс.За мен проверката със стробоскоп е първата и най-важна работа след паленето с МС.
Megasquirt & Megaview user

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: megasquirt

Мнение от ТУРБО » 15 Апр 2010, 20:09

valentino написа:
ТУРБО написа:Имам едно питане.
Това число(закъснението на зъбното колело)в Trigger Wheel Settings- Tooth №1 Angle (deg BTDC)на всички м20-ки ли е eднакво или да го меря със стробоскоп :roll: ,чер сега авансие ми не са верни.

Предполагам че си с процесор II.Трябва да са еднакви настройките на всички М20 със зъбно колело 60-2 и трябва да започнеш от 90 градуса.Процесор II при настройката със стробоскоп може да се променя през 0,5 градуса от менюто "Tools-trigger wisard" за да съвпадне истинския с показвания от МС аванс.За мен проверката със стробоскоп е първата и най-важна работа след паленето с МС.

Знам ама нали все на бързо :oops: ,сега е 36 и авансите ми са супер големи стигат до 55 а мотора не чука!
Онзи ден гледах мисля че 13 зъба има изместване от датчика(1зъб=6градуса)значи може би е 90 !
Ако съм те разбрал правино че е 90градуса!
Утре ще го оправям да си ги направя по-истински авансите.
Мерси още веднъж! :bchug: :yes:
Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: megasquirt

Мнение от ТУРБО » 17 Апр 2010, 9:49

Вчера я стрелнах със стъбоскоп като бях дал на цялата карта 0 градуса и се оказа 24градуса!
Голям проблем ми създаде нстройката за защита на бубината от презареждане(More Ignition Options-owerdwell protection) като е включена и колата почва да прекъсва на 4500об.,като я изкючим си се развърта до прекъсвач,но незнам дали е добре да е изключена! :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Re: megasquirt

Мнение от valentino » 17 Апр 2010, 15:22

Изключи "overdwell" и "underdwell".Не ти трябват.Поне аз не ги ползвам.Ако не грее драйвера който ползваш остави времето за напомпване на бобината(dwell) 4,0 милисекунди.Все пак при турбо искрата трябва да е по-силна и ако трябва го увеличи леко това време.МС автоматично намалява времето при високи обороти така че "overdwell" не ти трябва.
Megasquirt & Megaview user

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Re: megasquirt

Мнение от ТУРБО » 17 Апр 2010, 17:13

valentino написа:Изключи "overdwell" и "underdwell".Не ти трябват.Поне аз не ги ползвам.Ако не грее драйвера който ползваш остави времето за напомпване на бобината(dwell) 4,0 милисекунди.Все пак при турбо искрата трябва да е по-силна и ако трябва го увеличи леко това време.МС автоматично намалява времето при високи обороти така че "overdwell" не ти трябва.

:bowdown: Мерси колега,и аз мислех да вдигна времето за зареждане,но мислех че ми трябва тази защита.
Изображение

Назад към Електроника

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook