Ръководство CCFL инсталация със снимки (е36)
Модератор: bum_bum
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Giovanni
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Ръководство CCFL инсталация със снимки (е36)
Здравейте колеги,
много познати с баварци ме питаха как става това инсталиране на CCFL рингове в заводските фарчета, аз самия съм слагал на 3 до сега, нямам опит като някои други колеги тук от форума но за тази фасулска работа не се и иска. Който не го е правил нито един път и не е виждал изобщо как става само той си мисли че е трудно. Та намерих един файл както си рових из нетеца на който ясно е показано с снимки и обяснено на английски как става цялата процедура и сега ще го споделя с вас.
Тук на първата снимка е показано от къде трябва да започнем за да свалим фаровете от колата, в текста под нея пише да пробвате първо дали ринговете работят нормално и след това да пристъпите към инсталацията.
тук е показано как се разглабят фаровете, в текста под снимката е написано - отстранете металните щипки за да премахнете предното съкло на фара, тази стъпка е само за оригиналните фарове с които нашите баварци излизат от завода.
стъпка 3 - тук вече премахваме стъкълцата които стоят пред самите рефлектори (при някои фарове са пласмасови) но при BOSCH са стъклени, което да не ви притеснява въобще.
4 стъпка - тук вече можете да видите къде се инсталират самите рингове, в тескта под снимката е написано че пръстените се инсталират междо външната и вътрешната стъклена леща, пространството е достатъчно за тях,няма нужда от лепило.
ЗАБЕЛЕЖКА: не извивайте пръстена защото може да го счупите.
стъпка 5 - тук вече сглобяваме фаровете, в текста пише - слагаме лещите обратно и пръстените ще се напаснат, използвайте силикон защото 2 захващания може да не са достатъчни да задържат лещата след нейното разглабяне.
стъпка 6 - тук прокарваме кабелчетата на пръстените по фара за които ще бъде показано в следващата снимка свързването им към трафчетата.
стъпка 7 - ето тук вече е показано свързване на пръстените към трафчето, в текста пише - закрепете трафчето и го свържете към габаритните светлини, срържете първо кафявото което е минус (-), а след това зеления който е плюс.
стъпка 8 - фаровете са готови за монтаж на колата.
ето още малко снимки към материала:
Тъй като много се чудех дали да пусна темата в подфорум "Е36" или тук в "Тунинг" не знам дали съм я сложил на правилното място, моля някой от модераторите ако реши че ще е по уместно да бъде в "Е36" да я премести там.
много познати с баварци ме питаха как става това инсталиране на CCFL рингове в заводските фарчета, аз самия съм слагал на 3 до сега, нямам опит като някои други колеги тук от форума но за тази фасулска работа не се и иска. Който не го е правил нито един път и не е виждал изобщо как става само той си мисли че е трудно. Та намерих един файл както си рових из нетеца на който ясно е показано с снимки и обяснено на английски как става цялата процедура и сега ще го споделя с вас.
Тук на първата снимка е показано от къде трябва да започнем за да свалим фаровете от колата, в текста под нея пише да пробвате първо дали ринговете работят нормално и след това да пристъпите към инсталацията.
тук е показано как се разглабят фаровете, в текста под снимката е написано - отстранете металните щипки за да премахнете предното съкло на фара, тази стъпка е само за оригиналните фарове с които нашите баварци излизат от завода.
стъпка 3 - тук вече премахваме стъкълцата които стоят пред самите рефлектори (при някои фарове са пласмасови) но при BOSCH са стъклени, което да не ви притеснява въобще.
4 стъпка - тук вече можете да видите къде се инсталират самите рингове, в тескта под снимката е написано че пръстените се инсталират междо външната и вътрешната стъклена леща, пространството е достатъчно за тях,няма нужда от лепило.
ЗАБЕЛЕЖКА: не извивайте пръстена защото може да го счупите.
стъпка 5 - тук вече сглобяваме фаровете, в текста пише - слагаме лещите обратно и пръстените ще се напаснат, използвайте силикон защото 2 захващания може да не са достатъчни да задържат лещата след нейното разглабяне.
стъпка 6 - тук прокарваме кабелчетата на пръстените по фара за които ще бъде показано в следващата снимка свързването им към трафчетата.
стъпка 7 - ето тук вече е показано свързване на пръстените към трафчето, в текста пише - закрепете трафчето и го свържете към габаритните светлини, срържете първо кафявото което е минус (-), а след това зеления който е плюс.
стъпка 8 - фаровете са готови за монтаж на колата.
ето още малко снимки към материала:
Тъй като много се чудех дали да пусна темата в подфорум "Е36" или тук в "Тунинг" не знам дали съм я сложил на правилното място, моля някой от модераторите ако реши че ще е по уместно да бъде в "Е36" да я премести там.
Последна промяна Giovanni на 17 Юли 2014, 10:29, променена общо 1 път
- Christoff
- младши ентусиаст
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
Ще допълня, че ако ви се запотяват фаровете това е възможността да уплътните със силикон външното стъкло и пластмасовото тяло на фара. Отделно, може да изчистите със паста отвън и вътре стъклото - ще има разлика в светенето.
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- SBS_318ti
- младши ентусиаст
- Мнения: 461
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: is-ка S50
- Мечтае да кара: E24 Alpina
- Nikito_nn
- ентусиаст
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
- Giovanni
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
По принцип има двойнолепящи лепенки в формата на дъга в комплекта,но може и да не ги използваш. Ринговете се напасват точно и след като се сложи кръглото стъкълце пред рефлектора,то защипва кабелчетата и ринга не мърда изобщо.
- civic
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 7.08.2004
- Местоположение: София-Русе
- Пол: Мъж
mitak_o написа:дойдеха ми ринговете и на мен , и въпроса ми към монтиралите вече е .. как става захващането без лепило на ринговете , сигорно ли е , добре ли става ? гледам в кита има някакви 4 стойчици
Стойките са за е46, на е36 няма нужда от нищо, кръглите стъкла притискат ринговете на място.
- civic
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 7.08.2004
- Местоположение: София-Русе
- Пол: Мъж
и ако иска някой да си го разпечата, ето в по-удобен формат:
http://bumer-bg.com/pic/manual_e36_led_ccfl.jpg
http://bumer-bg.com/pic/manual_e36_led_ccfl.jpg
- kalobrana
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Квото намери
- Richmond
- ентусиаст
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
- coupe112
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520iA
От къде се взимат + и -,смисъл знам че се взима от габаритните светлини но от къде точно?Трябва ли да се отрежат кабелите който отиват в фасонката на габарита и за тях да се вържат ангелите?
THE WORLD IS YOURS
- Giovanni
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
не,откачаш клемите от габарита и ги закачаш на кабелчетата на адаптера на ЦЦФЛ-а. Ако не са ти направени с клеми(обувки друго казано) режеш ги и си ги правиш с клеми или ги осукваш. И при двата варианта ги изолирай с изолирбанд.
- BKirov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 26.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70,F10 530d
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани