BMW E46 330D 2002г
Модератор: bum_bum
- sshtskv
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
BMW E46 330D 2002г
BMW E46 330D 184кс. 2002г.
*Когато взех колата и липсваха някои неща и първото, към което се насочих бяха светлините. Заложих на #ccfl angel eyes и на #bixenon лупи за вграждане в рефлекторен фар и #xenon на 6000k:
- Специални благодарности на @Anton Stefanov за монтирането на лупите и очите. Получи се нещо такова:
A понеже подобрените фарове придават много "мощност", станах много бърз и изтрепах една маса пилета: moderator
*Следващата стъпка за мен беше интегриране на устройство, което чете #mp3. Понеже нямам оригинален #changer решението за мен беше #grom audio: http://www.gromaudio.com/usb.html
От устройството директно се вади вход за #usb в жабката и с това проблема ми е решен!
Нямам нужда от усилване на музиката, защото системата ми е поръчкова #harman kardon с общо 10 колони (включващи мидбаси, пищялки и буфери, както и усилвател) и свири много добре според мойте изисквания. Изпълнението е от #m3
*След зимата идва пролет, а с това и желанието за по-чист и приятен за шофиране автомобил yes
- почистване на таван и багажник:
- цялостно полиране и хидратиране на кожения салон с висококачествените продукти на #porzelak, придавайки му еластичност и свеж вид.
- добавяне на топка за скоростен лост от #m3:
*Индивид със селски произход ми одра предната броня и ми се наложи да поправям предна броня: svirka
*Явно преди мен, предишния собственик е правил опити за боядисване на джантите в резултат на което бяха много олюпени и продължаваха да се люпят с всяко измиване на пароструйка:
- джантите са боядисани с номера на боята на купето:
- специални благодарности на @Angel Kotev за перфектния баланс и монтирането на гумите: cheers
*Боядисване на спирачните апарати:
*Пастиране включващо целия автомобил, фаровете, стоповете и километража на таблото:
- на снимките не се забелязва, но на слънчева светлина драскотините вадеха очи:
преди:
след:
- фаровете преди:
- подготовка:
- първа ръка:
- резултат:
- стопове:
Там, където е часта закрепена за багажника, включваща светлините за заден ход е пожълтела от вътре. Отварянето е специфично и почистването им ше ми е следващата работа.
Някои общи снимки:
Добавил съм и лип спойлер от #m3, но снимки от зад ше направя, когато ми пристигне пластмасовата тапа за теглич на задната броня, защото некоя дребна душица ми я е гепила. surprised bang
Скоро с още снимки!
За всички манипулации по колата благодаря много на @Plamen Stamenkov, който си разбира от работата много добре! Горещо препоръчвам!
*Когато взех колата и липсваха някои неща и първото, към което се насочих бяха светлините. Заложих на #ccfl angel eyes и на #bixenon лупи за вграждане в рефлекторен фар и #xenon на 6000k:
- Специални благодарности на @Anton Stefanov за монтирането на лупите и очите. Получи се нещо такова:
A понеже подобрените фарове придават много "мощност", станах много бърз и изтрепах една маса пилета: moderator
*Следващата стъпка за мен беше интегриране на устройство, което чете #mp3. Понеже нямам оригинален #changer решението за мен беше #grom audio: http://www.gromaudio.com/usb.html
От устройството директно се вади вход за #usb в жабката и с това проблема ми е решен!
Нямам нужда от усилване на музиката, защото системата ми е поръчкова #harman kardon с общо 10 колони (включващи мидбаси, пищялки и буфери, както и усилвател) и свири много добре според мойте изисквания. Изпълнението е от #m3
*След зимата идва пролет, а с това и желанието за по-чист и приятен за шофиране автомобил yes
- почистване на таван и багажник:
- цялостно полиране и хидратиране на кожения салон с висококачествените продукти на #porzelak, придавайки му еластичност и свеж вид.
- добавяне на топка за скоростен лост от #m3:
*Индивид със селски произход ми одра предната броня и ми се наложи да поправям предна броня: svirka
*Явно преди мен, предишния собственик е правил опити за боядисване на джантите в резултат на което бяха много олюпени и продължаваха да се люпят с всяко измиване на пароструйка:
- джантите са боядисани с номера на боята на купето:
- специални благодарности на @Angel Kotev за перфектния баланс и монтирането на гумите: cheers
*Боядисване на спирачните апарати:
*Пастиране включващо целия автомобил, фаровете, стоповете и километража на таблото:
- на снимките не се забелязва, но на слънчева светлина драскотините вадеха очи:
преди:
след:
- фаровете преди:
- подготовка:
- първа ръка:
- резултат:
- стопове:
Там, където е часта закрепена за багажника, включваща светлините за заден ход е пожълтела от вътре. Отварянето е специфично и почистването им ше ми е следващата работа.
Някои общи снимки:
Добавил съм и лип спойлер от #m3, но снимки от зад ше направя, когато ми пристигне пластмасовата тапа за теглич на задната броня, защото некоя дребна душица ми я е гепила. surprised bang
Скоро с още снимки!
За всички манипулации по колата благодаря много на @Plamen Stamenkov, който си разбира от работата много добре! Горещо препоръчвам!
- sshtskv
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Re: BMW E46 330D 2002г
Без да влизам в излишни приказки, започвам по същество.
- 3M DI-NOC carbon film за задния дифузьор:
- 3M DI-NOC Carbon Film и за декорациите към фаровете:
- 100% Llumar Window Film на задния прозорец и на задните странични прозорци.
- Черен мат фронтални бъбреци:
- Плафони с интегрирани диоди и съпротивления, за да не показва грешка #light модула на колата:
- M-technik халогени + Xenon на 6000к:
- OEM Bi-Xenon фарове на 6000к
- М-technik II Body Kit
- Диодни дневни светлини 6000к (Angel Eyes) по 280 диода на "око"
- Карбонови емблеми
Малко общи снимки:
- 3M DI-NOC carbon film за задния дифузьор:
- 3M DI-NOC Carbon Film и за декорациите към фаровете:
- 100% Llumar Window Film на задния прозорец и на задните странични прозорци.
- Черен мат фронтални бъбреци:
- Плафони с интегрирани диоди и съпротивления, за да не показва грешка #light модула на колата:
- M-technik халогени + Xenon на 6000к:
- OEM Bi-Xenon фарове на 6000к
- М-technik II Body Kit
- Диодни дневни светлини 6000к (Angel Eyes) по 280 диода на "око"
- Карбонови емблеми
Малко общи снимки:
- CA3108KM
- младши ентусиаст
- Мнения: 459
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
- Пол: Мъж
- Кара: само русо и с 19"
- Мечтае да кара: същото (е39) ама М
Re: BMW E46 330D 2002г
много добре се е получила колега според мен джантите може да смениш и някакъв накеайник да извадиш на ауспуха
gallery/image_page.php?album_id=675&image_id=30748 <-- а ни мрази
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: BMW E46 330D 2002г
Много е хубава Евала за мерака.
По мое мнение и трябват други джанти, по-ниско окачване и крайно гърне с два хубави накрайника, че тия засукани чурчици надолу загрозяват много пейзажа.
По мое мнение и трябват други джанти, по-ниско окачване и крайно гърне с два хубави накрайника, че тия засукани чурчици надолу загрозяват много пейзажа.
- sshtskv
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Re: BMW E46 330D 2002г
Радвам се, че ви харесва колеги.
За нови джанти е мислено, нека мине зимата. Тези са идеални за зимен комплект. Чакам да ми изпадне точно определен модел на BMW (style 68). Цолажа ше се запази, колата изминава много километри месечно и не се издържа. Ако беше кола за кафета да ти е кеф и 20-ки да и сложиш
Колкото до окачването, реставрирано е ОТ и ДО по оригинален начин. Включва 4ри нови амортисьора #bilstein и почти всичко друго, което се сетите. Причината, че не искам да минавам на ниско и спортно окачване е описано горе. Пътища
Идеята за накрайници ми хареса, ше го обмисля, но не е ли по-добър вариант крайно гърне?
За нови джанти е мислено, нека мине зимата. Тези са идеални за зимен комплект. Чакам да ми изпадне точно определен модел на BMW (style 68). Цолажа ше се запази, колата изминава много километри месечно и не се издържа. Ако беше кола за кафета да ти е кеф и 20-ки да и сложиш
Колкото до окачването, реставрирано е ОТ и ДО по оригинален начин. Включва 4ри нови амортисьора #bilstein и почти всичко друго, което се сетите. Причината, че не искам да минавам на ниско и спортно окачване е описано горе. Пътища
Идеята за накрайници ми хареса, ше го обмисля, но не е ли по-добър вариант крайно гърне?
Re: BMW E46 330D 2002г
Ами по принцип е по-добре с цяло крайно гърне, в твоят случай обаче колата е дизел, така че, ако стоковото е читаво(имайки предвид колата съм сигурен, че е ) май е по-добре само с накрайници, колкото да не загрозява. В една тема гледах, че даже има ОЕМ накрайници за 328, мисля че ще ти свършат добра работа
Edit:
Exhaust pipe extension chrome
No 82129410926
Edit:
Exhaust pipe extension chrome
No 82129410926
- CA3108KM
- младши ентусиаст
- Мнения: 459
- Регистриран на: 12.09.2008
- Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
- Пол: Мъж
- Кара: само русо и с 19"
- Мечтае да кара: същото (е39) ама М
Re: BMW E46 330D 2002г
идея... ако фолиото е релефно (карбоновото) пръсни няколко слоя лак за да добие по афтърмаркет вид и накрайницете както споменах това ще й стига
gallery/image_page.php?album_id=675&image_id=30748 <-- а ни мрази
- Nikito_nn
- ентусиаст
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: BMW E46 330D 2002г
Страхотна е колата колега Кеф ми правят такива хора като теб. Това което ти предлагам е да й боднеш едни така наречени GT сплитери. Стоят страхотно на тази броня, поне според мен
Re: BMW E46 330D 2002г
Поздравления колега
Красота просто
Завиждам ти, че имаш възможност да инвестираш толкова в колата си
Красота просто
Завиждам ти, че имаш възможност да инвестираш толкова в колата си
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- sshtskv
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София/Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Продаде колата
- Мечтае да кара: Бързо, голямо и черно BMW
Re: BMW E46 330D 2002г
xerial написа:Са нещо не разбирам
тва са 2 отделни коли или щото нещо му изпуснах края
Това трябва да отговори на въпроса ти:
CA3108KM написа:идея... ако фолиото е релефно (карбоновото) пръсни няколко слоя лак за да добие по афтърмаркет вид и накрайницете както споменах това ще й стига
Това с фолиото съм го мислил, но ми казаха, че лака ше падне.
Nikito_nn написа:Страхотна е колата колега Кеф ми правят такива хора като теб. Това което ти предлагам е да й боднеш едни така наречени GT сплитери. Стоят страхотно на тази броня, поне според мен
Сплитерите стоят хубаво, но бронята ше стане доста ниска. Колата изминава доста километри и почти през ден катери планина. Ше имам проблеми зимата. Благодаря за идеята.
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: BMW E46 330D 2002г
била е черна а сега е сива или обратното
- Margina Petrow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 76
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 530d remapped; e36 318TDS
- Мечтае да кара: Всичко с буквата М :))
- Детайли за колата: Bmw e39 530d manual remapped, exhaust system, Pipercross air filter
Bmw e36 318TDS M41D17 manual remapped
Re: BMW E46 330D 2002г
била е сива сега е черна,колата е супер колега,свалям ти шапка!
- jbankov
- ентусиаст
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: BMW E46 330D 2002г
за ентусиазма,ама защо смени цвета ,какво не ти хареса на сивото
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани