M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
Модератор: bum_bum
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
тръгваме след няколко часа. както винаги доста работа в последния момент и една сменена глава по-късно
http://www.onelapofamerica.com/history/ ... tml?y=2010
ще обиколим доста и тази година, ако някой е наблизо до някоя от пистите е добре дошъл
http://www.onelapofamerica.com/history/ ... tml?y=2010
ще обиколим доста и тази година, ако някой е наблизо до някоя от пистите е добре дошъл
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
приключи още една обиколка и сега ми е много радостно да съм си отново вкъщи
историята ще е най-вече в картинки с малко коментари
към 2 посред нощ тръгнахме след като 3 дни почти нон-стоп се опитвахме да разберем защо нямаме налягане на маслото. накрая изкарахме колата и след 20-30 пускания 100-200 решихме, че какъвто и да е проблема, явно колата може да се кара на писта
1. хюстън по залез
2. готови за тръгване, ~1800км houston, texas - south bend, indiana ~20 часа път
3. офиса
историята ще е най-вече в картинки с малко коментари
към 2 посред нощ тръгнахме след като 3 дни почти нон-стоп се опитвахме да разберем защо нямаме налягане на маслото. накрая изкарахме колата и след 20-30 пускания 100-200 решихме, че какъвто и да е проблема, явно колата може да се кара на писта
1. хюстън по залез
2. готови за тръгване, ~1800км houston, texas - south bend, indiana ~20 часа път
3. офиса
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
сутринта първите коли за регистрация бяха почти само е36 една група приятели от вирджиния бяха докарали 3 м3-ки да си поиграят. бяха с различни модификации по моторите (компресори/валове и т.н.) и явно искаха да видят кое е най-добро (ние ги поутупахме на доста писти а даже и на драг-а )
първото нещо след регистрация беше да сменим тампоните отзад на носачите, че бяха почти прокъсани и после реглаж (всичко по план ) малко преди мокрия скид пад
на другия ден карахме Road America - една от най-бързите писти (3 доста дълги прави), но нямам снимки от там
на втория ден Mid America - след като пренощувахме в колите на входа пред пистата тъй като пристигнахме към 4 сутринта и решихме, че за 4 часа не ни се дават пари за хотел
3б. обичайното начало на състезанието - под колата
4. е36 мафия, имаше още 2
5. на втория ден на последния завой на пистата (mid america) се счупи на алфата лагера на главината и отидохме под единствения навес около пистата да го сменим, а там беше паркирана колата, която спечели миналата година - един от електродите на свещите беше паднал в цилиндъра и (най-вероятно) изкривил един от клапаните и нямаше компресия на един от цилиндрите и хората си го бяха оставили там
първото нещо след регистрация беше да сменим тампоните отзад на носачите, че бяха почти прокъсани и после реглаж (всичко по план ) малко преди мокрия скид пад
на другия ден карахме Road America - една от най-бързите писти (3 доста дълги прави), но нямам снимки от там
на втория ден Mid America - след като пренощувахме в колите на входа пред пистата тъй като пристигнахме към 4 сутринта и решихме, че за 4 часа не ни се дават пари за хотел
3б. обичайното начало на състезанието - под колата
4. е36 мафия, имаше още 2
5. на втория ден на последния завой на пистата (mid america) се счупи на алфата лагера на главината и отидохме под единствения навес около пистата да го сменим, а там беше паркирана колата, която спечели миналата година - един от електродите на свещите беше паднал в цилиндъра и (най-вероятно) изкривил един от клапаните и нямаше компресия на един от цилиндрите и хората си го бяха оставили там
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
на следващия ден отидохме до оклахома, за да караме на Hallet - доста технична писта с много слепи завои. аз трябваше да си държа последния изпит, за да мога да завърша и не карах
след двете сесии отидохме до Тулса, Оклахома където се проведе драг състезанието (Low ET - за време и bracket drag - за умение). м3-то даде 14.129, което е доста добре. на бракет-а стигнахме 2ри рунд
следва пътуването от оклахома до Сейнт Луис, където щеше да е състезанието на другия ден. в бмв-то имаше някакво странно тракане от скоростната кутия, което макар, че не изглеждаше да се влушава беше малко притеснително и след като попитахме няколко от хората с е36 какво може да е ни дадоха телефона на Теди от Metric Mechanic ( http://www.metricmechanic.com/ ), който каза, че с радост ще ни изчака в сервиза (който ни беше по път) до 11 вечерта за да види колата (без да ни познава, само след разговор по телефона) - наистина невероятно добронамерен и отзивчив човек и изключително опитен с всичко по задвижването
Metric Mechanic сервиз-а е като детската мечта на всеки БМВ ентусиаст. отпред има паркирано почти всичко от 2002 до е90 а вътре има всичко необходимо за да си произведеш сам почти всяка част по двигателя
6. Наредени на старта на Hallet
7. Четвърт миля
8. Metric Mechanic мотор (на базата на м30б35 мисля) готов за слагане в е28
след двете сесии отидохме до Тулса, Оклахома където се проведе драг състезанието (Low ET - за време и bracket drag - за умение). м3-то даде 14.129, което е доста добре. на бракет-а стигнахме 2ри рунд
следва пътуването от оклахома до Сейнт Луис, където щеше да е състезанието на другия ден. в бмв-то имаше някакво странно тракане от скоростната кутия, което макар, че не изглеждаше да се влушава беше малко притеснително и след като попитахме няколко от хората с е36 какво може да е ни дадоха телефона на Теди от Metric Mechanic ( http://www.metricmechanic.com/ ), който каза, че с радост ще ни изчака в сервиза (който ни беше по път) до 11 вечерта за да види колата (без да ни познава, само след разговор по телефона) - наистина невероятно добронамерен и отзивчив човек и изключително опитен с всичко по задвижването
Metric Mechanic сервиз-а е като детската мечта на всеки БМВ ентусиаст. отпред има паркирано почти всичко от 2002 до е90 а вътре има всичко необходимо за да си произведеш сам почти всяка част по двигателя
6. Наредени на старта на Hallet
7. Четвърт миля
8. Metric Mechanic мотор (на базата на м30б35 мисля) готов за слагане в е28
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
още няколко снимки от Metric Mechanic
9. диференциали
10. блокове и глави
11. сервиза
9. диференциали
10. блокове и глави
11. сервиза
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
в Сейнт Луис карахме на Gateway International Raceway, което е roval (смесица между писта и овал, както е и Daytona) и момчето, което кара втората сесия в м3-то кара много добре като се класирахме 28-ми (от над 60 коли) пред такива като rx-7 със LS1 двигател (5.7 от разни GM коли), Viper със компресор (750 коня), Z06 Corvette, Panamera Turbo (12.08 четвър миля), Lotus Elise, '69 Camaro реплика със 600+ коня LS7, Ево 10, Ferrari F430 (карано все едно струва колкото струва ) и други бързи машинки
Следва пътуването до Охайо, където карахме Mid Ohio - една от най-хубавите писти/съоръжения на които съм бил
На следващия ден беше New Jersey Motorsports Park, което е нова писта (всъщност са 2 писти) в южната част на щата. Доста приятна писта (ние карахме Lightning)
После се върнахме пак в Охайо да караме Nelson Ledges, където ни пуснаха да караме свободно след 2-те състезателни сесии и покарах малко м3-то
Последния ден беше сухия скид пад, но понеже беше валяло беше по-скоро полу-сух. Оттам следва връщане до Хюстън за да може да завършим
Последните снимки са селекция от колите, които участваха
12. е30, което разби почти всичко (свърши 4-ти) голямо турбо с много добре настроен мотор, елементарно окачване с 315 гуми отзад и мнооооого добър пилот
13. мотора - м52б28 (мисля) с глава от не-ванос мотор 100% сток само със по-дебела гарнитура на главата и шпилки за главата. 1бар boost (около 500 коня според мен). забележете индивидуалните дросели
14. сивик (май 4та генерация се води) с турбо и компресор и една кутия отзад (където трябва да са задните седалки), която пълнеха с лед преди всяко състезание (издържа към 30мин) за водното охлаждане на интеркулера. изключително бърза кола с много добър пилот. свършиха 8-ми
Следва пътуването до Охайо, където карахме Mid Ohio - една от най-хубавите писти/съоръжения на които съм бил
На следващия ден беше New Jersey Motorsports Park, което е нова писта (всъщност са 2 писти) в южната част на щата. Доста приятна писта (ние карахме Lightning)
После се върнахме пак в Охайо да караме Nelson Ledges, където ни пуснаха да караме свободно след 2-те състезателни сесии и покарах малко м3-то
Последния ден беше сухия скид пад, но понеже беше валяло беше по-скоро полу-сух. Оттам следва връщане до Хюстън за да може да завършим
Последните снимки са селекция от колите, които участваха
12. е30, което разби почти всичко (свърши 4-ти) голямо турбо с много добре настроен мотор, елементарно окачване с 315 гуми отзад и мнооооого добър пилот
13. мотора - м52б28 (мисля) с глава от не-ванос мотор 100% сток само със по-дебела гарнитура на главата и шпилки за главата. 1бар boost (около 500 коня според мен). забележете индивидуалните дросели
14. сивик (май 4та генерация се води) с турбо и компресор и една кутия отзад (където трябва да са задните седалки), която пълнеха с лед преди всяко състезание (издържа към 30мин) за водното охлаждане на интеркулера. изключително бърза кола с много добър пилот. свършиха 8-ми
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
още няколко
15. GT-R до голяма степен копие на този, който спечели миналата година. забележете активното крило (свърши 2-ри). до него е Х6М което бяха докарали BMW Performance School (това е център-а към фабриката в Щатите, където те учат как да си караш БМВ-то - особено ако е М). Кара го един от инструктурите, който е много добър пилот. Колата свърши 18-та (13.00 четвърт миля) Нереално бърз камион. До него е е36 м3 4-врати
16. няма нужда от описание. това гонех с алфа-та
17. 2010 ГТ3РС беше пристигнало в понеделник, състезанието почна в четвъртък. какъв по-добър начин да разработиш мотора
15. GT-R до голяма степен копие на този, който спечели миналата година. забележете активното крило (свърши 2-ри). до него е Х6М което бяха докарали BMW Performance School (това е център-а към фабриката в Щатите, където те учат как да си караш БМВ-то - особено ако е М). Кара го един от инструктурите, който е много добър пилот. Колата свърши 18-та (13.00 четвърт миля) Нереално бърз камион. До него е е36 м3 4-врати
16. няма нужда от описание. това гонех с алфа-та
17. 2010 ГТ3РС беше пристигнало в понеделник, състезанието почна в четвъртък. какъв по-добър начин да разработиш мотора
Последна промяна nikoror на 04 Юни 2010, 12:44, променена общо 2 пъти
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
18. 750кс Viper. Fugawi Racing e съкратено от "where-the-f*ck-are-we racing"
19. 3 поколения Camaro. Най-левия струва няколко пъти колкото другите два
20. Доста впечатляващо фолио а и ти пази боята
19. 3 поколения Camaro. Най-левия струва няколко пъти колкото другите два
20. Доста впечатляващо фолио а и ти пази боята
Последна промяна nikoror на 04 Юни 2010, 12:45, променена общо 1 път
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
bum_bum написа:нещо не излизат снимките към последния пост
нямам квота да качвам повече файлове. предложения?
ъпдейт: оправих се
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани