BMW E34 2.5i 24v Supercharger
Модератор: bum_bum
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Значи не ти е проблем да си вържеш компресора, а кулера ще те затрудни така ли ? Е тия теми не трябва да се заключват ами направо да се трият
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
стан написа:Значи не ти е проблем да си вържеш компресора, а кулера ще те затрудни така ли ? Е тия теми не трябва да се заключват ами направо да се трият
ти някъде да си прочел че компресора ще се връзва
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
на кой треа да кажа да истрие темата или сигорно и за тфа нема да ми помогнете///M Power написа:стан написа:Значи не ти е проблем да си вържеш компресора, а кулера ще те затрудни така ли ? Е тия теми не трябва да се заключват ами направо да се трият
ти някъде да си прочел че компресора ще се връзва
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
BMWWW написа:връзва,слага за мене е се тая
колега не се нервирай , просто ти така поставяш нещата ,че ние не можем да разберем какво точно искаш
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Angel-E30drift
- младши ентусиаст
- Мнения: 350
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 с50б32 :)
- Детайли за колата: само дразни
ТрябЖва да разредиш маторя и ти трябЖва електроника , която да се настрои,така че колата да работи без да се чупи ,трябЖват ти и други дюзи....
И най-важнито тиТрябЖЖЖва Някои КоЙТО РазБИРА
И най-важнито тиТрябЖЖЖва Някои КоЙТО РазБИРА
- NeoPrint
- бай печатар
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Мотора НЕ се разрежда или пипа по какъвто и да е друг начин за разлика от турбинирането.
Сайта които дадох и предиЦък тука си има секция :Horsepower Calculator | FAQ
Superchargers A-Z: P.1, P.2, P.3
Basics | vs. Turbos | все синтезирани отговори на всички въпроси. Четете преди да пишете глупости наизуст.
Аз не, че ги разбирам толкова нещата, но попрочетох тук-там, повозих се на една легендарна Е21 на ТОМ,хареса ми и имах честта и удоволствието ТОМ да компресира моята Е28 М20Б20.
Сайта които дадох и предиЦък тука си има секция :Horsepower Calculator | FAQ
Superchargers A-Z: P.1, P.2, P.3
Basics | vs. Turbos | все синтезирани отговори на всички въпроси. Четете преди да пишете глупости наизуст.
Аз не, че ги разбирам толкова нещата, но попрочетох тук-там, повозих се на една легендарна Е21 на ТОМ,хареса ми и имах честта и удоволствието ТОМ да компресира моята Е28 М20Б20.
NeoPrint написа:Мотора НЕ се разрежда или пипа по какъвто и да е друг начин за разлика от турбинирането.
Сайта които дадох и предиЦък тука си има секция :Horsepower Calculator | FAQ
Superchargers A-Z: P.1, P.2, P.3
Basics | vs. Turbos | все синтезирани отговори на всички въпроси. Четете преди да пишете глупости наизуст.
Аз не, че ги разбирам толкова нещата, но попрочетох тук-там, повозих се на една легендарна Е21 на ТОМ,хареса ми и имах честта и удоволствието ТОМ да компресира моята Е28 М20Б20.
много съм съгласен с теб по въпроса с расреждането! значи за мен най голямия проблем е как точно да го захвана за двигателя защото това си нямам и на идея как да го направя . бих искал да постигна някаде кам 300 коня максимум
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
NeoPrint написа:Мотора НЕ се разрежда или пипа по какъвто и да е друг начин за разлика от турбинирането.
Сайта които дадох и предиЦък тука си има секция :Horsepower Calculator | FAQ
Superchargers A-Z: P.1, P.2, P.3
Basics | vs. Turbos | все синтезирани отговори на всички въпроси. Четете преди да пишете глупости наизуст.
Аз не, че ги разбирам толкова нещата, но попрочетох тук-там, повозих се на една легендарна Е21 на ТОМ,хареса ми и имах честта и удоволствието ТОМ да компресира моята Е28 М20Б20.
Извинявам се, колега, но нещо не мога да се съглася с твоето мнение за "разреждането" на мотора. Няма никакво значение дали входящият въздух ще се мачка с механичен компресор или с турбо компресор. И в двата случая резултатът е един и същи. Разликата идва от там, че е много вероятно турбо компресорът да се монтира по-лесно от механичния, защото закачването и задвижването на суперчарджъра може да се окаже лек проблем. В книжката "Supercharged!" на Корки Бел е описано точно как се суперчарджва кола, която преди е била атмосферна. Та там още на корицата има схема на закачане на суперчарджъра към мотора и като единствена възможна е посочена тази, при която чарджъра се закрепва на три точки, тъй като се избягва всякакво усукване заради ремъчната предавка. От там отиваме на ролките необходими за самото задвижване и става още по-сложно. Това между другото, за да може колегата да си изясни какво го очаква в общи линии, ако ще си прави колата.
Да се върнем на въпросът с разреждането на мотора. М20Б20 е с фабрично доста ниска степен на сгъстяване, ако се не лъжа и за това не се налага неговото разреждане, но при М50Б25 това не е точно така. ЛудиятГСМ беше успял да турбинира (и то до над 1 бар) м40б16 точно поради причината, че на м40б16 фабричната степен на сгъстяване е 9:1. Човекът даже го е написал в темата си, че за това се е пробвал, защото без отваряне на мотора той е бил подходящ за тази цел...
Малко длъчко стана, но просто не е вярно твърдението, че при суперчарджъра няма нужда от разреждане на мотора за разлика от турбинирането.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
...
Много хора нямат работа и люпят семки и плюят на посоки... и за кво, да става и тука като в тунинга- плювалня. От 15 човека отговорили само ТОМ и Neoprint са се обосновали. А по темата монтажа на компресора се състои във физическото му монтиране към двигателя, което не е кой знае какъв проблем-маха се оригиналния колектор и се прави нов, така ще се освободи място за компресора. Степента на сгъстяване е проблем и двете решения са или кулер, или разреждане на мотора,най-добре и двете. Като цяло ако искаш да запазиш оригиналната карантия и да запазиш мотора здрав ми се струва че 300 коня са максимума, но при компресорите (руур и туйн скрю) голямата печалба е във въртящия момент в ниски обороти.Като цяло М50Б25 е късоходов мотор и въртящия момент в ниски не е кой знае какъв (то за това Б28 е със същите коне и повече нютони). Оригиналната електроника ще подържа надув до 0.5 бара , дюзите също,въпроса е дали ще се стигнат 300те коня,което е малко спорно и зависи изцяло от настройката. Като цяло не можеш да имаш бърза,надежна и евтина кола. Може да избереш 2 от 3 те. Така значи излиза че за малко пари може да надуеш колата на 0.5 с кулер, да си караш със заводската електроника и да се радваш на въртящия момент в ниски обороти. От там нататък може много неща, мотора има много потенцял, зависи какво се цели.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ...
Убеден ли си???teao написа:Оригиналната електроника ще подържа надув до 0.5 бара , дюзите също
За малко пари можеш дамо да си направиш лек експеримент за да видиш колко ще ти издържи мотора. А без електроника е все едно да играеш руска ролеткаteao написа:Така значи излиза че за малко пари може да надуеш колата на 0.5 с кулер, да си караш със заводската електроника и да се радваш на въртящия момент в ниски обороти.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани