BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Модератор: bum_bum
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Къде са рециклирани и колко излезе?
е21 345 0-402м 12.18
- street_force
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
MGM написа:Refresh
колеги 3 ма от нас ви зададоха въпроса от какво е горния заден носач смятам че ако не ви натоварва може да споделите с нас
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Носачите са от Е46. Ние ги освежихме полуоските. Чакаме доста части, но по празниците ще се позабавят
1,79/190/11,52
- street_force
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
благодаря мн а какво печелите като заменяте оригиналните с тези
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
street_force написа:благодаря мн а какво печелите като заменяте оригиналните с тези
първото което ми идва на акъла ,4е 6те тежи по малко ориг. на е36 е жилезо мисля 4е съ6то играе малко роля и за висо4ината ма не съм много сигурен
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Още един проект, който с интерес ще се следи
Si non confectus, non reficiat.
- Гецата
- некъв ентусиаст
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
00Cool написа:street_force написа:благодаря мн а какво печелите като заменяте оригиналните с тези
първото което ми идва на акъла ,4е 6те тежи по малко ориг. на е36 е жилезо мисля 4е съ6то играе малко роля и за висо4ината ма не съм много сигурен
С54 с Ротрекс да се пести тегло от носачи
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
той човека си прави кола като кораб .... със също и толкова мощност едва ли за това ги слага. Може да иска да си слага цял мост с диф от е46 м3 пък знае ли човек ...... но нека автора си каже.
И по малко да пукате по празниците Миленчо че да не се събудиш с някой поло или голф С54 в гаража ....
И по малко да пукате по празниците Миленчо че да не се събудиш с някой поло или голф С54 в гаража ....
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Принципно намаляването на подокачните маси никак не е лишено от смисъл и по-скоро се прави за намаляване на инерцията и силите възникващи в подвижните елементи на окачването - по-малко и по-леки подвижни части = по-добро поведение на пътя. Не случайно в сериозните бегачки окачванията се правят с максимално малко подвижни части и пружините и амортисьорите са сложени неподвижни и са свързани с шенкела/носачите посредством лост и рамо
За мен по-интересното в случая е, че носача от Е46 става без преправяне в Е36 окачването без да променя неговата геометрия и характеристики. Би ми било интересно да разбера дали наистина са напълно еднакви или има някакви разлики все пак, както в носачите, така и в моста, шенкелите и периферията...
За мен по-интересното в случая е, че носача от Е46 става без преправяне в Е36 окачването без да променя неговата геометрия и характеристики. Би ми било интересно да разбера дали наистина са напълно еднакви или има някакви разлики все пак, както в носачите, така и в моста, шенкелите и периферията...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
дори фибата е еднаква от е36 316 до м3 е46...много на конвейр са тез коли
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Struva mi se che ti maleqt ili sa kato za nachalo bez compresora?
Sorka za latinicata.
Sorka za latinicata.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Искаме повече снимки
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
За 700 коня се едно няма генерация... За без компресора са чук!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
1001 надки колена и заварки. Колкото повече са толкова по кофти. Също и две тръби правят доста повече съротивление от една по голяма. Всеки един провар на заварката прави съпротивление. Не че не става и така но ако трябва да е перфектно за да извадиш максимума не това е начина. Моята генерация я правих само с една цяла траба без никакви колена и само с една надка за да може да се разглобява все пак при нужда.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
63 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани