Замина си зедката...или началото на един състезателен проект
Модератор: bum_bum
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
на втория път еволве уцелиха мапа и сега май че понавървява малко видео от днес на лидън хил https://www.youtube.com/watch?v=xld6FtXQQcY&feature=youtu.be
дифа тотално замина и почти не заключва, сега мисля варианти какво да го правя
дифа тотално замина и почти не заключва, сега мисля варианти какво да го правя
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
oxam написа:на втория път еволве уцелиха мапа и сега май че понавървява малко видео от днес на лидън хил https://www.youtube.com/watch?v=xld6FtXQQcY&feature=youtu.be
дифа тотално замина и почти не заключва, сега мисля варианти какво да го правя
Сложи си от е30 коруба с касета и капак от е36. Касети и фрикциони колко искаш има .. малко рампите преправяш и си ти
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Sharo написа:oxam написа:на втория път еволве уцелиха мапа и сега май че понавървява малко видео от днес на лидън хил https://www.youtube.com/watch?v=xld6FtXQQcY&feature=youtu.be
дифа тотално замина и почти не заключва, сега мисля варианти какво да го правя
Сложи си от е30 коруба с касета и капак от е36. Касети и фрикциони колко искаш има .. малко рампите преправяш и си ти
много играчка...дебна да изскочи бмв моторспорт 3.91 или просто стандартен диф от кола на малко километри. моят е на 185к км и бая зор е видял.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
oxam написа:Sharo написа:oxam написа:на втория път еволве уцелиха мапа и сега май че понавървява малко видео от днес на лидън хил https://www.youtube.com/watch?v=xld6FtXQQcY&feature=youtu.be
дифа тотално замина и почти не заключва, сега мисля варианти какво да го правя
Сложи си от е30 коруба с касета и капак от е36. Касети и фрикциони колко искаш има .. малко рампите преправяш и си ти
много играчка...дебна да изскочи бмв моторспорт 3.91 или просто стандартен диф от кола на малко километри. моят е на 185к км и бая зор е видял.
E чак па много ... ама и финансово е доста по изгодно и диф-а става много по-добър от оригиналния като работа ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
да поизтупам малко темата от прахта...
нещо 460 кс ми се виждат малко, а и с мотор на 185к километра е въпрос на време да стане някоя беля. и така и така се подвизавам из щатите и частите са доста по-евтини не можах да се сдържа.
новите пепелници
идеята е следната
бутала мале 87.5мм, 9.0:1
биели молнар
нови лагери
арп шпилки навсякъде
850цц дюзи
420л валбро помпа
18-20 пси бууст
и живот и здраве 600-650кс на колелата
в момента чакам останалите части, за да пратя всичко към европа и после трябва да измисля транспорта на м3ката към софия (мисля да покарам малко ендуранс и дрифт лятото)
нещо 460 кс ми се виждат малко, а и с мотор на 185к километра е въпрос на време да стане някоя беля. и така и така се подвизавам из щатите и частите са доста по-евтини не можах да се сдържа.
новите пепелници
идеята е следната
бутала мале 87.5мм, 9.0:1
биели молнар
нови лагери
арп шпилки навсякъде
850цц дюзи
420л валбро помпа
18-20 пси бууст
и живот и здраве 600-650кс на колелата
в момента чакам останалите части, за да пратя всичко към европа и после трябва да измисля транспорта на м3ката към софия (мисля да покарам малко ендуранс и дрифт лятото)
- Бимбо
- младши ентусиаст
- Мнения: 416
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320i E46,Е30+М50b25(stroke)
- Мечтае да кара: M3 Е92 DCT,М5 2011 F10
- Детайли за колата: Спортно окачване FK High Sport M3(Coilover-реголируемо),спортна генерация на 63мм+спортни резонатори,плетен спортен колектор,иридиеви свещи Denso Iridium IK20,шорт шифтър на ACT,сменен дросел,cold air intake-K&N,олекотени жданти R15(магнезиеви)BMW/4.5кг(с гума 12.2кг).Горивен регулатор JDM(SARD).Горивна мопма от Ауди(7.0bar.)с армирани горивни маркучи.Частично олекотяване,Recaro 9.8кг(състезателна седалка),крайно тегло с 15л бензин(1288кг),разпънки(реголируеми-HKS),полу-сликове ADVAN A032R
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Ето това е план...............браво! Като знам,че с всичко с което си се заел е било маниашко,значи очаквам и М3-ка 650к.с на колела!
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Моторът вече е вън...лека изненада, добре, че го отворихме. Оказа се доста идиотоустойчив мотор след като изкара два дрифт дни с духнала гарнитура и счупено бутало без дори да подозирам, че има някакъв проблем (не загрява, не пуши, само малко липсваше мощност, но не чак толкова...представям си какво ще е като всички 6 цилиндъра работят). Следващата седмица блокът отива за разпробиване на 87.5 и правене на главата.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
oxam написа:Моторът вече е вън...лека изненада, добре, че го отворихме. Оказа се доста идиотоустойчив мотор след като изкара два дрифт дни с духнала гарнитура и счупено бутало без дори да подозирам, че има някакъв проблем (не загрява, не пуши, само малко липсваше мощност, но не чак толкова...представям си какво ще е като всички 6 цилиндъра работят). Следващата седмица блокът отива за разпробиване на 87.5 и правене на главата.
Е време си беше с оригиналната си карантия ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
То се очакваше де, но причината беше заминал термостат на дрифт ден, следва леко прегряване (не стигна червената линия, но явно е било достатъчно), леко духнала гарнитура между първи и втори, объркване на смесите и счупено първо бутало от детонация. За късмет няма други поръжения по мотора и нещата продължават по план. В момента си чакам лагерите от vac motorsport.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
oxam написа:То се очакваше де, но причината беше заминал термостат на дрифт ден, следва леко прегряване (не стигна червената линия, но явно е било достатъчно), леко духнала гарнитура между първи и втори, объркване на смесите и счупено първо бутало от детонация. За късмет няма други поръжения по мотора и нещата продължават по план. В момента си чакам лагерите от vac motorsport.
Ох тия Vac като ги чуя и ми избива студена пот... дано ти се получи без ядове на теб
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Лагерите ми ги доставиха днес. Плаче ми се като си гледам фактурата, но не е като да имам избор. Да видим как ще паснат като дойде време за слагане
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Пъзелът е почти готов за редене...последните части пътуват към БГ и се надявам другата седмица да почне сглобяването.
VAC motorsport coated bearings
Walbro 400lph intank pump
VAC motorsport coated bearings
Walbro 400lph intank pump
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
Нещо ново няма ли колега?
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си зедката...или началото на един състезателен пр
marioneikov написа:Нещо ново няма ли колега?
Хубавите неща стават бавно блокът е шлайфан и хонингован за новите бутала, главата също е сервизирана. Живот и здраве следващата седмица почва сглобяването. В момента по-големия ми проблем е мапера и съм много близко съвсем да се издразня и да си взема едно aem infinity и да се приключи. Иначе се надявам на събора да си дойде на собствен ход
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани