Замина си зедката...или началото на един състезателен проект
Модератор: bum_bum
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Замина си зедката...или началото на един състезателен проект
С голяма мъка съобщавам, че вече не съм БМВ ентусиаст. Днес новият собственик си плати и прибра зедката. Направо ми се плачеше като я гледах как заминава...четири и половина години, 20 хиляди километра, 24 трак дни, 8 дрифт дни, 3 ходения на ринга...мъка, мъка, мъка, много ми е тъпо...
От друга страна се носят разни слухове, че уикенда щял съм да ходя да гледам една е30ка с 4.4 в8 и клетка...та да видим колко са верни
От друга страна се носят разни слухове, че уикенда щял съм да ходя да гледам една е30ка с 4.4 в8 и клетка...та да видим колко са верни
Последна промяна oxam на 30 Авг 2012, 1:15, променена общо 1 път
- saleen
- старши ентусиаст
- Мнения: 1665
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Кукерландия
- Пол: Мъж
- Кара: Тъпата кака да маа с черпака
- Мечтае да кара: Кадилакът на Долън
- Детайли за колата: да има джам таван, кожни седалки, музика сватба, 320спринцофка, барнеш копче джам пада....
Re: Замина си...
Колега, няма да дочакаш дори 40-то дни траур да минат
Никой не мое ма връне на селу!
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1010
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Замина си...
Слухове, слухове, ама често се оказват верни
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си...
saleen написа:Колега, няма да дочакаш дори 40-то дни траур да минат
ааа не знам...в момента се мъча да реша каква ще е колата с която ще се мъча да се състезавам в BDC аматьорския клас следващия сезон. все пак искам да я събера (или купя готова) следващите 2 месеца, за да имам време да и свикна и да си взема лиценза...
опциите са
е30 в8
е46 м3
е39 м5
нисан 200сх
всичките имат много за и против
скайлайните съм ги отсвирил защото нямат застраховане...
та сега съм във фаза, четене, гледане, пробване, смятане....и накрая пак ще има изваждане
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Замина си...
Щом вече не си BMW ентусиаст защо ги гледаш пак... ?
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- titto
- старши ентусиаст
- Мнения: 2036
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: София
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: БМВ и в отвъдното!
- Детайли за колата: Мууудна красавица, но си го изкарвам на служебната
Re: Замина си...
"Замина си..."..... Викам си, пак ли някой умре, бе!?
Мда, още си заразЕн, щом гледаш верните машинки! Успех и пусни някой клип с новата бегачка(може и със старата)
Мда, още си заразЕн, щом гледаш верните машинки! Успех и пусни някой клип с новата бегачка(може и със старата)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Е12-M535i;Е30-318;Е34 Touring 525 TDS;Е36-318iS;Е46 320i
"FWD е като жена с малки ци.и-върши работа, но няма КЕФ...!!!"
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Замина си...
Наистина вземи оправи заглавието , че доста наподобява заглавие за починал човек ...
По темата - Е46 М3 с духалка или Е30 с С50/С54
По темата - Е46 М3 с духалка или Е30 с С50/С54
Re: Замина си...
oxam написа:С голяма мъка съобщавам, че вече не съм БМВ ентусиаст. Днес новият собственик си плати и прибра зедката. Направо ми се плачеше като я гледах как заминава...четири и половина години, 20 хиляди километра, 24 трак дни, 8 дрифт дни, 3 ходения на ринга...мъка, мъка, мъка, много ми е тъпо...
От друга страна се носят разни слухове, че уикенда щял съм да ходя да гледам една е30ка с 4.4 в8 и клетка...та да видим колко са верни
от тези които си споменал мисля, че е30-ката с в8 е най-конукрентна. но....
аз ако съм на тебе обаче ще отворя колекторите и интейка на вайпъра, ще му сложа едни ацр амортесьори и трак алайнмънт и един шорт шифтър и... се мятам в боя без да се замислям. в зависимост от стила ти на каране и пистите предните спирачки може да са адекватни или неадекватни и едни стоптек няма да ти дойдат никак зле. и всичкото това.. пак ще ти излезе много по-евтино от колите дето си ги замислил да ги взимаш. а ще имаш една много бърза кола за писта защото не забравяй, че вайпъра е замислян като кола за писта и след това като "полу-екзотика". ... само не се удряй или ако се удряш гледай да е с дупето.. щото предния ти капак е $10к+ небоядисан...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ///ivanE30
- ентусиаст
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Замина си...
alx написа:
от тези които си споменал мисля, че е30-ката с в8 е най-конукрентна. но....
аз ако съм на тебе обаче ще отворя колекторите и интейка на вайпъра, ще му сложа едни ацр амортесьори и трак алайнмънт и един шорт шифтър и... се мятам в боя без да се замислям. в зависимост от стила ти на каране и пистите предните спирачки може да са адекватни или неадекватни и едни стоптек няма да ти дойдат никак зле. и всичкото това.. пак ще ти излезе много по-евтино от колите дето си ги замислил да ги взимаш. а ще имаш една много бърза кола за писта защото не забравяй, че вайпъра е замислян като кола за писта и след това като "полу-екзотика". ... само не се удряй или ако се удряш гледай да е с дупето.. щото предния ти капак е $10к+ небоядисан...
е30ката ще е ок, лека и евтина и купета много...Ачо говориш малко наизуст - за дрифтене 4.4 в8 е по-добрия вариант от С50/С54 - повече въртящ момент, по-лек, по-къс и съответно по-изнесен назад, с хедърси, ауспух и мап скойоно е 320 коня, отделно, че като гръмне е 200 лири да пуснеш нов. е46 м3 с духалка звучи супер, но само духалката е 4к лири, които предпочитам да инвестирам в олекотяване/окачване и най вече в много каране. защото в един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
аз си търся кола само за дрифтене, която да мога да мачкам без да ми е жал. това е причината да продам зедката - сърце не ми даваше да я ударя някъде (а в момента в който искаш да дрифтиш сериозно и да прогресираш е леко неизбежно).
иначе вайпърът отдавна е в категорията трак кола - 6-бутални алкони с 14инчови стоптех дискове (имам и 16инчови ама нямам 20ки джанти) отпред, 4 бутални брембота отзад, H&R про кит и натегнати конита, -2.2/-1.2 кембър, 3/8 тоу ин, кумхо V700 305/335, полиуретан на антиролбарите, задни анти-тоу скоби, вратички в картера, метални скоба и шайба на серво помпата, кеч танк, К&Н филтри и гладки тръби на колектора, 3 инчови ауспуси без задно гърне. Другата седмица пристигат Belanger-ите и махам катализаторите, тук един агент ще ми качи мап на DC performance, защото е със същите модове. А зимата ще махам главите и яко портване, 2.05/1.60 клапани, crower вал, crower кобилици, двойни пружини на клапаните и титаниеви шайби, 0.27 кометик, за да гоня 10.5:1-11:1 и с дино мап мисля да го докарам до 550-580 на гумите.
Re: Замина си...
oxam написа:аз си търся кола само за дрифтене, която да мога да мачкам без да ми е жал. това е причината да продам зедката - сърце не ми даваше да я ударя някъде (а в момента в който искаш да дрифтиш сериозно и да прогресираш е леко неизбежно).
о, да вайпъра не е за тая цел- определено. аз горчиво съм съжалявал всеки път като изтряскам някой някъде (броя на пръсти- 10тина пъти поне). но аз се състезавам с други хора и просто няма начин като се сръгате често или те побутнат да не си надскочиш късмета и уменията дори при най-серозната ми катастрофа въобще не беше моя вината (и почти не успях да отреагирам). но пък лежах 2 седмици в интензивното... ако можеше да се добавя асф видео във форума дори щях да го закача- един колега с камера отзад снимаше и хвана анархията не се ударих здраво първия път, но после ме удариха още два пъти за по-сигурно... и стана пожар и докато ме извадят.. беше интересно
oxam написа:иначе вайпърът отдавна е в категорията трак кола - 6-бутални алкони с 14инчови стоптех дискове (имам и 16инчови ама нямам 20ки джанти) отпред, 4 бутални брембота отзад, H&R про кит и натегнати конита, -2.2/-1.2 кембър, 3/8 тоу ин, кумхо V700 305/335, полиуретан на антиролбарите, задни анти-тоу скоби, вратички в картера, метални скоба и шайба на серво помпата, кеч танк, К&Н филтри и гладки тръби на колектора, 3 инчови ауспуси без задно гърне. Другата седмица пристигат Belanger-ите и махам катализаторите, тук един агент ще ми качи мап на DC performance, защото е със същите модове. А зимата ще махам главите и яко портване, 2.05/1.60 клапани, crower вал, crower кобилици, двойни пружини на клапаните и титаниеви шайби, 0.27 кометик, за да гоня 10.5:1-11:1 и с дино мап мисля да го докарам до 550-580 на гумите.
о, ми той значи е готов. не барай мотора от сега е моето скромно мнение. глави, вал... не сега. научи се първо да го караш много бързо и като усетиш че започваш да го дрифтиш с 4те гуми на влизане _и_ на излизане от завоите (особено с тия 300 отпред) - значи си го научил и ще можеш да се възползваш от повече въртящ момент... в зависимост от уменията и топките ти този момент ще дойде... още си далече от него.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Замина си зедката...
И все пак, явно е за добро! Взимай Е30-ката и се разцепвай от каране. Благородно ти завиждам, най-вече за колите и карането дето удряш..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- The7omahawk
- младши ентусиаст
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Замина си зедката...
Както казах и в предната тема със снимките - това е най-красивата и най-добре пипана Z3, която съм срещал в Интернет, а аз обожавам модела! Пожелавам ти адски много емоции ( приятни и незабравими ) с бъдещото BMW
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Замина си зедката...
Взимаш едно е30 В8-мак и си ти!
Жалко за зетката, но това е възможност да вземеш една е30-ка и да се разбиеш от дрифтене.
Жалко за зетката, но това е възможност да вземеш една е30-ка и да се разбиеш от дрифтене.
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Замина си зедката...
Сигурен съм, че ще я заместиш подобаващо
Що се отнася до заместителя - все си мисля, че Е30 като цяло далеч не е добра платформа, а е по-скоро компромисна такава, налагаща доста ограничения... Е36 и особено Е46 са платформи, които дават къде къде повече възможности и свобода за създаване на читава състезателна кола. А и не мога да се съглася, че нормалното V8 (М60/62) в което и да е отношение е по-добро от едно S50/54... По-евтин е, безспорен факт, има въртящ момент, определено, но характера му като цяло в сток вариант далеч не ми допада Да, S62 вече е друга бира
Дори и да останеш на V8 според мен Е36 е по-добра база
Що се отнася до заместителя - все си мисля, че Е30 като цяло далеч не е добра платформа, а е по-скоро компромисна такава, налагаща доста ограничения... Е36 и особено Е46 са платформи, които дават къде къде повече възможности и свобода за създаване на читава състезателна кола. А и не мога да се съглася, че нормалното V8 (М60/62) в което и да е отношение е по-добро от едно S50/54... По-евтин е, безспорен факт, има въртящ момент, определено, но характера му като цяло в сток вариант далеч не ми допада Да, S62 вече е друга бира
Дори и да останеш на V8 според мен Е36 е по-добра база
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани