BMW E36 V8 за дрифт
Модератор: bum_bum
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Относно щангата, ако сложиш най-дебелата - 20мм(От М3 EVO), ще останеш адски доволен, както за дрифт, така и за тайм-атак. Сегашната ти, ако е стандартната за 320, е 15мм.
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: BMW E36 V8 за дрифт
чудно ми е въобще как си седял на пистата с тези 225ци. поиграй си малко с реглажа също. отпред -3 отзад -2.2 например и после вече както го чувстваш.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
oxam написа:чудно ми е въобще как си седял на пистата с тези 225ци. поиграй си малко с реглажа също. отпред -3 отзад -2.2 например и после вече както го чувстваш.
Идеята беше да тествам с различни наклони на пистата, дори си бях взел още един комплект по-меки задни пружини, за да направя опит и с тях, но условията на пистата бяха различни за всяка сесия и това обезмисли всякакви експерименти. Иначе така както е в момента колата по-скоро има минимална склонност към недозавиване, но е съвсем незабелижима и много лесно преминава в презавиване. Гумите "държаха" само като ги напомпих на 2.8 ако им пусна налягането все едно стъпвам на лед, абе борба си беше, но това са условията, ще го докараме от каране
Едно поне успях да установя, ще ми трябва по-голям радиатор в жегите, и керамичен съединител, защото този като направих 5-6 натоварени обиколки прегря и започна да боксува.
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: BMW E36 V8 за дрифт
REMUS написа:oxam написа:чудно ми е въобще как си седял на пистата с тези 225ци. поиграй си малко с реглажа също. отпред -3 отзад -2.2 например и после вече както го чувстваш.
Идеята беше да тествам с различни наклони на пистата, дори си бях взел още един комплект по-меки задни пружини, за да направя опит и с тях, но условията на пистата бяха различни за всяка сесия и това обезмисли всякакви експерименти. Иначе така както е в момента колата по-скоро има минимална склонност към недозавиване, но е съвсем незабелижима и много лесно преминава в презавиване. Гумите "държаха" само като ги напомпих на 2.8 ако им пусна налягането все едно стъпвам на лед, абе борба си беше, но това са условията, ще го докараме от каране
Едно поне успях да установя, ще ми трябва по-голям радиатор в жегите, и керамичен съединител, защото този като направих 5-6 натоварени обиколки прегря и започна да боксува.
ясно. за керамичен съединител питай сашо от еволюшън рейсинг (бяха с бялото пежо рали) да ти направи един.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Виж го Алекс за съединител .. изкопира моя дето съм го взимал от клъчмастерс.
Тествал съм го на сликове няма проблеми никви .. даже със старт от 3-та
Тествал съм го на сликове няма проблеми никви .. даже със старт от 3-та
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Sharo написа:Виж го Алекс за съединител .. изкопира моя дето съм го взимал от клъчмастерс.
Тествал съм го на сликове няма проблеми никви .. даже със старт от 3-та
Първо искам да си направя спирачки и да си купя гуми и джанти, за сега съединителя държи ако не го тормозя, като стигна до него ще тормозя Алекс.
А и не се знае до кога ще изкарам с тази кутия, затова да правя сега съединител е безпредметно.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
за кутията мога да ти дам жокери и за стабилизиращата щанга
само най-добрите умират млади
Re: BMW E36 V8 за дрифт
biko написа:за кутията мога да ти дам жокери и за стабилизиращата щанга
Е па дай ги де
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани