Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
Модератор: bum_bum
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Учебен проект 2.0 Турбо към 2.3 турбо
В един слънчев ден края на лятото на 2012г.
Реших да си купя БмВ за дрифт...Но разбира се само съм гледал по пистите как се пързалят накакви бмв-та без да разбирам грам от коли. И така след дълго обикаляне по автокъщите естествено точно в последната виждам БМВ Е36 точно каквото съм искал (е не точно но според представите ми за кола тогава да ) Иии! ?!?!? Воала звяр
Погледнато от една страна не е лоша колица за всеки ден, но да не забравяме, че все пак аз си представях дрифт, пушилки, скоростни гонки и подобна визия:
И дойде време време за първия ми сблъсък с реалността:
Отидох на полигона с намерението да се доказвам като дрифт кинг хаха
1-ви опит: Дори и гуми не се чуха :?
Резултат 1:0 Сцепление : Марио...
И така след доста опити, изгледани клипове изгорен бензин и време прекарано на полигона задобрях и реших да направя първия сериозен ъпгрейд, а именно да сменя грозния 4 -ри лъчев волан със спортен волан със изнесен център (дрифтърска работа).
Ко тУй НЕщо?!
И след още известно време аз се понаучих да карам на преждевременно ми свършиха съединителя и акумулатора. И изведнъж мечтара за дрифт кинг и страхотното бмв се сгромолиха като човал с картофи хвърлен от третия етаж...
И така вече е декември месец не съм карал от една две седмици и решавам да продавам колата, но тогава изведнъж, сняг.Заредих някак акумулатора закарах колата до един приятел с малко по различен късмет с колите от моя
И почнах да ремонтирам.. кое?! И аз не знаех.
Покарах няколко дни в снега и мечтата се завърна.Но отново на върха на самочувствоето и уменията си
Опит 2-ри:
Реших да полетя през някакви могили в близост до полигона..
2:0 сцепление : марио
И така потроших един фар, бронята като цяло не много сериозни щети, но се пак нямах съединител и учебният проект се позамрази за няколко месеца.
Реших да си купя БмВ за дрифт...Но разбира се само съм гледал по пистите как се пързалят накакви бмв-та без да разбирам грам от коли. И така след дълго обикаляне по автокъщите естествено точно в последната виждам БМВ Е36 точно каквото съм искал (е не точно но според представите ми за кола тогава да ) Иии! ?!?!? Воала звяр
Погледнато от една страна не е лоша колица за всеки ден, но да не забравяме, че все пак аз си представях дрифт, пушилки, скоростни гонки и подобна визия:
И дойде време време за първия ми сблъсък с реалността:
Отидох на полигона с намерението да се доказвам като дрифт кинг хаха
1-ви опит: Дори и гуми не се чуха :?
Резултат 1:0 Сцепление : Марио...
И така след доста опити, изгледани клипове изгорен бензин и време прекарано на полигона задобрях и реших да направя първия сериозен ъпгрейд, а именно да сменя грозния 4 -ри лъчев волан със спортен волан със изнесен център (дрифтърска работа).
Ко тУй НЕщо?!
И след още известно време аз се понаучих да карам на преждевременно ми свършиха съединителя и акумулатора. И изведнъж мечтара за дрифт кинг и страхотното бмв се сгромолиха като човал с картофи хвърлен от третия етаж...
И така вече е декември месец не съм карал от една две седмици и решавам да продавам колата, но тогава изведнъж, сняг.Заредих някак акумулатора закарах колата до един приятел с малко по различен късмет с колите от моя
И почнах да ремонтирам.. кое?! И аз не знаех.
Покарах няколко дни в снега и мечтата се завърна.Но отново на върха на самочувствоето и уменията си
Опит 2-ри:
Реших да полетя през някакви могили в близост до полигона..
2:0 сцепление : марио
И така потроших един фар, бронята като цяло не много сериозни щети, но се пак нямах съединител и учебният проект се позамрази за няколко месеца.
Последна промяна marioneikov на 17 Юни 2015, 10:13, променена общо 1 път
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
И така след дългата пауза реших да и направя основен ремонт и да оправя всичко което не беше наред, но понеже все още не разбирах кой знае колко правех нещата така както съм чувал че се правело и като цяло всичко стана половинчато. Е някой неща си бяха като хората но пък не бяха нещата от колата има нужда за да стане хубава дрифт кола.. всъщност нито едно от тях бе бяха нещата от който има нужда за дрифт, и така реших, че колата уж ще е лъскарка но кавка
И така започна ремонта:
Сменихме вратата защото имаше някакви забележки, маската защото като съм счупил бронята тя беше станала на макарон
След това започна шкурене, шприцоване и доста кит за който много съжалявам, но какво да се прави:
Тук слагат новото гърне ( не знам защо насред нищото, но това е положението)
И вече шприца
И така след известно време в неизвестност от сервиза излезе това:
Не беше никак зле цвета много ми хареса.
И реших да си претапицирам салона, беше едно кално гадно рекаро с подгрев (това му бяха плюсовете)
Бяха ми казали за някакъв добър тапицер и аз отидох направо там, първо бях доста скиптично настроен
към него защото мястото на "работилницата" му не ми хареса, но първото нещо което забелязах отпред
беше една доста силна кола с току що направен салон и това ми вдъхна надежда:
Сканадлна! И след като и се нарадвах се престраших да вляза при тапицера
Говорихме обсъждахме избрах си кожа и някакъв дизайн и ме "изгони" и ми каза да отида след две семици..
И така това --->
Беше заменено от това --->
Смених окачването със билщайн уж спортно ама колата возеще като някоя С- класа и се накланяше на 90 градуса при дрифт
Още известно време се занимавах с глупости :
Angel Eyes :
И още разни дреболий.
И така започна ремонта:
Сменихме вратата защото имаше някакви забележки, маската защото като съм счупил бронята тя беше станала на макарон
След това започна шкурене, шприцоване и доста кит за който много съжалявам, но какво да се прави:
Тук слагат новото гърне ( не знам защо насред нищото, но това е положението)
И вече шприца
И така след известно време в неизвестност от сервиза излезе това:
Не беше никак зле цвета много ми хареса.
И реших да си претапицирам салона, беше едно кално гадно рекаро с подгрев (това му бяха плюсовете)
Бяха ми казали за някакъв добър тапицер и аз отидох направо там, първо бях доста скиптично настроен
към него защото мястото на "работилницата" му не ми хареса, но първото нещо което забелязах отпред
беше една доста силна кола с току що направен салон и това ми вдъхна надежда:
Сканадлна! И след като и се нарадвах се престраших да вляза при тапицера
Говорихме обсъждахме избрах си кожа и някакъв дизайн и ме "изгони" и ми каза да отида след две семици..
И така това --->
Беше заменено от това --->
Смених окачването със билщайн уж спортно ама колата возеще като някоя С- класа и се накланяше на 90 градуса при дрифт
Още известно време се занимавах с глупости :
Angel Eyes :
И още разни дреболий.
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
И така като спрях да правя дреболийки от рода на "Ангелските очи" и други такива реших да вляза смело в дрифта и си заварих диференцяла...
И така всичко добре пързаляше се 16-ката известно време и в главата ми започнаха да минават някакви мисли да влизам на писта.
Обмислях го и обсъждах с приятели и в крайна сметка реших, че с този двигател няма да е удачно да отида на пистата и да се излагам.
Бях се решил да посъбера пари и да сложа 2.5, но като си правя сметки без кръчмаря се получи така че добрата слаба 16-ка издаде багажа и трябваше бързо да предприема нещо защото пак щях да остана без кола. И единствения възможен вариант беше 20-ка и така търсих малко обмислях все още но нямах намерение да оставам без кола за това я закарах в сервиза взех и двигателя и след седмица това:
Се беше превърнало в това:
Добрата новина беше, че имаше м-броня от стъкломат, подарък към двигателя хаха
Позанимах се и с бронята и се получи сравнително добре
Хареса ми как изглеждаше колата, но нещо и липсваше, а именно джанти:
И така вече заприлича на нещо.
След това прекарах няколко часа в сервиза с мъки и пот за да усъществя следващия ъпгрейд:
Да, хидравлична ръчна.
И ще бъде точнооо ТУК.
И така дойде големият ден, за пръв път влизах на писта и денят започна така:
Сутрешна автомивка и треперещи крака от емоции
След това отидох да се запиша и си избрах доста хубав номер хаха
И как изглеждаше подарената ми М-броня след тренировките...
Явно нямах достатъчно опит за писта, но нищо. Имам време да се уча.
Вечерта почти не успях да спя и сутринта от нетърпение тръгнах още по тъмно и се отбих да се успокоя малко.
През втория ден карах така.. всъщност изглеждаше доста злобна
И така приключи първото ми каране на писта, и шампионската лъскарка вече беше леко надрана лъскарка
След това имах още едно участие което мина малко по- добре бях сложил по къс дифф 4.45 и 20-ката се пързаляше повече, бях по спокоен нямаше щети по колата, освен че в началото ми се пръсна маркуча на спирачките, но го оправихме на бързо и всичко беше газ, скъсани гуми лафче и приятни емоции.
И така всичко добре пързаляше се 16-ката известно време и в главата ми започнаха да минават някакви мисли да влизам на писта.
Обмислях го и обсъждах с приятели и в крайна сметка реших, че с този двигател няма да е удачно да отида на пистата и да се излагам.
Бях се решил да посъбера пари и да сложа 2.5, но като си правя сметки без кръчмаря се получи така че добрата слаба 16-ка издаде багажа и трябваше бързо да предприема нещо защото пак щях да остана без кола. И единствения възможен вариант беше 20-ка и така търсих малко обмислях все още но нямах намерение да оставам без кола за това я закарах в сервиза взех и двигателя и след седмица това:
Се беше превърнало в това:
Добрата новина беше, че имаше м-броня от стъкломат, подарък към двигателя хаха
Позанимах се и с бронята и се получи сравнително добре
Хареса ми как изглеждаше колата, но нещо и липсваше, а именно джанти:
И така вече заприлича на нещо.
След това прекарах няколко часа в сервиза с мъки и пот за да усъществя следващия ъпгрейд:
Да, хидравлична ръчна.
И ще бъде точнооо ТУК.
И така дойде големият ден, за пръв път влизах на писта и денят започна така:
Сутрешна автомивка и треперещи крака от емоции
След това отидох да се запиша и си избрах доста хубав номер хаха
И как изглеждаше подарената ми М-броня след тренировките...
Явно нямах достатъчно опит за писта, но нищо. Имам време да се уча.
Вечерта почти не успях да спя и сутринта от нетърпение тръгнах още по тъмно и се отбих да се успокоя малко.
През втория ден карах така.. всъщност изглеждаше доста злобна
И така приключи първото ми каране на писта, и шампионската лъскарка вече беше леко надрана лъскарка
След това имах още едно участие което мина малко по- добре бях сложил по къс дифф 4.45 и 20-ката се пързаляше повече, бях по спокоен нямаше щети по колата, освен че в началото ми се пръсна маркуча на спирачките, но го оправихме на бързо и всичко беше газ, скъсани гуми лафче и приятни емоции.
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
във варна пълно с дрифтачи,има към кой да се обърнеш за помощ и съвети.изглеждаш сериозно момче и дано след време си сила по останалите писти из българия
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
Мерси колега, има още да пиша но все не остава време!
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
И след това известно време имаше застой по ъпгрейдите за един месец само покарвах от време на време и един ден отидох на сбирка на е36 Варна и всичко беше точно лафче, базици и дойде време да покараме...
Първа гаааз втора гааз и изведнъж оборотите се вдигат колата не мърда... псувах викат и какво да направя оставих я там, преждевременно вече беше станало декември месец но нито следа от сняг и студ и аз като неопитен притежател на кола не съм сменил водата с антифриз и какво се случи...
вечерта като запука един дъжд като из ведро и си викам е то само дъжд не му пречи... и на сутринта какво да видя:
батак и така остана там още няколко дни колата докато събера сили да я размразя и така дойде и денят на истината отворих я някак и реших да паля припалих я ама изгасна.. решихме да я закараме до сервиза да видим какво и има и защо не е вървяла, но се оказа че и се е спукала главата от леда, УЖАС и се чудих какво да правя, дали да оправям мотора, дали да слагам нов, дали да е същия, дали да е нещо по- голямо и така след един месец и нещо аз бях решил.Ще слагам турбо и така обмислях още малко и вече имахме двигател...
Махнахме пукнатия
Сложихме този
И като го завършихме изглеждаше така.
М50Б20 Турбо- Турбо Garett td04l от Импреза Електрониката е Мега 2 от субашов, маслен охладител от М Пауър, плетени колектори, генерация на ф63.
Уредите стояха малко грозно.
Но пък бях щастлив както и колата хаха
и така дойде време да се приготвям за следващото Дрифталянско на Картинг писта Варна...
Малко реглаж..
Малко я раздухме
И започнах да се хвърлям яко по завойте... Пушилки, пламъци, какво ли не.
И състезанието приключи така за мен...
След тези димни завеси който в първия момент помислих за пушек от гумите
Се оказа че малко съм се подпалил поради тази почти незабележима причина...
И така както са казали хората всяко зло, за добро, последва ревизия, шлайф на главата, нови бутала и нови клапани.
Докато чакахме да стане шлайфа на главата колата беше останала във сервиза, пълна с гуми и джанти още от пистата имаше към 8 джанти с гуми (здрави), който са станали жертва на българската престъпност, но не само те, в багажника бяха блоу оф-а и даунпайпа... Всичко беше откраднато но както и да е преживях го, но това забави процеса на възстановяване с известно време защото фланеца за даунпайпа трябваше да се реже лазерно, а те имали много работа и да.. докато чаках всички тези работи се сетих че уредите ми не стоят добре, а и доста падаха. Затова реших да ги оправя. Намерих някаква конзола.. но пак не стояха добре.
За това пак ги преправих и ги наредих на мястото на парното, е тук вече ми хареса много, добре се получи
Първа гаааз втора гааз и изведнъж оборотите се вдигат колата не мърда... псувах викат и какво да направя оставих я там, преждевременно вече беше станало декември месец но нито следа от сняг и студ и аз като неопитен притежател на кола не съм сменил водата с антифриз и какво се случи...
вечерта като запука един дъжд като из ведро и си викам е то само дъжд не му пречи... и на сутринта какво да видя:
батак и така остана там още няколко дни колата докато събера сили да я размразя и така дойде и денят на истината отворих я някак и реших да паля припалих я ама изгасна.. решихме да я закараме до сервиза да видим какво и има и защо не е вървяла, но се оказа че и се е спукала главата от леда, УЖАС и се чудих какво да правя, дали да оправям мотора, дали да слагам нов, дали да е същия, дали да е нещо по- голямо и така след един месец и нещо аз бях решил.Ще слагам турбо и така обмислях още малко и вече имахме двигател...
Махнахме пукнатия
Сложихме този
И като го завършихме изглеждаше така.
М50Б20 Турбо- Турбо Garett td04l от Импреза Електрониката е Мега 2 от субашов, маслен охладител от М Пауър, плетени колектори, генерация на ф63.
Уредите стояха малко грозно.
Но пък бях щастлив както и колата хаха
и така дойде време да се приготвям за следващото Дрифталянско на Картинг писта Варна...
Малко реглаж..
Малко я раздухме
И започнах да се хвърлям яко по завойте... Пушилки, пламъци, какво ли не.
И състезанието приключи така за мен...
След тези димни завеси който в първия момент помислих за пушек от гумите
Се оказа че малко съм се подпалил поради тази почти незабележима причина...
И така както са казали хората всяко зло, за добро, последва ревизия, шлайф на главата, нови бутала и нови клапани.
Докато чакахме да стане шлайфа на главата колата беше останала във сервиза, пълна с гуми и джанти още от пистата имаше към 8 джанти с гуми (здрави), който са станали жертва на българската престъпност, но не само те, в багажника бяха блоу оф-а и даунпайпа... Всичко беше откраднато но както и да е преживях го, но това забави процеса на възстановяване с известно време защото фланеца за даунпайпа трябваше да се реже лазерно, а те имали много работа и да.. докато чаках всички тези работи се сетих че уредите ми не стоят добре, а и доста падаха. Затова реших да ги оправя. Намерих някаква конзола.. но пак не стояха добре.
За това пак ги преправих и ги наредих на мястото на парното, е тук вече ми хареса много, добре се получи
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
И малко други снимки да добавя.
Надявам се да ви допада проекта ми, тези дни ще го довърша до момента, приемам всякакви идеи и съвети.
Надявам се да ви допада проекта ми, тези дни ще го довърша до момента, приемам всякакви идеи и съвети.
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
И така понеже колата си беше доста мека да я пързалям с 90-100 км/ч реших да предприема сериозни мерки към окачването,
Свалихме целия заден мост:
Сменихме всички тампони и не само отзад ами и отпред със полиуретан:
Боядисахме всички елементи в различен цвят, че да е по прегледно
Носачите -Жълти
Дифа - Зелен
Моста - Оранжев
Стана като дъга на колела хаха
И като излязох да правя тестовете със полиуретана се счупи полуоската
На следващия ден я сменихме покарах и останах приятно изненадан,
колата се държеше много по добре по неравностите и завоите, но още не беше това което исках,
но мнението ми за полиуретана е положително,
Ето така стоеше колата.
И така взех церемонното решение да си купя окачване висок клас...
Но се оказа, че в българия няма как да се сдобия с такова за по малко от 2100-2200лв. във по кратък срок от 1-2 месеца, за това взех нещата в свой ръце и се поразрових в Ибей и резултата беше
Чисто ново окачване D2 Street Coilovers за 1700 и малко със доставката, поръчах го на 10.08 и се очаква да пристигне на 21.08 което е повече от задоволително, като се има на предвид че пътува от Англия. Скоро ще има ъпдейт с окачването (нямам търпение)
и
Свалихме целия заден мост:
Сменихме всички тампони и не само отзад ами и отпред със полиуретан:
Боядисахме всички елементи в различен цвят, че да е по прегледно
Носачите -Жълти
Дифа - Зелен
Моста - Оранжев
Стана като дъга на колела хаха
И като излязох да правя тестовете със полиуретана се счупи полуоската
На следващия ден я сменихме покарах и останах приятно изненадан,
колата се държеше много по добре по неравностите и завоите, но още не беше това което исках,
но мнението ми за полиуретана е положително,
Ето така стоеше колата.
И така взех церемонното решение да си купя окачване висок клас...
Но се оказа, че в българия няма как да се сдобия с такова за по малко от 2100-2200лв. във по кратък срок от 1-2 месеца, за това взех нещата в свой ръце и се поразрових в Ибей и резултата беше
Чисто ново окачване D2 Street Coilovers за 1700 и малко със доставката, поръчах го на 10.08 и се очаква да пристигне на 21.08 което е повече от задоволително, като се има на предвид че пътува от Англия. Скоро ще има ъпдейт с окачването (нямам търпение)
и
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
И така окачването дойде, сложих го, но май пружините са леко меки още не съм се заигравал много с настройките и се надявам да се втвърди малко, но вози много добре и колата стана изключително стабилна, харесва ми.
Скоро ще кача снимки и с него и клипове как се държи на страни хаха
Скоро ще кача снимки и с него и клипове как се държи на страни хаха
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
Стана нисичка, добре вози и мисля че не е много меко просто не се усеща като лагерна количка хаха явно това е ефектът на окачването за 2 бона
- Skip_209
- младши ентусиаст
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
по добрия вариант е задната пружина да е заедно с амортисьора,а не отделно
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
Предполагам е така, но ако пружините са твърди няма проблеми същата работа
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
Няколко закъснели снимки от Супер Дрифт Сериите
И е една две междодругото
И е една две междодругото
- marioneikov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 64
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 в проект
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
По едно време почнах често да бърникам бууст контролера и налягането стигна до 1.1 бара и колата както вървеше, изведнъж почна след 3000 оборота да не върви... Шах и мат проверих всичко турбината беше ок помпата беше наред дюзите също бях се притеснил доста и дойдоха студовете и аз прибрах колата защото ми свършиха накладките, маслото беше за смяна а и не вървеше а нямах финансова възможност да оправя всичко на веднъж и я прибрах в гаража за няколко месеца.
И миналата седмица реших да съживя "ТАНКА" такъв прякор и излезе защото мачкала наред захванах се с смяна на резервоара защото имаше един проблем не ми се обяснява и така смених резервоара проверих всички маркучи на горивото всичко беше ок и нямаше причина колата да не върви.
Излязох да направя няколко кръгчета да видим дали всичко с резервоара е ок а и да видя дали върви, резервоара беше ОК но от към вървеж греда
Смених маслото, бензиновия и масления филтър и пак я изкарах но за пробата намалих малко налягането на 0.7 бара. Шок колата вървеше като невидяла долната снимка доказва че силата и се върна
Само че не знам сега дали проблема е бил от пренадуване или от бензиновия филтър.
Тези дни ще направя тестове и на по високо налагяне но прекрасните ни пътища малко ми спънаха изкарването защото като се прибирах влязох в една дупка и ето ги последствията
Батак! Днес или утре ще си купя гуми даже зимни и ще изляза да видя как е! Поздрави!
И миналата седмица реших да съживя "ТАНКА" такъв прякор и излезе защото мачкала наред захванах се с смяна на резервоара защото имаше един проблем не ми се обяснява и така смених резервоара проверих всички маркучи на горивото всичко беше ок и нямаше причина колата да не върви.
Излязох да направя няколко кръгчета да видим дали всичко с резервоара е ок а и да видя дали върви, резервоара беше ОК но от към вървеж греда
Смених маслото, бензиновия и масления филтър и пак я изкарах но за пробата намалих малко налягането на 0.7 бара. Шок колата вървеше като невидяла долната снимка доказва че силата и се върна
Само че не знам сега дали проблема е бил от пренадуване или от бензиновия филтър.
Тези дни ще направя тестове и на по високо налагяне но прекрасните ни пътища малко ми спънаха изкарването защото като се прибирах влязох в една дупка и ето ги последствията
Батак! Днес или утре ще си купя гуми даже зимни и ще изляза да видя как е! Поздрави!
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Учебен проект 1.6 към 2.0 Турбо
Можеш ли да дадеш малко по подробна информация? С каква турбина си, с какъв изпускател, дюзи,помпа и най вече с каква електроника.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
66 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани