Регулиране на ГНП на 525 tds.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от St.Dilov » 30 Ное 2009, 12:13

4uki написа: бутнах си малко плочката за подаването на горивото
към купето ли си я бутнал!?
чукни плочката лекичко назад! мисля, че ти е много аванса!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 12.11.2009

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от 4uki » 30 Ное 2009, 13:01

колата почва да пали по трудно и не ваяри грам

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 22.03.2010
Пол: Мъж

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от dunchev » 02 Апр 2010, 23:18

За регулиране на ГНП може ли да се ползва Carsoft 6.5 OBD BMW Diagnostic tool, което се продава в EBay за около $60 ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Пресиян Василев » 03 Апр 2010, 21:48

dunchev написа:За регулиране на ГНП може ли да се ползва Carsoft 6.5 OBD BMW Diagnostic tool, което се продава в EBay за около $60 ?

Може но за Е-46 320 д с ВП 44 помпа,за ТДС само грешки
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от arr0gance » 25 Апр 2010, 20:49

Здравейте колеги,първо БРАВО за темата най-накрая събрах кураж и сменихме гарнитурите.Имаше зор докато се нацелят оборотите,но след доста нерви се получи.Пали си и застава на 900об/м загрява и пада на 600об/м абе всичко както преди,но или си втълпявам,или наистина върви по-малко.Колата е с чипче и мисля,че преди да я бараме вървеше една идея повече.Въпросът ми е дали може при палене да ми показва 900об/мин /както преди/ на загрял двг ми показва 600/както преди/ ,но пък помпата да подава малко по-малко гориво от преди.Има ли такъв вариант оборотите да са същите,но подаваното гориво различно/с малко,но то се знае колко му трябва..../Имам чувството,че като вдигне над 2500 оборота тягата спира,което не беше така....искам да знам дали ще трябва пак да я развивам и бутам или просто имам гадна нафта + грешно впечатление . :bowdown:

Мерси на колегата Dinozab :bchug: :bowdown:
Последна промяна arr0gance на 03 Май 2010, 10:41, променена общо 1 път
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от dinozab » 03 Май 2010, 9:59

Колега празния ход елекронно се контролира.Така че е възможно горивото да е по-малко а оборотите на празния ход да са същите.Изключения правят случаите когато или е пуснато прекалено много нафта и мотора се форсира на много високи обороти или е прекалено малко нафтата и двигателя пали и гасне не може да държи обороти или ги държи но не се форсира.Така че може да си я поскопил малко но е много трудно да нагласиш точно помпата както ти е била преди без апаратура.Относно забиването след 2500 оборота за мен търси проблема в маркучите на турбото както и вакумите му.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от arr0gance » 02 Юни 2010, 12:45

Въпрос: Тоя шибър,шивър или какво е там(пишката която се подава от главата на помпата и влиза в самата помпа),има ли възможност да неможе да се развърти докрай,т/е нормалното му "напрежение" било 25-26волта ли вата ли незнам си кво,а на мойта бил 29 и бил играл само в средата?! Помпата ми е на 4млгр гориво и си върви както преди с малко изключение във високите,но все пак ми казват,че не е в ред.Имам вече 10 различни мнения,само ходя насам натам,взимат си ми парите,всеки е с различно мнение и тн.Какво ще ме посъветвате.
Отделно колата ми казаха че да има проблем с помпата,тя трябва да мени оборотите най-малкото и да почуква(един колега от форума ми каза трика с пръчката,помпата работи с нормален звук няма менене няма паузи всичко е като по вода)Тук в момента ми налагат съвсем друго мнение,което незнам какво да го правя.Общо взето пак пари от моя джоб.
пп може ли да се видят ДРУГИТЕ дюзи(не умна) как работят БЕЗ да се свалят от колата.Смисъл такъв,че ми казаха,че и те не впръсквали правилно,при полужение,че преди 1 месец ги карах да ги погледнат,казаха че са перфектни,даже и аз видях какъв облак правят.
Ако някой по в нещата може да ми каже как стоят нещата и какво да правя ще съм много благодарен,защото вече аз самия почвам да се шашкам.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Пресиян Василев » 02 Юни 2010, 17:24

arr0gance написа:Въпрос: Тоя шибър,шивър или какво е там(пишката която се подава от главата на помпата и влиза в самата помпа),има ли възможност да неможе да се развърти докрай,т/е нормалното му "напрежение" било 25-26волта ли вата ли незнам си кво,а на мойта бил 29 и бил играл само в средата?! Помпата ми е на 4млгр гориво и си върви както преди с малко изключение във високите,но все пак ми казват,че не е в ред.Имам вече 10 различни мнения,само ходя насам натам,взимат си ми парите,всеки е с различно мнение и тн.Какво ще ме посъветвате.
Отделно колата ми казаха че да има проблем с помпата,тя трябва да мени оборотите най-малкото и да почуква(един колега от форума ми каза трика с пръчката,помпата работи с нормален звук няма менене няма паузи всичко е като по вода)Тук в момента ми налагат съвсем друго мнение,което незнам какво да го правя.Общо взето пак пари от моя джоб.
пп може ли да се видят ДРУГИТЕ дюзи(не умна) как работят БЕЗ да се свалят от колата.Смисъл такъв,че ми казаха,че и те не впръсквали правилно,при полужение,че преди 1 месец ги карах да ги погледнат,казаха че са перфектни,даже и аз видях какъв облак правят.
Ако някой по в нещата може да ми каже как стоят нещата и какво да правя ще съм много благодарен,защото вече аз самия почвам да се шашкам.

Направия на 3/3.2 милиграма,и премери колко надува турбината
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: 30 метра над земята
Пол: Мъж
Кара: й, и утре е ден.
Мечтае да кара: Active Autowerke.

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от arr0gance » 02 Юни 2010, 17:53

presko79 написа:
arr0gance написа:Въпрос: Тоя шибър,шивър или какво е там(пишката която се подава от главата на помпата и влиза в самата помпа),има ли възможност да неможе да се развърти докрай,т/е нормалното му "напрежение" било 25-26волта ли вата ли незнам си кво,а на мойта бил 29 и бил играл само в средата?! Помпата ми е на 4млгр гориво и си върви както преди с малко изключение във високите,но все пак ми казват,че не е в ред.Имам вече 10 различни мнения,само ходя насам натам,взимат си ми парите,всеки е с различно мнение и тн.Какво ще ме посъветвате.
Отделно колата ми казаха че да има проблем с помпата,тя трябва да мени оборотите най-малкото и да почуква(един колега от форума ми каза трика с пръчката,помпата работи с нормален звук няма менене няма паузи всичко е като по вода)Тук в момента ми налагат съвсем друго мнение,което незнам какво да го правя.Общо взето пак пари от моя джоб.
пп може ли да се видят ДРУГИТЕ дюзи(не умна) как работят БЕЗ да се свалят от колата.Смисъл такъв,че ми казаха,че и те не впръсквали правилно,при полужение,че преди 1 месец ги карах да ги погледнат,казаха че са перфектни,даже и аз видях какъв облак правят.
Ако някой по в нещата може да ми каже как стоят нещата и какво да правя ще съм много благодарен,защото вече аз самия почвам да се шашкам.

Направия на 3/3.2 милиграма,и премери колко надува турбината


Нямам възможност вече колега,защото 4 пъти бях на диагностики, колко съм дал вече и аз незнам..........затова ми писна просто,към какво ме насочваш,какъв ефект трябва да има,тя е с чип+ това 3 ще е малко множко или ?
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Пресиян Василев » 02 Юни 2010, 20:57

Ами браточка,давал си пари ама на халост си ги давал.Пьрво е трябвало да се види аванса и горивото на тая кола и после да сменяте гарнитури и прьстени.Не целя да те обидя или нещо такова,но това е фактологията .
Чип не чип направия кьм 3 милиграма,(тя и на 2 ще работи без да тресе) и бутни аванса на помпата назад(кьм калника) .Тьрси тиха и спокоина работа на празен ход при топьл мотор.Нормално е като е студена да е малко по шумна ,но не да трака и дьвче
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.06.2010
Пол: Мъж

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от stefan63 » 06 Юни 2010, 16:09

Колеги,при регулиране на числото на инжектора за 2000км от 4.8 стана 13.8,след ново регулиране-от 4.8 стана 1.5.От какво би могло да се променя?Дайте адрес на някой разбирач!Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от cod-cdbp » 06 Юни 2010, 21:55

Аз искам да попитам, ако човек има голям борд, и си пусне скритата фунция номер 3, която следи моментен разход в литри в час, която реално завиди от времето в което са отворени дюзите, дали няма да е възможно да се настрои плочката?
Идеята е ако човек има да кажем ориентировъчен разход от колегите с около който да настои?

ПС Знам че стана едно дълго изречение ама ...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Se7ven » 06 Юни 2010, 22:10

_65536_kb_sec_ написа:Аз искам да попитам, ако човек има голям борд, и си пусне скритата фунция номер 3, която следи моментен разход в литри в час, която реално завиди от времето в което са отворени дюзите, дали няма да е възможно да се настрои плочката?
Идеята е ако човек има да кажем ориентировъчен разход от колегите с около който да настои?

ПС Знам че стана едно дълго изречение ама ...


Колега преди 1 година и аз се мъчех така, преди да се оборудвам до зъби :mrgreen: със софтуер, хардуер и разглобя плочката.
Погледни тази стара тема за инфо: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=160042

п.с. Ако можеш да си е настройваш сам, ела при мен и ще ти съдействам с компютъра, без пари :!: Понеже и аз имах същите ядове.

stefan63 написа:Колеги,при регулиране на числото на инжектора за 2000км от 4.8 стана 13.8,след ново регулиране-от 4.8 стана 1.5.От какво би могло да се променя?Дайте адрес на някой разбирач!Благодаря!


Колега няма как да се размести освен ако се гледа стойността преди да се стегнат болтовете и след стягане е друга вече. Или ако си е гласил с някакъв софт, а после си е гледал с друг. Примерно има разлика между ИНПА и ДИС макар и не чак толкова съществена.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от cod-cdbp » 07 Юни 2010, 9:15

колега много благодаря за предложението, но аз нямам ТДС.
аз лично пуснах предложението защото така си нагласях дросела защото го бях бъзикал при монтажа на мотора (исках да не свалям моя дросел а само да сменя ТПС-а заради гарнитурата на дросела, но ТС-а на стария дросел не пожела да се развие :oops: )
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.06.2010
Пол: Мъж

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от stefan63 » 07 Юни 2010, 18:50

stefan63 написа:
Колеги,при регулиране на числото на инжектора за 2000км от 4.8 стана 13.8,след ново регулиране-от 4.8 стана 1.5.От какво би могло да се променя?Дайте адрес на някой разбирач!Благодаря!


Колега няма как да се размести освен ако се гледа стойността преди да се стегнат болтовете и след стягане е друга вече. Или ако си е гласил с някакъв софт, а после си е гледал с друг. Примерно има разлика между ИНПА и ДИС макар и не чак толкова съществена.
При един и същ майстор,на един и същ стенд го гледам.Последния път, след настройката, за около два дена си промени пак вървежа.Сега явно не и стига гориво и е много спъната,сигурно е към 12.Възможно ли е да се разхлабва по някаква причина?

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook