Демонтаж на радиатора на парното
Модератор: Технически модератори
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
The Heartlistener написа:akula написа:всичко съм почистил и радиатора напичаше да не може да се барне. и преди да сложа капака на корубата струята беше много гореща. сега на сглобено табло някак си не ми се струва толкоз топло. уж поработи, покарах я да прогреят пласмаси и въздуховодите, ама пак. иначе бимата загрява сравнително бързо, даже доста по бързо от опелицата(нафта), ама веднъж загряла опелицата като че ли дава повече жега.
преди време карах една тоалуетна- фиеста 1.1 бензин. на минус 15 я палех на газ, след 5 мин работа на място парното духаше вряло, и всичко започваше да се топи и тече от зор. не знам от какво зависи, верно 34ката събира 12 кила антифриз, ама нещата са пропорционални- М50ката е тамам два пъти по голям тукмак от моторетката на фиестата- и на размер и на кубици
Жегата ти се губи в "мозъчните" клапи на климатроника...Компа получава инфо от всички сензори, като най-важен е тоя за купето /не е задължително да е вярно / и си смята как да напраи въздушната смес по негов "кеф", демек колко да отвори смесителните клапи. За него туй е топло, не дава повече . Я виж колегата alchohol с чистото парно и новия радиатор ква баня прави.
Ако имаш втори "мозък" от донора, размени ги и виж дали ще има разлика.
нямам мозък, само корубата е.
прав си за клапите, ама тия в корубата. значи средната фронтална духалка духа подчертано топло, но не и жега. днес се сетих да пипна на отворите дето обдухват челното стъкло: лелей, щеше да ми изгори пръста, макар че струята там е по слаба. както и да е, явно вътре в сандъка клапите бъзикат цялата работа, може и нарочно да е така: има логика, по бързо да размрази стъклото, по добре там да е съсродоточена топлината.
обаче друг проблем: днес като погледнах, и видях че казанчето празно: долях към 600-700 грама. в изпарителя явно имаше въздух, мързеше ме да се занимавам, та я качих на един як баир и дадох няколко пъти 3-4к оборота и се оправи. ама нещо се притесних
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Демонтаж на радиатора на парното
И на мен на два пъти ми изчезват по 300-400 мл от казанчето и то на извънградско, а не тече отникъде. Понеже сменях и един маркуч, викам айде първия път не съм обезвъздушил както трябва, ама сега втория път се шокирах. На седмица навивам най-малко по 100 км градско и не мърда, изкарам ли я на магистралата и айдее на минус. Всичко преглеах- маркучи, радиатор, казанче, вътре отникъде не изпуска и егаси и загадката
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Демонтаж на радиатора на парното
И при мен е така с разликата че и градско губя около 50-100 грама на 1000км като често се случва да я карам в по високи обороти
Всички пътища водят към НАДИН
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
alchohol написа:И на мен на два пъти ми изчезват по 300-400 мл от казанчето и то на извънградско, а не тече отникъде. Понеже сменях и един маркуч, викам айде първия път не съм обезвъздушил както трябва, ама сега втория път се шокирах. На седмица навивам най-малко по 100 км градско и не мърда, изкарам ли я на магистралата и айдее на минус. Всичко преглеах- маркучи, радиатор, казанче, вътре отникъде не изпуска и егаси и загадката
e за това не ми се ровеше в охладителната система, винаги после ядове съм брал. я не се обезвъздуши, я протече от някъде си, недай боже гарнитура и т.н, винаги ме хващат мътните като опре до охлаждането, еле па на бмв. стискам палци колега всичко да е наред- някой път наистина не се обезвъздушава като хората веднага и после трябва да се долее , просто много събира и прави въздушни възглавници по чупките, а и 6 цил блок- по дълъг е
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Силно се надявам само блока да е по-дълъг . Ама наистина не изпуска отникъде
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Принципно винаги съм мислел, че когато колата позагрее повече (респ. вдигне налягане) това налягане се изпуска през капачката (ако е читава) => губи по мъничко охладителна течност.
При мен конкретно, при чисто нови оригинални маркучи губи по половин литър на около 20-30 хил, което смятам за напълно нормално.
При мен конкретно, при чисто нови оригинални маркучи губи по половин литър на около 20-30 хил, което смятам за напълно нормално.
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Демонтаж на радиатора на парното
аве и тоя моя мотор в е34-ката губеше бая, ама в е30-ката не пипа, все некъде поизтича и се изпарява и не може да го видите...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
cod-cdbp написа:Принципно винаги съм мислел, че когато колата позагрее повече (респ. вдигне налягане) това налягане се изпуска през капачката (ако е читава) => губи по мъничко охладителна течност.
При мен конкретно, при чисто нови оригинални маркучи губи по половин литър на около 20-30 хил, което смятам за напълно нормално.
aз мисля, че ако всичко по охладителната система ток, не би трябвало изобщо да дига налягане толкоз, че да изтича от капачката. е, от време на време бива ама на 50к км - разход 50-100 грама
днес го гледах само нивото, без да я паля- беше ОК. но и колегата кретен също е прав: все има някоя охлабена скоба и пуска по малко, осебено като дигне налягане.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Ми то тоя мотор грее: дроесел, клапани, радиатор в купето, радиатора отпреде и кутията на филтъра. Половината минават изпод всмукателния колектор и хич не се виждат, а ако сълзи от радиаторчето в упето, оно си отива по тръбите за конденза на климатика некъде около скоростите или се лепи по тавана и прозорците. Веднъж влязло ли е въздух надува маркучите и почва да съска от радиатора и от там още отива в атмосферата. Туриш ли му и газ, веднага стават още неколко маркуча и свръски... Давайте газ и тфа е, водата е без пари...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
KPETEH написа:Ми то тоя мотор грее: дроесел, клапани, радиатор в купето, радиатора отпреде и кутията на филтъра. Половината минават изпод всмукателния колектор и хич не се виждат, а ако сълзи от радиаторчето в упето, оно си отива по тръбите за конденза на климатика некъде около скоростите или се лепи по тавана и прозорците. Веднъж влязло ли е въздух надува маркучите и почва да съска от радиатора и от там още отива в атмосферата. Туриш ли му и газ, веднага стават още неколко маркуча и свръски... Давайте газ и тфа е, водата е без пари...
море, при мен фучеше на облаци антифриза от централната духалка, ама и от преди кой знае колко е подлизвало по мокета ама си е хубаво охладителната система да си е вред. в руските ръководства м50 го дават много устойчив на прегряване, повече от предишните поколения с по 2а клапана на цил, ама дали е вярно? не ми се иска да проверявам на практика
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Демонтаж на радиатора на парното
След пътуване оня ден напред-назад, викам чакай да проверя как е положението с водите на баба. Повдигнах капака и о чудо, казана пълен до горе, значи наистина не се е била обезвъздушила както трябва. Ама странна работа, то че пробката при термостата е прецакана си е едно на ръка, ама когато сменях големия радиатор преди няколко години, пак така я обезвъздуших, долях малко антифриз на другия ден и готово, а сега
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Демонтаж на радиатора на парното
И както е по стара традиция, нова година-нови ядове. Радостта беше краткотрайна-новият радиатор протече . Не ми се искаше да вярвам, че от него ми чезне антифриза, докато миналата седмица не измириса зверски в купето, когато пуснах вентилатора. Вчера, с недоверие и голяма доза оптимизъм , се завирах под таблото да гледам да не е от о-пръстените, ама нейсе.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
побъркано си е това парно и това си е. вече няколко пъти го прави тоя номер: на загрял мотор пускам вентилатора - духа студено, сичко е ок. отварям врътките,- пуска топло, затварям врътките- понякога струята изстива, някога не. някой път изстива само едната камера, някой път хич. сега гледам, че се е скъсал единия кабел, ( в много лошо състояние са) ама пак веднъж затваря веднъж не. все имам чуството, че самото управление с врътките дава проблеми.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Оправи си кабела, ако ядовете продължават- прегледай клапаните.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани