Конзола на патроника на запалването
Модератор: Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Конзола на патроника на запалването
Колега, ако не си оправил колата обади се по телефона, лесно ще го намериш да ходя да свалям каквото ти трябва и не се занимавай с глупости. Колата която имам за части и 91 година, ако те урежда разбира се. Поздрави.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6215
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Конзола на патроника на запалването
Stanchev написа:ако си ги пренаредил неправилно също става така
Със сигурност но снимката е преди да направя супата от пластини и пружини в една кутия,сега ще почне забавата с подреждането и наистина ще оставя само тези които не стърчат-на мечата лапа не и пука дали пластините са с 2-3 повече или по-малко
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Конзола на патроника на запалването
мисълта от първия м и пост беше, че ако не са изчистени каналите трудно ще се ориентираш в пренареждането. изчисти ги на сухо и ги пробвай... трябва като го сложиш само сам да си потъне до долу, без никакви задирания! едва тогава слагаш двигателно масло, ама го давиш хубаво и пренареждаш елементарно е
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6215
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Конзола на патроника на запалването
Stanchev написа:мисълта от първия м и пост беше, че ако не са изчистени каналите трудно ще се ориентираш в пренареждането. изчисти ги на сухо и ги пробвай... трябва като го сложиш само сам да си потъне до долу, без никакви задирания! едва тогава слагаш двигателно масло, ама го давиш хубаво и пренареждаш елементарно е
Ясно,утре ще го правя.
NikiNikolov,благодаря много но няма да стане с твоята конзола-няколко вида са,като на моят патроник трябва да може да се сложи ринга на антената за EWS2.Ако някой колега е запознат точно с взаимната заменяемост на конзолите нека да сподели-казва ли са ми ,че освен от Е34 след не знам коя си година,става и от Е32 и Е36 пак не знам от коя си година
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6215
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Конзола на патроника на запалването
Ето малко снимки.
Как се сваля патронника
Патронника се блокира в конзолата от ето този зъб
За да се отблокира прореза 1 трябва да съвпадне с прореза 2 чрез завъртане на ключа
Когато направим това се пъха щифт с диаметър 1.2мм/аз ползвах свредло с Ф1мм/,с който се блокира заключващият зъб
А ето устройството на секрета на заключването-пластини ,които седят в прорези на патронника,под пластините има пружина , която ги държи в разтворено положение и по този начин патронника не може да се върти ,като се вкара ключа пластините се събират и патронника може да се върти
Ето как се сглобява патронника-
Пластината 1 трябва да съвпадне с прореза 2,когато се докоснат,пластината 1 се натиска,за да влезе сърцевината максимално,после се върти с ключа около 10-15 градуса наляво,след което се завърта надясно при ,което сърцевината влиза на мястото си в тялото на патронника.
Как се отключва волана-като се махне патронника и оста след него,в дъното на гнездото на патронника ,отдолу се вижда един зъб,като се натисне волана се отблокира.
Ето и приспособлението ,което замества ключа,патронника,оста-
Липсва само едно кожено тапициране...
И да не забравите блокировката на волана-кратко разстояние може да се измине дори като се натисне с пръст .За продължително каране единственият сигурен начин ,който направих и аз е избиване със секач най-напред на задействащият зъб на блокировката,а след това и на самата пластина ,която блокира волана.
Е вече знаете ,ако ви харесат екстрите на някоя Е34 ,как да я откарате на подходящо място за съответните процедури.
И сега сериозно-информацията може да помогне на някой закъсал колега,както бях и аз,а този ,който се занимава с кражба на автомобили със сигурност ги знае тия неща.Ако има голямо възражение ,може да махна описаното.
Как се сваля патронника
Патронника се блокира в конзолата от ето този зъб
За да се отблокира прореза 1 трябва да съвпадне с прореза 2 чрез завъртане на ключа
Когато направим това се пъха щифт с диаметър 1.2мм/аз ползвах свредло с Ф1мм/,с който се блокира заключващият зъб
А ето устройството на секрета на заключването-пластини ,които седят в прорези на патронника,под пластините има пружина , която ги държи в разтворено положение и по този начин патронника не може да се върти ,като се вкара ключа пластините се събират и патронника може да се върти
Ето как се сглобява патронника-
Пластината 1 трябва да съвпадне с прореза 2,когато се докоснат,пластината 1 се натиска,за да влезе сърцевината максимално,после се върти с ключа около 10-15 градуса наляво,след което се завърта надясно при ,което сърцевината влиза на мястото си в тялото на патронника.
Как се отключва волана-като се махне патронника и оста след него,в дъното на гнездото на патронника ,отдолу се вижда един зъб,като се натисне волана се отблокира.
Ето и приспособлението ,което замества ключа,патронника,оста-
Липсва само едно кожено тапициране...
И да не забравите блокировката на волана-кратко разстояние може да се измине дори като се натисне с пръст .За продължително каране единственият сигурен начин ,който направих и аз е избиване със секач най-напред на задействащият зъб на блокировката,а след това и на самата пластина ,която блокира волана.
Е вече знаете ,ако ви харесат екстрите на някоя Е34 ,как да я откарате на подходящо място за съответните процедури.
И сега сериозно-информацията може да помогне на някой закъсал колега,както бях и аз,а този ,който се занимава с кражба на автомобили със сигурност ги знае тия неща.Ако има голямо възражение ,може да махна описаното.
Последна промяна zvetiko на 23 Апр 2010, 23:22, променена общо 2 пъти
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6215
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Конзола на патроника на запалването
Гледайте какво съм принуден да направя,към това добавих и два свързващи щифта по оста-май стана по-здраво от оргиналното, но продължавам да търся
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Конзола на патроника на запалването
И все пак знаете моето мнение за тези снимки и обяснения
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Конзола на патроника на запалването
екстра е с пирони, кво искаш?
ако няма пирони и тел върши работа
ако няма пирони и тел върши работа
- ZLATEN
- младши ентусиаст
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Конзола на патроника на запалването
_65536_kb_sec_ написа:И все пак знаете моето мнение за тези снимки и обяснения
Стоянчо тея наши антики едва ли някой ще тръгне да ги краде
най много някой талибан да ги открадне, да ги напълни с тротил и да се
вреже някъде
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Конзола на патроника на запалването
Стояне, стига с тези паранои_65536_kb_sec_ написа:И все пак знаете моето мнение за тези снимки и обяснения
Нали се сещаш, че без ключ нито волана се вади, нито патрона излиза. Иначе паленето е детска игра
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6215
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Конзола на патроника на запалването
Stanchev написа:екстра е с пирони, кво искаш?
ако няма пирони и тел върши работа
Пироните са по-здрави и няма опасност да се огънат при въртенето
Но ако Стоян може да помогне с намирането на оргиналната част,ще е супер-да не го мисля тоя Поксипол докога ще издържи.
Но блокировката на волана твърдо няма да я възстановя-с каране при изгасен двигател,за 3 дни си спестих около 100лв. от гориво.
Иначе паленето е детска игра
Е,затова не го споменавам-да не вземе някой да запали,в радостта си да потегли и да установи ,че волана е заключен
А ето как се прави без ключ-нарочно съм изтрил сайтовете ,от които се купуват да не вземе някой да се изкуши
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
Re: Конзола на патроника на запалването
zvetiko написа:Гледайте какво съм принуден да направя,към това добавих и два свързващи щифта по оста-май стана по-здраво от оргиналното, но продължавам да търся
добрия заварчик ампеража не го бърка
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6215
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Конзола на патроника на запалването
Айде като си толкова отворен ми намери-за Е34 с EWS2
Другия вариант е да не си карам колата-ясно е ,че с отверката не става,най-малкото заради това,че някой може да поиска да провери дали няма да може да я запали,но преди това ще счупи нещо.
Другия вариант е да не си карам колата-ясно е ,че с отверката не става,най-малкото заради това,че някой може да поиска да провери дали няма да може да я запали,но преди това ще счупи нещо.
- ktv
- оптимист-неверник
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: без значение
- Пол: Мъж
- Кара: старо Е 34
- Мечтае да кара: ново Е 34
- Детайли за колата: най- добрата
Re: Конзола на патроника на запалването
Браво за онагледяването на темата. Аз минах по този път, но не се сетих да снимам. Само ще споделя, че поради липса на технически вазелин и грес, сложих в патрона медицински вазелин
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
Re: Конзола на патроника на запалването
zvetiko написа:Айде като си толкова отворен ми намери-за Е34 с EWS2
Другия вариант е да не си карам колата-ясно е ,че с отверката не става,най-малкото заради това,че някой може да поиска да провери дали няма да може да я запали,но преди това ще счупи нещо.
е без пари няма как да стане.
добрия заварчик ампеража не го бърка
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани