Колко са здави БМВ-та
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- Mony 520
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е38 4.4
- Мечтае да кара: Вече го кара
Re: Колко са здави БМВ-та
Хахаха леле колега спуках се от смях като видях снимките.
От личен опит ти казвам че са много здрави.
По същия начин ме беше ударил отзад един голф 4-ка беше станал на трътка, а на мойта 34-ка само бронята беше счупена.
Друг случай бях помлял мантинелите на Витоша, бяха се навили на макарон, пак се разминах с една броня.
И последния път когато я тотализирах беше в един огромен бетонен дувар в моето село, направо прелетях през една бабуна от пясък и влязох на човека в двора през тухления зид. Като цяло не ми се ремонтираше колата защото беше мръднал единия рог иначе другото бяха козметични забележки
Като цяло Е34-ките са си танкове.
Как вика един приятел правени са от претопени немски каски.
Ето и един кадър от събитието
От личен опит ти казвам че са много здрави.
По същия начин ме беше ударил отзад един голф 4-ка беше станал на трътка, а на мойта 34-ка само бронята беше счупена.
Друг случай бях помлял мантинелите на Витоша, бяха се навили на макарон, пак се разминах с една броня.
И последния път когато я тотализирах беше в един огромен бетонен дувар в моето село, направо прелетях през една бабуна от пясък и влязох на човека в двора през тухления зид. Като цяло не ми се ремонтираше колата защото беше мръднал единия рог иначе другото бяха козметични забележки
Като цяло Е34-ките са си танкове.
Как вика един приятел правени са от претопени немски каски.
Ето и един кадър от събитието
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- alchohol
- ентусиаст
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Колко са здави БМВ-та
Преди няколко години един гамен с Камаз ме засече и така ми изчегари предната броня, че изтръпнах. Слизам аз на гюрунтия и очаквам тоталка от дясната страна, а то само номера паднал . Е тогава осъзнах, че стария кораб наистина е железен. И много се радвам, че желанието ми за продажба и покупката на по-нова баварска машина се изпари в момента, в който видях какви кошници се предлагат на по 250 хил. км, а баба е на около 500 хил. и е в пъти по-добре.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: Колко са здави БМВ-та
между другото е39 и е38 са също толкова задравички- от личен опит го знам
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Колко са здави БМВ-та
Ники, къде се изгуби, отдавна не беше писал
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Колко са здави БМВ-та
Здравейте колеги.
Моят принос към тотализиране е следният: рено 9 - мотора му отиде в купето, нисан комби п10 - дясните врати с гредата до половин седалка, току що внесен .
Последното бяха три овце в с. Бела Вода пернишко.
Рекох си, нещо не ми върви с таз кола и смених марката. Не, че не съм доволен от колата, отлична е. Излишни ремонти без да съм виновен за нищо. Много черни серий ми се събраха.
Имам много за разказване, но само едно ще Ви кажа.
Благодарение на този автомобил съм жив и здрав.
Поздрави.
Моят принос към тотализиране е следният: рено 9 - мотора му отиде в купето, нисан комби п10 - дясните врати с гредата до половин седалка, току що внесен .
Последното бяха три овце в с. Бела Вода пернишко.
Рекох си, нещо не ми върви с таз кола и смених марката. Не, че не съм доволен от колата, отлична е. Излишни ремонти без да съм виновен за нищо. Много черни серий ми се събраха.
Имам много за разказване, но само едно ще Ви кажа.
Благодарение на този автомобил съм жив и здрав.
Поздрави.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Колко са здави БМВ-та
Гледам да избягвам силни емоционални изказвания в разтегливи спорове за "здравината" на определен модел кола...но...истината си е истина.
Та в духа на темата - използвах хубавото време да сменя тампоните на предните макферсъни, че влача новите от сума време в багажника. И не че има кой-знае какъв зор и проблем - просто от "съвест" че още пердаша с оригиналните. Борейки се с болтовете и тежките чуруци, покрай псувните за пореден път осъзнах колко солидно и сигурно може да бъде изпълнен един автомобил - но автомобил в истинския смисъл на думата. Автомобил като къща. Не сапунерка, не паянтова кошничка, не напудрен смартфон. Като оставим железата по окачването настрана /всичко е заводското без корозия, сменяни са само тампоните, амортисьорите и шарнирите-рециклаж/....та ето това е тампона от лето 1990-то - щампата си личи...
http://media.snimka.bg/s1/5027/036297795.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/5027/036297796.jpg?r=0
...очаквах да видя нещо тотал щета, напукано, разпарцалено...ама не...само му се е изравнило дупето.
Да не говорим, че "по-особени" занимавки характерни за новото поколение кошници като тампони двигател, скоростна кутия и т.н., не съм имал и сигурно няма и да имам...поне не в скоро време...
Та като старците от "Комиците" - "ех, едно време къв метал и ква гума се слагаше"..."па и пластмасата друга беше, еййй"...
Което малко или много важеше за всички марки и модели...Правеха се коли като за един съзнателен живот. Сега вече - за по 10 лета с късмет /и да ти е здрав джоба/.
Та в духа на темата - използвах хубавото време да сменя тампоните на предните макферсъни, че влача новите от сума време в багажника. И не че има кой-знае какъв зор и проблем - просто от "съвест" че още пердаша с оригиналните. Борейки се с болтовете и тежките чуруци, покрай псувните за пореден път осъзнах колко солидно и сигурно може да бъде изпълнен един автомобил - но автомобил в истинския смисъл на думата. Автомобил като къща. Не сапунерка, не паянтова кошничка, не напудрен смартфон. Като оставим железата по окачването настрана /всичко е заводското без корозия, сменяни са само тампоните, амортисьорите и шарнирите-рециклаж/....та ето това е тампона от лето 1990-то - щампата си личи...
http://media.snimka.bg/s1/5027/036297795.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/5027/036297796.jpg?r=0
...очаквах да видя нещо тотал щета, напукано, разпарцалено...ама не...само му се е изравнило дупето.
Да не говорим, че "по-особени" занимавки характерни за новото поколение кошници като тампони двигател, скоростна кутия и т.н., не съм имал и сигурно няма и да имам...поне не в скоро време...
Та като старците от "Комиците" - "ех, едно време къв метал и ква гума се слагаше"..."па и пластмасата друга беше, еййй"...
Което малко или много важеше за всички марки и модели...Правеха се коли като за един съзнателен живот. Сега вече - за по 10 лета с късмет /и да ти е здрав джоба/.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Колко са здави БМВ-та
Oт бай Тошово време много неща няма да променим. Набито ни е че трябва една кола да се кара цял живот, половин спестяваш половин караш .
Пари нямаме , там е проблема .Ако имахме нямашше да му дрме на никой че колата му на осмата година е за скраб или се продава в България..
Хубави са 34ките , но новите са още по , нищо че са по пластмасови и не са толкова солидни . Още има хора перат в Перла 05 и и се радват че е ебати пералнята , 20 години изкарала....то не знам за хвалба ли е или за съжаление.
Пари нямаме , там е проблема .Ако имахме нямашше да му дрме на никой че колата му на осмата година е за скраб или се продава в България..
Хубави са 34ките , но новите са още по , нищо че са по пластмасови и не са толкова солидни . Още има хора перат в Перла 05 и и се радват че е ебати пералнята , 20 години изкарала....то не знам за хвалба ли е или за съжаление.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Колко са здави БМВ-та
Това със здравината е много относително. Някой като те удари отзад си казваш, баси и здравата кола, щото имаш една драскотина на бронята, а на другия предницата му е смачкана, ама това важи за почти всеки автомобил - отзад не ги правят да абсорбират ударите така, както отпред.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Колко са здави БМВ-та
Не става дума за манталитета от Тато - пази Боже. Тогава по-велики неща от руските фъшкии нямаше. Да, вярно е - всичко вече е вещ, оборот, прогрес. И човек с прагматично и прогресивно мислене винаги ще избере да ползва една вещ до едно време, да я захвърли и да си купи по-новата, по-модерната, а ако е от витрината - най-добре. При положение че парите не го бъркат. Сядаш и ставаш от седалката...и? Но ако целокупното човечество бе подчинено на тоя принцип, щеше ли да има форуми на ентусиасти, които си късат парчета от хляба за да стягат ретро кочини и за които това е удоволствие а не тегоба? И които оценяват по достойнство една вещ, независимо колко "архаична" е за други?
Не всичко е пари според мен.
Не всичко е пари според мен.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Колко са здави БМВ-та
Защо здравината се определя по това колко е зле другият автомобил ?
Не поставям под съмнение здравината, само дето имате един много важен фактор - "здравината" на пътниците !
И докато Шкодата се е "разпаднала" според Вас, кинетичната енергия е в тия счупените части !
И за да не се обясняваме много 34 vs Е60
E34 vs Passat CC
И примери доста !
Тъжното е когато ръждата тръгне !
Тогава важни елементи вече не са толкова здрави !
Аз лично имам един единствен удар с 34-ката (дано да е последен) - пуснах един момък с Пасат б5 и нещо си, и той спря пред мен
Тупнах го с около 8-9-15 км/ч, не повече !
Моята броня си потъна както трябва (браво за амортисьорите), на Пасата нищо му нямаше ! И понеже беше комби - даже и вратата му се затваряше ! Никаква следа от удар
Поседяхме малко, момчето пуши една цигара ! Извини ми се че е ковнал рЕзко контра баш след като съм го пуснал, и си тръгнахме !
Живи и здрави дано не се налага да разбирате колко са Ви здрави колите !
Заядлив - тия новите коли не търпят такива издевателства на каквито подлагаме нашите ! То ще се ошашка като не му смениш един филтър, после кофти гориво, после си иска гуми !
А колкото и да ми е тъжно - доста от 34-ките по пътищата са под всякаква критика !
Не поставям под съмнение здравината, само дето имате един много важен фактор - "здравината" на пътниците !
И докато Шкодата се е "разпаднала" според Вас, кинетичната енергия е в тия счупените части !
И за да не се обясняваме много 34 vs Е60
E34 vs Passat CC
И примери доста !
Тъжното е когато ръждата тръгне !
Тогава важни елементи вече не са толкова здрави !
Аз лично имам един единствен удар с 34-ката (дано да е последен) - пуснах един момък с Пасат б5 и нещо си, и той спря пред мен
Тупнах го с около 8-9-15 км/ч, не повече !
Моята броня си потъна както трябва (браво за амортисьорите), на Пасата нищо му нямаше ! И понеже беше комби - даже и вратата му се затваряше ! Никаква следа от удар
Поседяхме малко, момчето пуши една цигара ! Извини ми се че е ковнал рЕзко контра баш след като съм го пуснал, и си тръгнахме !
Живи и здрави дано не се налага да разбирате колко са Ви здрави колите !
Заядлив - тия новите коли не търпят такива издевателства на каквито подлагаме нашите ! То ще се ошашка като не му смениш един филтър, после кофти гориво, после си иска гуми !
А колкото и да ми е тъжно - доста от 34-ките по пътищата са под всякаква критика !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
Re: Колко са здави БМВ-та
Здрави , здрави...колко да са здрави....по мойта вече всичко се разпада , пластмаси....еми няма възстановяване. Стареене му се вика и щем не щем ще се разделяме ..няма как. ДВГ се оказа най-здраво , ха тдс-а бил кекав , ами всичко покрай него се предава , той не . Няма кво да ги жалим , по-здрави няма да се качим , но пък и времето си взима своето , изключвам някои екземпляри които все още дишат и се държет все едно втора младост са подхванали .
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6217
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Колко са здави БМВ-та
Доста здрави са- магистралата Одрин- Истанбул, при 160км/ч, поради неизвестно каква причина, колата се завъртя и се удари в бетонната колона на моста минаващ над магистралата, от там рикошира и се удари в колоната от другата страна на магистралата- сигурно с по-малка скорост. Е, колата беше помляна, но на мен ми нямаше абсолютно нищо- от тогава Е34 е твърдо моят автомобил. През годините имаше и дреболии като стъпване при 150км/ч, на предно дясно колело, на дано на бирена бутилка- доста четем как разни коли и при по-меки форми на спукване се премятат в нивите, докато Е34 не трепна- само гумата стана за изхвърляне, след като я свалихме вътре имаше две шепи с пепел.
Re: Колко са здави БМВ-та
Това дали би се случило
https://www.facebook.com/1440756352887187/videos/1498764767086345/
https://www.facebook.com/1440756352887187/videos/1498764767086345/
- crazy_d
- младши ентусиаст
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: Колко са здави БМВ-та
Делян написа:Това дали би се случило
https://www.facebook.com/1440756352887187/videos/1498764767086345/
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани