Е34 525 1989г реставрация
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Kristian3440
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.10.2016
Е34 525 1989г реставрация
Колата беше на баща ми,но идва и моето време за книжката и предпочитам да карам тази уникална кола пред новите съвременни със всякакви системи и компютри.Искам да задам няколко въпроса към любителите на е34
Във форума.
1.Колата беше ударена преди 5 или 6 години щетите са предна броня и ляв калник.
Въпроса ми е такъв, аз набявям частите от интернет обяви от добри на вид е34ки и искам да знам дали има някаква промяна във захващането на самия калник през различните години от 88 до 95. Същото и за бронята
2.Как мога да премахна дупка от газова във задния панел под стопа. Навремето на колата и е направена газова и газаджиите са пробили панела . Аз искам да го премхана поради причината : 1 загрозява защото е на много видно място , 2. Колата няма да се кара на газ повече, не съм любител на обикновените газови най-вече на е34,а парите за ГИ в момента предпочитам да ги дам за други неща.По нататък може да сложа ГИ но и тогава искам да е примерно до капачката на резеорвоара.
3.Въпрос за тавана - виснал е мога ли да се опитам да го оправя сам някой до сега да се е пробал? Иначе другия вариант го знам карам я и го правят, но идеята ми е нали да спестя някакви пари от неща които би било възможно да ги оправя сам .
Това са въпросите ми за сега. Благодаря за отговорите предварително
Във форума.
1.Колата беше ударена преди 5 или 6 години щетите са предна броня и ляв калник.
Въпроса ми е такъв, аз набявям частите от интернет обяви от добри на вид е34ки и искам да знам дали има някаква промяна във захващането на самия калник през различните години от 88 до 95. Същото и за бронята
2.Как мога да премахна дупка от газова във задния панел под стопа. Навремето на колата и е направена газова и газаджиите са пробили панела . Аз искам да го премхана поради причината : 1 загрозява защото е на много видно място , 2. Колата няма да се кара на газ повече, не съм любител на обикновените газови най-вече на е34,а парите за ГИ в момента предпочитам да ги дам за други неща.По нататък може да сложа ГИ но и тогава искам да е примерно до капачката на резеорвоара.
3.Въпрос за тавана - виснал е мога ли да се опитам да го оправя сам някой до сега да се е пробал? Иначе другия вариант го знам карам я и го правят, но идеята ми е нали да спестя някакви пари от неща които би било възможно да ги оправя сам .
Това са въпросите ми за сега. Благодаря за отговорите предварително
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Е34 525 1989г реставрация
Еднакви са калниците и захватите. Дупката от газовото освен с телоподаващото, друго не се сещам. Няма драма стига да се обработи и отвътре. Ей ти таван. Земи го и действай по него, пък като стане сменяй с твоя: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- jorolino93
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 5.08.2015
- Пол: Мъж
Re: Е34 525 1989г реставрация
Ще се очудиш колко системи и компютри има по тази кола иначе колега е пуснал същата тема. Защо не пишеш там има подробно описание за възтановяване на седалките обсъждани са и панелите, и други неща и други полезни неща. Темата е реставрация човъркане закърпване на положение. Вярно за 520 е но сато цяла моделите са идентични. П.С. само неказвай че правиш реставрация че има доста закчливи хора във форума и ще ти се скарат . Поздрави и успех!
- intention
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Е34 525 1989г реставрация
Колега тавани излизат читави чат пат. Аз моя на седана си го смениих с друг от кола намерена по обява в OLX. По спомен го плащах около 80 лв.
Нямаш гаранция че няма да висне и той де...
След това на Е класата така и не намерих здрав и го свалих за претапициране - 100 лв. излезе ако аз си го свалям и после като е готов пак аз си го монтирам.
Адмирации за идеята да си я караш, не се отказвай - колите са страхотни, показват характер от време на време но в това им е чара.
Сега съжалявам, че си продадох моята...
Нямаш гаранция че няма да висне и той де...
След това на Е класата така и не намерих здрав и го свалих за претапициране - 100 лв. излезе ако аз си го свалям и после като е готов пак аз си го монтирам.
Адмирации за идеята да си я караш, не се отказвай - колите са страхотни, показват характер от време на време но в това им е чара.
Сега съжалявам, че си продадох моята...
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: Е34 525 1989г реставрация
Колега, гледай ми темата вървим горе долу в еднакво темпо, каквото мога пиша и обяснявам подробно. Каквото немога някой се включва с помощ точно навреме. За тавана сваляй, купи си плат виж някъде в нета около плиска май беше тапицери с 10лв на метър, че аз се прцаках с 20лв/м. Лепилото ти е универсалното на момент кутя от 800г мисля. Мажеш с четка за боя. Чакаш 15 мин и лепиш плата. Преди тва чистиш хубаво с телена четка и разредител някав накрая да изчистиш хубаво всичко. Не се разхождаш по тавана че по едно време стоях на колене отгоре и докато се усета се вдлъбна леко
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- Kristian3440
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 6.10.2016
Re: Е34 525 1989г реставрация
Въпрос : Главите на м20б20 и м20б25 едно и същи ли са и мога ли да заменя главата на 20ката със глава на 25 защото тази кояъо ми предлагат е читава но е за м25
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Е34 525 1989г реставрация
Kristian3440 написа:Въпрос : Главите на м20б20 и м20б25 едно и същи ли са и мога ли да заменя главата на 20ката със глава на 25 защото тази кояъо ми предлагат е читава но е за м25
b20 е на 80 мм бутала, а b25 на 84 мм
главите ги дават различни
с някакви доработи може да стана всичко разбира се. зависи какво целиш да постигнеш
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани