Налягане в охл. система
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Налягане в охл. система
Иска да мре таз кола, ама аз съм по-инат от нея ...
Не знам поради каква причина таз кола с тоА пусти тдс мотор си държи налягане ...
Нямам предвид да надува, а след престой пак си има налягане в системата ...
Е сега последно петък я оставих на паркинга, слизам днес сабахлем към нея и отвивам капачката и фЪссссс
Не много, но като стисна маркуча се усеща че има налягане ..
Капачката е нова оригинална
Не я стягам душмански - колкото да усетя че хваща ..
Не загрява, не прави никакви мизерии други ...
Мисля един термостат да и сложа друг ...
Маркуча от радиатора до казанчето веднъж го хванах че беше запушен и го пробих ... Оттогава си диша ...
Антифриза не мърда От лятото го следя и все на едно и също положение си седи ... Та чак почвам да се съмнявам ...
Казанче смених лятото, че се беше пукнало откъм тръбата
Другото което ме учудва е, че в повечето време радиатора е студен ... Дори и лятото съм и давал зор и долният маркуч си е студен .. Пък толкова да охляди се съмнявам
Какво да я правя ... Кое да и сменя отново ...
Ясно че ще има хейт, ама си я аресвам ...
Не знам поради каква причина таз кола с тоА пусти тдс мотор си държи налягане ...
Нямам предвид да надува, а след престой пак си има налягане в системата ...
Е сега последно петък я оставих на паркинга, слизам днес сабахлем към нея и отвивам капачката и фЪссссс
Не много, но като стисна маркуча се усеща че има налягане ..
Капачката е нова оригинална
Не я стягам душмански - колкото да усетя че хваща ..
Не загрява, не прави никакви мизерии други ...
Мисля един термостат да и сложа друг ...
Маркуча от радиатора до казанчето веднъж го хванах че беше запушен и го пробих ... Оттогава си диша ...
Антифриза не мърда От лятото го следя и все на едно и също положение си седи ... Та чак почвам да се съмнявам ...
Казанче смених лятото, че се беше пукнало откъм тръбата
Другото което ме учудва е, че в повечето време радиатора е студен ... Дори и лятото съм и давал зор и долният маркуч си е студен .. Пък толкова да охляди се съмнявам
Какво да я правя ... Кое да и сменя отново ...
Ясно че ще има хейт, ама си я аресвам ...
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Налягане в охл. система
С риск да се потретя - най хубавия ТДС е тоя за части и продадения.
Нъл не грее? И върви? Кво ти дреме не знам, карай и тва , като умре нов.
Нъл не грее? И върви? Кво ти дреме не знам, карай и тва , като умре нов.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- sixstraight
- младши ентусиаст
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Налягане в охл. система
Според мен трябва дадържи налягане нали това е идеята на системата ако не съска значи издиша от някъде съответно губи вода, никога не съм имал чак толко читава кола да не губи вода и налягане толкова продължително време, ако искаш дай ми твойта капачка аз ще ти намеря някоя която няма да имаш проблеми с фъссс
Всички пътища водят към НАДИН
Re: Налягане в охл. система
Ами много добре , че имаш налягане , макар че тя и с подналягане пак съска . Зависи , или е супер изправно или някое клапанче капачка е в гъза. Ама ше го познаеш свит ли е маркуча или не . Тва лятото да студенее маркуча долен не е нормално , виж зимата е друга бира . Щом студенее термостат си вземи и карай , па 25 пари е да го ева.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Налягане в охл. система
Неее, надув има ... Не е вакуум
Сега пак и отворих капачката ...
И взех да и стискам маркучите - все едно антифриза се наливаше в блока .. Точно така се чуваше - сякаш буквално изпусна един балон въздух и намести антифриза там ... Не знам какво не и харесва, ама ше я нарежа някак .. Сякаш има въздух някъде и не ще и не ще да го изкара ..
Сега пак и отворих капачката ...
И взех да и стискам маркучите - все едно антифриза се наливаше в блока .. Точно така се чуваше - сякаш буквално изпусна един балон въздух и намести антифриза там ... Не знам какво не и харесва, ама ше я нарежа някак .. Сякаш има въздух някъде и не ще и не ще да го изкара ..
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Налягане в охл. система
Ясно е че нямаш работа, а нещо ти се прави... Вземи си втора кола да човъркаш, а тая просто я карай.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Налягане в охл. система
за втората кола.
Мисля, че налягането идва от вътрешния кръг, а когато при изстиването се затвори термостатът, външният кръг остава под малко налягане. За проба намери изтърбушен/повреден термостат и го сложи (ако трябва го пробий, за да не затваря). Загрей колата, а след това изчакай да изстине и виж дали пак ще има налягане.
Другият вариант за доказване дали е вярно моето предположение -> отвий капачката, за да изпусне налягането. След това остави двигателя да поработи, но го спри, преди да отвори термостата. Изчакай да изстине и виж дали пак ще има налягане. (не би трябвало да има)
-- колата 100% си работи идеално, ама са интересни научните ти наблюдения.
Мисля, че налягането идва от вътрешния кръг, а когато при изстиването се затвори термостатът, външният кръг остава под малко налягане. За проба намери изтърбушен/повреден термостат и го сложи (ако трябва го пробий, за да не затваря). Загрей колата, а след това изчакай да изстине и виж дали пак ще има налягане.
Другият вариант за доказване дали е вярно моето предположение -> отвий капачката, за да изпусне налягането. След това остави двигателя да поработи, но го спри, преди да отвори термостата. Изчакай да изстине и виж дали пак ще има налягане. (не би трябвало да има)
-- колата 100% си работи идеално, ама са интересни научните ти наблюдения.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Налягане в охл. система
На мен маркучите ми се вдлъбват след като изстине мотора - какво да сменя?
Re: Налягане в охл. система
dreadx написа::yes: за втората кола.
Мисля, че налягането идва от вътрешния кръг, а когато при изстиването се затвори термостатът, външният кръг остава под малко налягане. За проба намери изтърбушен/повреден термостат и го сложи (ако трябва го пробий, за да не затваря). Загрей колата, а след това изчакай да изстине и виж дали пак ще има налягане.
Другият вариант за доказване дали е вярно моето предположение -> отвий капачката, за да изпусне налягането. След това остави двигателя да поработи, но го спри, преди да отвори термостата. Изчакай да изстине и виж дали пак ще има налягане. (не би трябвало да има)
-- колата 100% си работи идеално, ама са интересни научните ти наблюдения.
Физически не са разделени , това е чисто терминологично определение. Тъй че няма как в единия да има , а в другия да няма налягане. Налягането е вследствие затворената система , наличието на въздух ( в разширителни съд ) и температурните изменения на флуидите. Затова и капачката е снабдена с два клапана , за над и подналягане и съответно задейства единия или другия . Колегата над мен е дал пример за подналягане вследствие свиването на флуида при изстиване достатъчно да го причини. Демек лошо няма че съска , стига да са изправни компонентите в охладителната система. Малкото маркучле от радиатора към разширителни съд всъщност е обезвъзфушителния път на системата и той трябва да е проходим . Няма как да не се обезвъздуши ако е отворен освен да навлиза отнякъде въздух под налягане паразитен. И ако е така (дано не е ) това не е задължително или достатъчно условие да грее. С две думи и при спукана кратуна може да не прегрява , факт .....само съска .
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: Налягане в охл. система
Много си прав, защото при разсъжденията си не отчетох факта, че термостатът спира потока на водата, а не изцяло да разделя двата кръга.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Налягане в охл. система
А лампата на маслото кога гасне? Към края на първата цигара или по средата на вторатаcod-cdbp написа:На мен маркучите ми се вдлъбват след като изстине мотора - какво да сменя?
Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- NDNikolovv
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 21.04.2015
- Местоположение: гр.Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: 94' Е34 М51D25
- Мечтае да кара: E32
Re: Налягане в охл. система
Колега за да не се притесняваш ще ти кажа,че и моята също при изстинала кола на другия ден при отваряне на капачката изсъсква.Мисля че си е напълно нормално и няма нужда да се панираш излишно.Моята никога не е загревала,като съм с нов радиатор капачка на казанчето-оригинална,нова водна помпа,виско,термостат,50/50 антифриз с ревизирана и проверена глава,нова гарнитура и никога не е губила антифриз.При изстинала кола маркучите са много меки,а след дълго пътуване се усеща леко налягане,но се стиска доста лесно маркуча отново. Дано съм помогнал да не го мислиш толкова тдс-а
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Налягане в охл. система
Митко Стоянов написа:А лампата на маслото кога гасне? Към края на първата цигара или по средата на вторатаcod-cdbp написа:На мен маркучите ми се вдлъбват след като изстине мотора - какво да сменя?
Според фазата на луната
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани