Счупен съеденител и автоматични скорости
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 9.07.2004
Счупен съеденител и автоматични скорости
Имах ''пропаднал'' - лек като перо - педал на съединителя. Вероятно някоя от помпите е протекла/за смяна.
Запалих на 1ва и я докарах до сервиз.
Ако Е34/ е32 беше с автоматична скоростна кутия, щях ли да мога, да запаля в позиция 'драйв' или на 2, 3 предавка?
А ако запалиш на ''паркинг'', може ли да се превключва (дори със сила) на драйв?
Отдавна искам да си купя 'автомат', но ако трабва да викам паяк или някой да ме дърпа, то в горната ситуация, бих бил загубен да смогна сам да стигна до майстор? Или има надежда?
А ако са наложи дърпане с въже от колега, то ще мога ли да превключа на неутрална, ако някоя от помпите е извън строя?
Запалих на 1ва и я докарах до сервиз.
Ако Е34/ е32 беше с автоматична скоростна кутия, щях ли да мога, да запаля в позиция 'драйв' или на 2, 3 предавка?
А ако запалиш на ''паркинг'', може ли да се превключва (дори със сила) на драйв?
Отдавна искам да си купя 'автомат', но ако трабва да викам паяк или някой да ме дърпа, то в горната ситуация, бих бил загубен да смогна сам да стигна до майстор? Или има надежда?
А ако са наложи дърпане с въже от колега, то ще мога ли да превключа на неутрална, ако някоя от помпите е извън строя?
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Счупен съеденител и автоматични скорости
Не, няма как да запали ако лоста е на D.
Re: Счупен съеденител и автоматични скорости
Горната ти ситуация няма общо с автоматична кутия и въобще с класически съединител , поинтересувай се как работи АСК . Дертовете евентуално ако има такива някой ден ще са от съвсем друго естество .
- 5етко 5етицата
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 207
- Регистриран на: 9.07.2004
Re: Счупен съеденител и автоматични скорости
Благодаря Ви.
Извинявайте за наивността ми.
Разбирам, че АСК няма съединител, но може ли да очаквам подобен сценарии (особено при -27 градуса студ)
- т.е. нещо (подобно на съединтел/помпа/връзка) да се счупи (спука) и ако стане, може ли на собствен ход - автоматик от тези години - да стигне до сервиз?
Извинявайте за наивността ми.
Разбирам, че АСК няма съединител, но може ли да очаквам подобен сценарии (особено при -27 градуса студ)
- т.е. нещо (подобно на съединтел/помпа/връзка) да се счупи (спука) и ако стане, може ли на собствен ход - автоматик от тези години - да стигне до сервиз?
Мерцедес е БМВ-то на пенсионера! http://www.blitz.bg/news/article/183677
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
BMW: "It's the impeccable choice for all who not only understand but care about what makes a good car great."
Re: Счупен съеденител и автоматични скорости
Както казва един познат майсторче ремонт телефони - най-добрия телефон е работещия...докато не се развали . Питаш дали са кекави колиците , ми не , не са били преди да преминат в дълбока старост . Въпроса ти е за автомат ама 30 годишен пък съединителя го тури нов , амо хакни му един втора-четвърта ръка на 400хил. километра и питай дали ще се строши на -27....не на +27 ща остави на пътя и не е гаранция , че и на собствен ход ще се дотътриш . С автомат не съм закъсвал с ръчка да и то сериозно , но нищо общо със съединител нямаше . Успех.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Счупен съеденител и автоматични скорости
Aвтомата има авариен режим - бавно бавно и към сервиза.
Дали ще запали или не - зависи само от стартера, просто защото не може да се бута, за да запали. Самият избор на режим е напълно механичен и там рядко има драматизми и да я теглиш не е никакъв проблем. (въпреки, че веднъж аз имах де, но това е по-скоро частен случай)
А на тези години, да ребилднеш автоматик е подобна цифра, като да смениш комплект маховик и съединител.
А ако са наложи дърпане с въже от колега, то ще мога ли да превключа на неутрална, ако някоя от помпите е извън строя?
Дали ще запали или не - зависи само от стартера, просто защото не може да се бута, за да запали. Самият избор на режим е напълно механичен и там рядко има драматизми и да я теглиш не е никакъв проблем. (въпреки, че веднъж аз имах де, но това е по-скоро частен случай)
А на тези години, да ребилднеш автоматик е подобна цифра, като да смениш комплект маховик и съединител.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани