Регулиране на ГНП на 525 tds.
Модератор: Технически модератори
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Сложи си механично гнп и зарежи тия ел тъпотии ако искаш да пали топла и да върви еднакво винаги или рециклирай като хората оригиналното гнп. Много е относително това. В какво състояние е мотора, каква компресия има, откъде смуче въздух - отвънка или въздуховода го няма и си взима топло от вътре, дали в и без това малкия кулер случайно няма повече масло отколкото в мотора и още 1000 неща. Той тдса и без това си е фабрично утрепан та най-вероятно си върви ок, просто ти малее. Сложи му един чип, въпреки че това е леко безмислено. Даваш му газ, пуши притриса и чак тогава се сеща да тръгне евентуално. Моя тдс беше с чип един ден върви един ден не ще и се ядосах та му опънах жилото за газта и приключих с капризите на потенциометри, компютри, мап сензори и тъпоподобни. Слагаш механичната помпа и го гласиш проба грешка. Ако подаваш ток на клапана за аванса трябва да мериш помпата с часовник на статичен аванс. Ако не му даваш ток я буташ докрай в аванс и се возиш
ATR-42/72
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Че не е от най силните мотори е така, но си върви чудесно, когато няма аномалии.
14та година си я карам и честно още не ми се разделя с таз е39ка, нищо, че е с този мотор за който лошо не мога да кажа.
В случая при мен този проблем се наблюдава само в рязко ускорение с ниска скорост, при висока скорост вече не усещам някаква разлика.
Когато искам рязко да ускоря и усетя тая мудност просто бързо като върна газта малко, даже не е нужно и цялата да връщам и колата излита. Та мисля си, че не е свързано с кулер и тн.
Въздуха си го взима от там където трябва.
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
14та година си я карам и честно още не ми се разделя с таз е39ка, нищо, че е с този мотор за който лошо не мога да кажа.
В случая при мен този проблем се наблюдава само в рязко ускорение с ниска скорост, при висока скорост вече не усещам някаква разлика.
Когато искам рязко да ускоря и усетя тая мудност просто бързо като върна газта малко, даже не е нужно и цялата да връщам и колата излита. Та мисля си, че не е свързано с кулер и тн.
Въздуха си го взима от там където трябва.
Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Моя тдс го прави абсолютно същото. Рязко ускорение от него не можеш да очакваш като цяло. Да, има тяга, но не е нещо да ти вземе акъла Ако да речем на 2-ра на 1700 об. му подам смес тръгва, едва едва, горивото му идва повече, въздуха му идва късно и му малее и неще, но ако му върна леко газта и му задам пак малко по-плавно си тръгва веднага. Карай го така нищо му няма просто са си такива, пък и са на години и км. Няма какво да желаеш повече от тдсчето
ATR-42/72
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
DLVasilev написа:Сложи си механично гнп и зарежи тия ел тъпотии ако искаш да пали топла и да върви еднакво винаги или рециклирай като хората оригиналното гнп. Много е относително това. В какво състояние е мотора, каква компресия има, откъде смуче въздух - отвънка или въздуховода го няма и си взима топло от вътре, дали в и без това малкия кулер случайно няма повече масло отколкото в мотора и още 1000 неща. Той тдса и без това си е фабрично утрепан та най-вероятно си върви ок, просто ти малее. Сложи му един чип, въпреки че това е леко безмислено. Даваш му газ, пуши притриса и чак тогава се сеща да тръгне евентуално. Моя тдс беше с чип един ден върви един ден не ще и се ядосах та му опънах жилото за газта и приключих с капризите на потенциометри, компютри, мап сензори и тъпоподобни. Слагаш механичната помпа и го гласиш проба грешка. Ако подаваш ток на клапана за аванса трябва да мериш помпата с часовник на статичен аванс. Ако не му даваш ток я буташ докрай в аванс и се возиш
Колега, а може ли да дадеш малко инфо за какво става въпрос с това механично ГНП, че се измъчих. Интересува ме по точно центровката и размери на втулката между ГНП и корпуса на двигателя. ПП Моето ГНП е от М21ТД
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Това мисля е от полза. Може и малко по-опростен вариант, но с този не хвърля масло от веригите.
Зацепването е същото като с ел помпата. Махаш умната дюза, слагаш обикновена. Механичната помпа има един клапан от лявата страна на корпуса, който използва + след контакт. Този клапан има термопластина в него и пропуска част от входящото гориво. В зависимост от температурата и гъстотата на нафтата регулира автоматично авансовата плочка. Втори вариант на монтаж е да не му подаваш ток т.е. да не го използваш и да завъртиш гнп-то докрай в аванс. Механичната помпа се познава лесно когато и е много аванса по принцип- чука силно особено в обороти Реда на впръскване е същия 1-3-5-6-2-4
Другото което се иска е да си опънеш едно жило за газта. Може евентуално да се наложи да пуснеш повече гориво
Зацепването е същото като с ел помпата. Махаш умната дюза, слагаш обикновена. Механичната помпа има един клапан от лявата страна на корпуса, който използва + след контакт. Този клапан има термопластина в него и пропуска част от входящото гориво. В зависимост от температурата и гъстотата на нафтата регулира автоматично авансовата плочка. Втори вариант на монтаж е да не му подаваш ток т.е. да не го използваш и да завъртиш гнп-то докрай в аванс. Механичната помпа се познава лесно когато и е много аванса по принцип- чука силно особено в обороти Реда на впръскване е същия 1-3-5-6-2-4
Другото което се иска е да си опънеш едно жило за газта. Може евентуално да се наложи да пуснеш повече гориво
ATR-42/72
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани