Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is
Здравейте колеги!
Накратко бмв е36 компакт 1,6 95год - блокира двигателя .
Ок взимаме друг.
Донора - е36 купе 1,8ис 92год
Двигателят му работише добре.
Взех двигателя цял с инсталацията и компютъра - слагаме го - върти пука като танк и а да запали ама не може...
Мойта кола има ews
Донора мисля че няма (92год)
Ок дал съм на късо ews - дефакто да няма имобилайзер.. - и пак а да запали и не иска...
Нещо мнения да ме светнете къде да гледам
Свещите са нови - веригата центровка там не пипано.
Бобините и кабелите - не сме сигурни как точно са!
Моля за помощ щото положението е изчерпано....
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Накратко бмв е36 компакт 1,6 95год - блокира двигателя .
Ок взимаме друг.
Донора - е36 купе 1,8ис 92год
Двигателят му работише добре.
Взех двигателя цял с инсталацията и компютъра - слагаме го - върти пука като танк и а да запали ама не може...
Мойта кола има ews
Донора мисля че няма (92год)
Ок дал съм на късо ews - дефакто да няма имобилайзер.. - и пак а да запали и не иска...
Нещо мнения да ме светнете къде да гледам
Свещите са нови - веригата центровка там не пипано.
Бобините и кабелите - не сме сигурни как точно са!
Моля за помощ щото положението е изчерпано....
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- DiscontroL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 1.08.2019
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: ВАЗ 2106 Turbo / BMW E46 330xi
- Мечтае да кара: E30 M3 SPORT EVOLUTION / Е36 М3 / E46 M3
- Детайли за колата: E36 - M43B18 --> M50B20 (Продадена)
Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is
Гориво? Бензиновата помпа чува ли се, че работи? Проверете и маркучите. (Не знам как са при е36 и дали може да се обърка захранващия маркуч с този за обратното гориво.. )
Race cars is my escape from all bullshit in life...
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is
Два са от долу може да се объркат но не знам ефекта и как да съм сигурен че са правилно свързано.DiscontroL написа:Гориво? Бензиновата помпа чува ли се, че работи? Проверете и маркучите. (Не знам как са при е36 и дали може да се обърка захранващия маркуч с този за обратното гориво.. )
Ето тук мисля че влиза маркуча дето качва бензин.
Помпата работи налягане има.
(снимката е примерна). Там ли е входа на бензина и до него в дясно изхода.?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6217
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is
13- входящ горивопровод
16- възвратен горивопровод
Проверете и дали кабелите и бобините са наредени правилно.
Ако пак не запали, може да я закачите и да видите датчиците- като грешки и живи данни.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is
Не знаем как се редят бобините и кабелите на цилиндрите!zvetiko написа:
13- входящ горивопровод
16- възвратен горивопровод
Проверете и дали кабелите и бобините са наредени правилно.
Ако пак не запали, може да я закачите и да видите датчиците- като грешки и живи данни.
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
И както казах мисля, че имобилайзера сме го изключили.!
Още идей???
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 472
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is
Пръсни със спрей за запалване в колектора да видиш дали е проблем с горивото или е с тоците.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6217
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is
Колега, горивопроводите сте ги обърнали, не знаете как да свържете бобините- няма да запали. Шунтирали сте EWS- са и затова стартера върти. Най-добре вземете оригиналната бобина от донора, свържете буксата и с модула на двигателя както е била и после наредете високоволтовите кабели- първи кабел на първа свещ и т.н.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is
Бобините кабели са от Донораzvetiko написа:Колега, горивопроводите сте ги обърнали, не знаете как да свържете бобините- няма да запали. Шунтирали сте EWS- са и затова стартера върти. Най-добре вземете оригиналната бобина от донора, свържете буксата и с модула на двигателя както е била и после наредете високоволтовите кабели- първи кабел на първа свещ и т.н.
И са отделни залепени 2по2
На моя 1,6 беше с една цяла бобина и не пасва на Ел инсталацията на иса защото той е с 4букси за 4отдвлни бобини а не като при мен на 1,6 една гръгла букса за една цяла бобина.....!
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6217
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is
Добре, проверете дали високоволтовия кабел от бобината, в която влиза кабела от ДМЕ за първа бобина, отива на свеща на първи цилиндър и т.н.
Ако са завъртяни горивопроводите, трябва да се оправят. Налягането в рейката трябва да е около 3 бара.
Ако са завъртяни горивопроводите, трябва да се оправят. Налягането в рейката трябва да е около 3 бара.
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Проблем След смяна на двиг. 1,6i - - > 1,8is
От бобините е било колегиzvetiko написа:Добре, проверете дали високоволтовия кабел от бобината, в която влиза кабела от ДМЕ за първа бобина, отива на свеща на първи цилиндър и т.н.
Ако са завъртяни горивопроводите, трябва да се оправят. Налягането в рейката трябва да е около 3 бара.
Схемата на свързване е била
4-1. 2-3... Разменяхме бобини кабели докато го уцелим накрая запали.... И работи! Ще пиша след дни подробно какво е правено и как протече смяната на двигателя....
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани