Често срещани проблеми при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Често срещани проблеми при Е36
Това е правилната тема !
viewtopic.php?f=8&t=137295&start=6195
viewtopic.php?f=8&t=137295&start=6195
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- raptorxbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: Често срещани проблеми при Е36
Ето какво се случва когато не си смените люлката на тдс-а навреме....
- dan_320i_cho
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 21.07.2015
- Местоположение: гр. Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i coupe
- Мечтае да кара: BMW e46 330i coupe Facelift
- Детайли за колата: BMW E36 320i COUPE , 150HP , Напълно фабричен като изключим , че средното гърне и катализатора са заменени с права тръба , което в ужасно ... (така я купих)
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте , искам да попитам нещо относно колата ми - BMW E36 320i coupe + gas
Та ..
Миналата вечер преди да се прибера колата почна да ми прай номера , като изключа от скорост и взимам някой завой , направо си изгасва... Дори и в движение , оборотитв ми падат и се опитва да гаане
.. Та на следващата сутрин..
Колата просто вече неще да пали... От какво може да е...?? Акомулатора е ок бензин и газ си има ... Никва представа за проблема!?
С една дума , оборотите ми падат колата гаснеше сега вече не пали дори...
Та ..
Миналата вечер преди да се прибера колата почна да ми прай номера , като изключа от скорост и взимам някой завой , направо си изгасва... Дори и в движение , оборотитв ми падат и се опитва да гаане
.. Та на следващата сутрин..
Колата просто вече неще да пали... От какво може да е...?? Акомулатора е ок бензин и газ си има ... Никва представа за проблема!?
С една дума , оборотите ми падат колата гаснеше сега вече не пали дори...
- aliays
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: Често срещани проблеми при Е36
Колега, провери за паразитен въздух, Някой спукан маркуч...
- dan_320i_cho
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 21.07.2015
- Местоположение: гр. Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i coupe
- Мечтае да кара: BMW e46 330i coupe Facelift
- Детайли за колата: BMW E36 320i COUPE , 150HP , Напълно фабричен като изключим , че средното гърне и катализатора са заменени с права тръба , което в ужасно ... (така я купих)
Re: Често срещани проблеми при Е36
aliays написа:Колега, провери за паразитен въздух, Някой спукан маркуч...
Колата има малко нужда от обезвъздушаване , възможно ли е да е от тва?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Често срещани проблеми при Е36
Става дума за неотчитан въздух към горивната система. Охладителната няма общо с проблема.
Това далеч не е често срещан проблем и мястото на въпроса не е тук
Това далеч не е често срещан проблем и мястото на въпроса не е тук
- princapersiq
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 4.02.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 92г.
Re:
iasen_h написа:Също чест проблем са повдивгачите много хора се оплакват от 316 и 318 след 200 000 хиляди километра почват да притракват аз немога да се оплача от тях но мой приятел наскоро си ги смени 300 и няколко лева даде доста скъпо е ....
Аз имам същия проблем с 318-92г.Майсторите ми казаха,че трябва да сменя разпределителен вал, кобилички,подложки,повдигачи и тръбичката за смазване.Значи комплект разпределителен вал с всички тия неща струват 1000лв.Мотора не е отварян казаха го след като го чуха.Дали има нужда да се сменят всичките тези неща?Моля някой,ако разбира да ми отговори!
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: Re:
princapersiq написа:iasen_h написа:Също чест проблем са повдивгачите много хора се оплакват от 316 и 318 след 200 000 хиляди километра почват да притракват аз немога да се оплача от тях но мой приятел наскоро си ги смени 300 и няколко лева даде доста скъпо е ....
Аз имам същия проблем с 318-92г.Майсторите ми казаха,че трябва да сменя разпределителен вал, кобилички,подложки,повдигачи и тръбичката за смазване.Значи комплект разпределителен вал с всички тия неща струват 1000лв.Мотора не е отварян казаха го след като го чуха.Дали има нужда да се сменят всичките тези неща?Моля някой,ако разбира да ми отговори!
Колега по-добре си купи друг четири цилиндров двигател и го смени, дали като твоя м40 или м43, ти си реши
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте колеги, имам следния проблем с двигател М40. При работа на загрят мотор около 10 сек. на празен ход светва лампата на "chek engine". Диагностиката показа грешка от богата смес и възможните причини, които ми казаха са от стъпковото моторче за пр. ход или от дебитомера. Почиствахме стъпковото моторче със спрей за карбуратор/инжекцион, но ефект никакъв... дебитомера засега не сме го пипали, защото все още е заводски запечатан и не смея, за да не разбъзикам нещо без нужда. В тази връзка имам молба към вас, ако някой колега от София разполага с изправно стъпково моторче да ми услужи с него САМО за проба дали там е проблема, понеже ново моторче хич не е евтино и безсмислено да се купува, ако старото се окаже читаво. Благодаря предварително на отзовалите се!
Re: Често срещани проблеми при Е36
От скоро отново се завърнах в отбора на бмв с е36 1.6i и имах проблем с неравномерни обороти и при топъл и студен мотор. Оказа се ето този клапан за картерните газове. Чак създаваше вакум в двигателя.
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте колеги,
От скоро имам Bmw e36 Compact 318ti (Дата на производсто: 30.05.1996), и знаменития проблем със стъклата.
Имам две ел. стъкла. Шофьорското работи добре и както трябва- може да се свали само с кратко задържане на бутона или на интервали.
Проблема е, че пасажерското ел. стъкло се сваля само и единствено на интервали с по няколко сантиметра на интервал. За да го сваля/кача до крайна позиция се иска да се помпи копчето. Уви дразни ме.
Следните неща съм пробвал:
1. Друго работещо копче, но пак работи по този начин.
2. Свалих кората и прегледах рамената на повдигача, нищо им няма.
3. Свалих самото моторче, няма липсващи зъбци.
4. Няма липсващо зъбци и на зъбчатото колело свързано с рамената на повдигачите.
5. Колеги от USA споделят че ZKE модула (след 1994 почват да ги слагат тях) може да се програмира. Пробвах и това, не работи. (Самият метод се състой, качване на прозореца в горно положение и задържане на бутона за 20 секунди, после сваляне на прозореца до долу и пак задържане на бутона за 20 секунди).
Последното което може да пробвам е да сваля ел. моторчето да го отворя и да прегледам. В темата за ел. стъклата един колега е обяснил какво да се гледа (няма снимков материал за жалост).
"някои може ли да ми помогне , прозореца от страната на шофьора слиза и се ка4ва само на интрвали трагва и след 5 см. сира и трябва да пусна коп4ето и пак да го натисна и още 5 см. и така докато го затворя или отворя каква може да е при4ината ?"
"то темата е стара но не паднала от мода
Днеска си оправих шофорското стъкло който имаше горе описания проблем
За съжеление имах доста снимков материал но нещо съм ги прецакал и ми останала само една снимка от гсм'а.
След като отворите кората на врата(описано е в други теми и няма нищо сложно само внимавайте с щипките даже предварително си купете от камор или дару защото голяма вероятност ще имате счупени)
отворете устройстово за ел. стъклото(мисля че бяха 8 винтчета) и го дръпнете към себе си. Аз си разглобих и двигателчето(4 винтчета). Пластинката(колелцето) което съм го боядисал в сиво беше се мръднало вътре към двигателче'то и тези два датчика(предполагам че са датчици) не го улавяха(датчик 1 и 2). Като отворих и двигателчето го бутнах обратно към у-вото и го нагласих да се падне под тези два датчика и проблема с интервалното затваряне и отваряне се оправи. Хубаво и да си изчистите вътре моторчето защото при моето имаше доста мръсотии. Цялата работа ще ви отнеме около 15~20 мин. "
Въпроса ми е дали някой знае наистина как се програмира ZKE модула за ел. стъклата?
Всяка нова идея е добре дошла.
Благодаря Ви.
От скоро имам Bmw e36 Compact 318ti (Дата на производсто: 30.05.1996), и знаменития проблем със стъклата.
Имам две ел. стъкла. Шофьорското работи добре и както трябва- може да се свали само с кратко задържане на бутона или на интервали.
Проблема е, че пасажерското ел. стъкло се сваля само и единствено на интервали с по няколко сантиметра на интервал. За да го сваля/кача до крайна позиция се иска да се помпи копчето. Уви дразни ме.
Следните неща съм пробвал:
1. Друго работещо копче, но пак работи по този начин.
2. Свалих кората и прегледах рамената на повдигача, нищо им няма.
3. Свалих самото моторче, няма липсващи зъбци.
4. Няма липсващо зъбци и на зъбчатото колело свързано с рамената на повдигачите.
5. Колеги от USA споделят че ZKE модула (след 1994 почват да ги слагат тях) може да се програмира. Пробвах и това, не работи. (Самият метод се състой, качване на прозореца в горно положение и задържане на бутона за 20 секунди, после сваляне на прозореца до долу и пак задържане на бутона за 20 секунди).
Последното което може да пробвам е да сваля ел. моторчето да го отворя и да прегледам. В темата за ел. стъклата един колега е обяснил какво да се гледа (няма снимков материал за жалост).
"някои може ли да ми помогне , прозореца от страната на шофьора слиза и се ка4ва само на интрвали трагва и след 5 см. сира и трябва да пусна коп4ето и пак да го натисна и още 5 см. и така докато го затворя или отворя каква може да е при4ината ?"
"то темата е стара но не паднала от мода
Днеска си оправих шофорското стъкло който имаше горе описания проблем
За съжеление имах доста снимков материал но нещо съм ги прецакал и ми останала само една снимка от гсм'а.
След като отворите кората на врата(описано е в други теми и няма нищо сложно само внимавайте с щипките даже предварително си купете от камор или дару защото голяма вероятност ще имате счупени)
отворете устройстово за ел. стъклото(мисля че бяха 8 винтчета) и го дръпнете към себе си. Аз си разглобих и двигателчето(4 винтчета). Пластинката(колелцето) което съм го боядисал в сиво беше се мръднало вътре към двигателче'то и тези два датчика(предполагам че са датчици) не го улавяха(датчик 1 и 2). Като отворих и двигателчето го бутнах обратно към у-вото и го нагласих да се падне под тези два датчика и проблема с интервалното затваряне и отваряне се оправи. Хубаво и да си изчистите вътре моторчето защото при моето имаше доста мръсотии. Цялата работа ще ви отнеме около 15~20 мин. "
Въпроса ми е дали някой знае наистина как се програмира ZKE модула за ел. стъклата?
Всяка нова идея е добре дошла.
Благодаря Ви.
Re: Често срещани проблеми при Е36
Имах проблем с уплътнителя на стъклото. Уж беше същия номер, но стъклото го набираше и не искаше да върви наведнаж. Като сложих старото уплътнение (оригиналното, видимо по - плътно) се оправи, нищо, че е малко закъсано отвън, пак не пропуща вода. Та, прегледай си уплътнението и сравни твърдостта му с това от твоята страна.
- ///M3-E36
- младши ентусиаст
- Мнения: 768
- Регистриран на: 7.09.2004
- Местоположение: Bulgaria | Cyprus
- Пол: Мъж
- Кара: Third E36 :)
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: За тез пари...
Re: Често срещани проблеми при Е36
Cvetun написа:
Поредния често срещан проблем!Палчето на бравата!От доста хора чух,че като се изтърка,почва да отчита,че не е затворена вратата и от там проблемите....светват плафони,централното се еб@ва,аларми и т.н.
П.П. В момента ме мъчи това от шофъорската врата и съм подложил хартийка!Мисля с лепило за метал да "запълня/оформя изтърканото" така да се каже и дано стане,защото не ми се сменя.Втора ръка,я има здраво (неизтъркано),я нема.А от дарукар,представям си к`ви цени ше ми кажат за тая простотия.Малък проблем УЖ,но от него идват много бели и човек,който не го знае това,се чуди от къде се случва това и защо.Е ... те !
(ползвам съм снимка на колега)
Здравейте!
Аз от 2 дни съм щастлив собственик на купе от 92-ра, на което му предстоят много процедури по възстановяване, една от които е несмъкването на стъклата с по 1см при отваряне на вратите (не светват и плафоните при отворена врата, иначе работят ако се пуснат от копчето). Споменатото палче на бравата го имам само при шофьорската врата. Като го натискам нищо не се случва - възможно е да е изваден/изгорял бушон (ако има конкретно за тази функция), не съм проверявал. Но по-чудно ми е при отваряне на пасажерската врата, където такъв "палец" няма на бравата, как колата разбира, че трябва да свали стъклото при отваряне?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Често срещани проблеми при Е36
Ту имаш топло-ту нямаш,ту вдигне температура -ту падне
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте колеги имам Бмв е36 М50Б20ванос 1993/купе , колата когато иска си пуска аварийните докато не мана релето не спира или на късо 2кабела на копчето на аварийните, колата няма EWS , свалих жабката няма го този модул , аларма не виждам оригинална и слагана няма , как да острана проблема
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани