Е36 318is project 2019
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
68 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Е36 318is project 2019
Здравейте, реших след скорошното ми закупуване на поредната 36ца, да пусна проект, описващ какво се извършва по нея.
До сега дълги години съм бил повече в сянка и съм се включвал предимно, когато съм имал нужда от помощ, но мисля да покажа открито придобития си опит, за последните 6 години в Е36 модела. От 2012 Октомври до сега съм притежавал и карал само Е36. Първата ми беше 318ис с м42, поради това тази модификация точно има силна сантиментална стойност за мен. Имам доста идей какво да правя по колата, като бих приложил обща информация за първоначалното й състояние на покупка.
Италянка, леко градушкова, без ръжд и удари. Доста запазен заводски вид.
Сегашните ми планове за колата биват следните:
Добавяне на течна фаза газ, направена с оригиналното копче GAS, вграждано в Е36
Слагане на Hella фарове с оригинален ксенон
Малък шпер 3.45 с подсилен капак
хром дръжки
motorsport дръжки външни дръжки
м вътрешни прагове
подгрев седалки
фабрик аларма
м американски километраж
сд43 + чейднжър
парктроник
темпомат
жабка луфт
м пакет
м огледала стъкло ( и двете са счупени)
задна ел щора с оригинално копче от Е31
централно заключване бутон
термостат / консумативи ?
билщайн б6 с м тех пружини
предна щаб тампони / биалетки
стъкло врата ( опира в колонката при затваряне на вратата)
презацепване валове двигател ( един не безизвестен колега ми споделя интересна информация за м44 излизало с грешно зацепени валове заводски)
черен ел. вейдър
чек контрол
мрежа мокет
задни ел стъкла
Това са ми идейте за сега. Единствените промени, които направих, но не разполагам със снимков материал са да махна белия оригинален таван и оригиналните кожени обикновенни седалки.
Поръчах доста пинове и инструмент за кримпването им, като вбъдеще целя инсталациите за екстрите да се изгреждат във възможно най-оригинален вид, без спойки и цигании.
В най-скоро време очаквайте доста снимки с информация.
До сега дълги години съм бил повече в сянка и съм се включвал предимно, когато съм имал нужда от помощ, но мисля да покажа открито придобития си опит, за последните 6 години в Е36 модела. От 2012 Октомври до сега съм притежавал и карал само Е36. Първата ми беше 318ис с м42, поради това тази модификация точно има силна сантиментална стойност за мен. Имам доста идей какво да правя по колата, като бих приложил обща информация за първоначалното й състояние на покупка.
Италянка, леко градушкова, без ръжд и удари. Доста запазен заводски вид.
Сегашните ми планове за колата биват следните:
Добавяне на течна фаза газ, направена с оригиналното копче GAS, вграждано в Е36
Слагане на Hella фарове с оригинален ксенон
Малък шпер 3.45 с подсилен капак
хром дръжки
motorsport дръжки външни дръжки
м вътрешни прагове
подгрев седалки
фабрик аларма
м американски километраж
сд43 + чейднжър
парктроник
темпомат
жабка луфт
м пакет
м огледала стъкло ( и двете са счупени)
задна ел щора с оригинално копче от Е31
централно заключване бутон
термостат / консумативи ?
билщайн б6 с м тех пружини
предна щаб тампони / биалетки
стъкло врата ( опира в колонката при затваряне на вратата)
презацепване валове двигател ( един не безизвестен колега ми споделя интересна информация за м44 излизало с грешно зацепени валове заводски)
черен ел. вейдър
чек контрол
мрежа мокет
задни ел стъкла
Това са ми идейте за сега. Единствените промени, които направих, но не разполагам със снимков материал са да махна белия оригинален таван и оригиналните кожени обикновенни седалки.
Поръчах доста пинове и инструмент за кримпването им, като вбъдеще целя инсталациите за екстрите да се изгреждат във възможно най-оригинален вид, без спойки и цигании.
В най-скоро време очаквайте доста снимки с информация.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Насочим съм се към следните пръскалки:
http://www.dbk-dimitrov.com/%D0%BF%D1%8 ... lo-kb-205g
и тези
https://auto-restart.com/product_info.p ... %BE-p-1062
Като вторите съм ги пробвал и резултатът е доста по-добър от оригиналните за Е36.
http://www.dbk-dimitrov.com/%D0%BF%D1%8 ... lo-kb-205g
и тези
https://auto-restart.com/product_info.p ... %BE-p-1062
Като вторите съм ги пробвал и резултатът е доста по-добър от оригиналните за Е36.
Re: Е36 318is project 2019
Ще следя проекта с голям интерес! Браво колега, дано има повече такива теми
- red_bull92
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Е36 318is project 2019
Ще следя с интерес
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Е36 318is project 2019
само колегата да вземе предвид, че пръскалките от шкода работят много добре, но са малко по-малки от отвора в капака и е нужно да бъдат "уплатнени" - както намери за добре той
https://www.youtube.com/watch?v=oYnfed6_kg4
https://www.youtube.com/watch?v=oYnfed6_kg4
Последна промяна host на 25 Яну 2019, 11:17, променена общо 1 път
- Дидо85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: Е36 318is project 2019
Успех колега, ще ми бъде интересно да следя твоята тема.
Re: Е36 318is project 2019
Да се запиша с един тъп въпрос Няма ли възможност за БМВ пръскалки, които да паснат (дори с леко преправяне)?
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Е36 318is project 2019
от 1-чка стават , дори на подгрева буксата е същата , но и те са една идея по-тесни ... мисля да пробвам от е46 дали ще са точно...
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Много свежа кола!
2-3 пъти и гледах обявата и беше единствената ис-ка в мобилето, която бихотишъл да гледам. Радвам се, че е форумна, а не някой да я потроши от простотия в някой стълб.
Браво, записвам се и аз за темата.
2-3 пъти и гледах обявата и беше единствената ис-ка в мобилето, която бихотишъл да гледам. Радвам се, че е форумна, а не някой да я потроши от простотия в някой стълб.
Браво, записвам се и аз за темата.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Днес ми остана време да се захвана с някой основни неща.
Първото беше да я закача на диагностика за да видя дали има някакви грешки. След няколко неуспешни опита за връзка с компютъра на колата забелязах че пин 20 на кръглата букса няма връзка с DME-то.
Разбира се трябваше да извадя компютъра и да разглобя кутията на моторната инсталация за да стигна до извода, че има отделен пин 17, който е само за диагностика на компютъра. След известна борба с китайския капсолован кабел му направих мост между 17 и 20 пин и съвсем очаквано се върза към компютъра.
Реших да се захвана и с багажника. Изключително се дразня когато вратите или капаците не се затварят като хладилник, а задния капак определено трябваше да се блъсне за да се затвори.
Дигнах максимално пантата нагоре и започна да се затваря идеално, дори като го пуснеш от ниско.
Приключвайки с реглажа, забелязах че плафона премигва. Интуитивно хванах снопа кабели на багажника и видях нагледно често срещания проблем, за които бях чувал само.
Колкото и да не ми се искаше да правя по колата спойки се наложи. За да се смени инсталацията е безумно много труд, които ми се вижда неоправдан.
Да възстановим липсите..
Оригинални зимни стелки
Има свързано реле за пускане на късите при даване на контакт, което беше хвърлено в бушониерата. Първоначалната ми идея беше да го премахна изцяло и да сложа оригиналното на бмв, но за сега ще го запазя. Промених му обаче сигналния плюс не при контакт, а от алтернатора. Не ми харесва идеята всеки пък като е на контакт да ми включва фаровете. За целта използвах оригинален кабел от друга инсталация.
Самото реле го скрих вътре в кутията и вече има приличен вид.
Последното нещо с което се хванах, но ще довърша утре е да сваля жапката и да открия неприятната изненада, а именно не един,а двама алармаджии са минали през колата. Едната аларма е окълцата и оставена и е хвърлена втората. Всичко ще бъде изхвърлено и ще се сложи оригинално централно заключване в огледалото, с която инсталация вече разполагам.
Първото беше да я закача на диагностика за да видя дали има някакви грешки. След няколко неуспешни опита за връзка с компютъра на колата забелязах че пин 20 на кръглата букса няма връзка с DME-то.
Разбира се трябваше да извадя компютъра и да разглобя кутията на моторната инсталация за да стигна до извода, че има отделен пин 17, който е само за диагностика на компютъра. След известна борба с китайския капсолован кабел му направих мост между 17 и 20 пин и съвсем очаквано се върза към компютъра.
Реших да се захвана и с багажника. Изключително се дразня когато вратите или капаците не се затварят като хладилник, а задния капак определено трябваше да се блъсне за да се затвори.
Дигнах максимално пантата нагоре и започна да се затваря идеално, дори като го пуснеш от ниско.
Приключвайки с реглажа, забелязах че плафона премигва. Интуитивно хванах снопа кабели на багажника и видях нагледно често срещания проблем, за които бях чувал само.
Колкото и да не ми се искаше да правя по колата спойки се наложи. За да се смени инсталацията е безумно много труд, които ми се вижда неоправдан.
Да възстановим липсите..
Оригинални зимни стелки
Има свързано реле за пускане на късите при даване на контакт, което беше хвърлено в бушониерата. Първоначалната ми идея беше да го премахна изцяло и да сложа оригиналното на бмв, но за сега ще го запазя. Промених му обаче сигналния плюс не при контакт, а от алтернатора. Не ми харесва идеята всеки пък като е на контакт да ми включва фаровете. За целта използвах оригинален кабел от друга инсталация.
Самото реле го скрих вътре в кутията и вече има приличен вид.
Последното нещо с което се хванах, но ще довърша утре е да сваля жапката и да открия неприятната изненада, а именно не един,а двама алармаджии са минали през колата. Едната аларма е окълцата и оставена и е хвърлена втората. Всичко ще бъде изхвърлено и ще се сложи оригинално централно заключване в огледалото, с която инсталация вече разполагам.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Днес се захванах да кача тавана заедно с инсталацията за плафоните на сениците и огледалото.
Първо подготвих инсталацията за огледалото.
Инсталацията за плафоните на сениците
Забравих да направя снимка на тавана, но и без това леко ме дразни че е с боядисвани дръжки, а не са оригинално черни.
След това реших да оправя досадния проблем с бавното загряване, а именно термостата.
Първия ми сблъсък с кора на е36 ме остави изнервен. Реално свалянето и качването на кората отне повече време от смяната на самия термостат.
Тия винчета са ги забили ееей там горе все едно никога няма да се свалят и качват.
Изхвърлих оная топка с кабели от 2те аларми и възстанових оригиналната инсталация
Централното не работеше, което се оказа един прекъснат бушон. При просвирване даваше контакт, но не стигаше ток до модула. След смяната му централното си заработи отново.
Първо подготвих инсталацията за огледалото.
Инсталацията за плафоните на сениците
Забравих да направя снимка на тавана, но и без това леко ме дразни че е с боядисвани дръжки, а не са оригинално черни.
След това реших да оправя досадния проблем с бавното загряване, а именно термостата.
Първия ми сблъсък с кора на е36 ме остави изнервен. Реално свалянето и качването на кората отне повече време от смяната на самия термостат.
Тия винчета са ги забили ееей там горе все едно никога няма да се свалят и качват.
Изхвърлих оная топка с кабели от 2те аларми и възстанових оригиналната инсталация
Централното не работеше, което се оказа един прекъснат бушон. При просвирване даваше контакт, но не стигаше ток до модула. След смяната му централното си заработи отново.
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Е36 318is project 2019
Хубава тема Следя...
- batvas
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 2.01.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Тойота Е150 vvti , БМВ е36, м43б18
Re: Е36 318is project 2019
Kaто нов собственик на е36 и аз следя темата с интерес.
68 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани