Въртящ момент, предавки, коне - във този ред
Модератор: cww
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Ето темата от учебника
А ето как изглежда и това нещо написано от самия Професор Йордан Димитров в неговия учебник за техникумите:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва е добро "-Ходовият движител боксува"
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Това е допълнение за тези, на който не им е достатъчно написаното от теб, или имат претенции към мерните единици
Това е "най-простия" учебник по темата - все пак е предназначен за ученици на 17 до 18 години.
Теорията за всеобщо съжаление се учи така ...
Това е "най-простия" учебник по темата - все пак е предназначен за ученици на 17 до 18 години.
Теорията за всеобщо съжаление се учи така ...
Последна промяна Postman на 30 Ное 2004, 0:25, променена общо 1 път
- SlipKnoT
- devildriver
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
90% от хората в този форум предпочитат (сигурен съм в думите си) начина на описване и обяснение на алекс отколкото това "леко" четиво по горе..
Според мен 100% от хората го предпочитат. Аз именно затова и го пуснах, за да покажа алтернативата. Както се вижда, тя е толкова суха теория, че е практически безполезна и може би би била интересна само на някой отявлен мазохист . Ето защо alx прави голяма добрина на всички като пише тези неща - това исках да се разбере... .
- Cobra
- Turbo Pilot
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Прекрасен пост и после много донякъде излишни коментари.Извинявам се за това мнение-ама нека отдадем на alx необходимата благодарност и замълчим разбрали бече това онова за кс. и нм.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Всичко до тук много хубаво Браво на хората, които са се постарали...
Имам един въпрос - защо от функцията на въртящия момент не е монотоно нарастваща, а почва да намаля от някави обороти нататък?
фазите на газорапределение ли бъркат цялата работа?
Имам един въпрос - защо от функцията на въртящия момент не е монотоно нарастваща, а почва да намаля от някави обороти нататък?
фазите на газорапределение ли бъркат цялата работа?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Да, като цяло кривата на въртящия момент се определя от потока на въздух. При по-високи обороти, двигателя почва да се задъхва. При по-ниски въздушната струя е малко по-бавна от оптималното. Това е в най-общи линии. Има много определящи фактори - входящия тракт, главата, клапаните, формата на горивната камера, генерацията, тръбите и гърнетата.
alx написа:пример са корветите и вайпърите където 6та е по-бавна от 5та като вмакс. просто двигателя не може да направи необходимия въртящ момент да "избута" колата на скорост до червената линия...
... хъммм, добре де - нали ушким оборотите падат/намаляват във високите обороти, zначи конете трябва да се борят с таzи zадача. Но пък коне колкото искаш едва ли не следователно си правя иzвода, че сроростите не са "преценени", което пък ми zвучи абсурдно......
Искам да вметна евентуално, че "проблема" със скоростните кутий и това максимално добре да раzпределят въртящият момент в оборотите е намерил (в моите аматьорски представи) решение чреz gearles gearbox или continual variable transmision. Ауди с техния несполучлив Multitronic и Мерцедес с техния CVT (Autotronic), мисля zа първи път го има като опция zа съвсем новата А Класа.
Иска ми се да обясня с думи прости как действа това нещо, но грам не ми се отдава.
Технологията също не е нова, но на времето са иzпробвали с ремъци и zа това никога не е имало положителен реzултат.
Сигурен съм, че ако таzи технология поzволяваше прехвърлянето на повече въртящ момент от двигателя щеше определено да намери масово приложение, а не само в "малолитражките" (до 350Нм при Ауди, zа Мерцедес нямам баzа данни).
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Е, нали това е целта на занятието
Иначе утре ще я видим нейде из форумите преписана от някой пъпчив пубер, който шса бий в гърдите и ще вика "Тате е професионален шофьор и той ми ги каза тия неща"
Иначе утре ще я видим нейде из форумите преписана от някой пъпчив пубер, който шса бий в гърдите и ще вика "Тате е професионален шофьор и той ми ги каза тия неща"
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани