Drift project e34 525i turbo vol.1
Модератор: bum_bum
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Drift project e34 525i turbo vol.1
След 1 година чудене,маене и правене на глупости,най-накрая си изясних каква кола за дрифт искам,с какъв мотор и всичко...
Ще ползам 34ково купе(разбира се) м50б25 с турбо без никакви промени по купето и без никакви изгъзици... Идеята е да запазя колкото се може повече от характера на е34. Ще правя колата с минимално олекотяване, без да я обезскотявам,без да слагам някакви неща от други коли или да преправям нещо по колата. Е ако някъде се налага промяна ще я правя деликатно...
Имах едно купе,но така се стекоха обстоятелствата,че ще правя друго,защото го купувам директно със спирачките и окачването,със големия диф от 540 и големите полуоски. Ще сложа в него мотора от купето,което беше запланувано да става дрифтачка.
Ето малко снимки на колата:
Колата е била турбо с м50б25 и реално 80% от труда по изграждането на базата за турбо кола са направени. Това ме улеснява адски много...
Като например допълнителни помпи в багажника:
Спирачки и окачване:
Тези дни ще свалям мотора от другата кола и ще го разглабям,за ревизия и подготовка.
Утре ще има снимки на другите части и моторя свален.
Ще ползам 34ково купе(разбира се) м50б25 с турбо без никакви промени по купето и без никакви изгъзици... Идеята е да запазя колкото се може повече от характера на е34. Ще правя колата с минимално олекотяване, без да я обезскотявам,без да слагам някакви неща от други коли или да преправям нещо по колата. Е ако някъде се налага промяна ще я правя деликатно...
Имах едно купе,но така се стекоха обстоятелствата,че ще правя друго,защото го купувам директно със спирачките и окачването,със големия диф от 540 и големите полуоски. Ще сложа в него мотора от купето,което беше запланувано да става дрифтачка.
Ето малко снимки на колата:
Колата е била турбо с м50б25 и реално 80% от труда по изграждането на базата за турбо кола са направени. Това ме улеснява адски много...
Като например допълнителни помпи в багажника:
Спирачки и окачване:
Тези дни ще свалям мотора от другата кола и ще го разглабям,за ревизия и подготовка.
Утре ще има снимки на другите части и моторя свален.
Последна промяна BULL3T на 02 Дек 2011, 22:06, променена общо 1 път
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Drift project e34 525i turbo
Ето какво друго свършихме днес:
Мотора:
Вече в процес на обезкабеляване :
Вече вънка,след 2 часа работа и мъчене! Това м50 много тези междудругото :
Утре ще го разглобя и ще започна ревизията и подготовката. Главата ще е първа за пълната ревизия,после ще сменя биелни и основни лагери с тдс-ови. Иска ми се всичко да се прави като учебник,а именно да боядисам блок,картер,коша на купето,но ще видим как ще станат нещата.
Малко снимки на турбото и колектора:
Колектора е правен от Васко(познат като Зайо). Турбината е Турбонетикс ГТ 550
Ето снимки от ревизирания диф:
Шпера беше резвизран от Али, направен с 4 нови диска на 80% без втората пружина. Трябва да призная че му отне около 4000 км да се разработи напълно,но сега се държи уникално! Много съм доволен и Али се справи добре.
Мотора:
Вече в процес на обезкабеляване :
Вече вънка,след 2 часа работа и мъчене! Това м50 много тези междудругото :
Утре ще го разглобя и ще започна ревизията и подготовката. Главата ще е първа за пълната ревизия,после ще сменя биелни и основни лагери с тдс-ови. Иска ми се всичко да се прави като учебник,а именно да боядисам блок,картер,коша на купето,но ще видим как ще станат нещата.
Малко снимки на турбото и колектора:
Колектора е правен от Васко(познат като Зайо). Турбината е Турбонетикс ГТ 550
Ето снимки от ревизирания диф:
Шпера беше резвизран от Али, направен с 4 нови диска на 80% без втората пружина. Трябва да призная че му отне около 4000 км да се разработи напълно,но сега се държи уникално! Много съм доволен и Али се справи добре.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- street_force
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 24.10.2005
- Местоположение: софия Гео Милев , Люлин
- БаЯн
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Drift project e34 525i turbo
Успех с проекта,има хубави шукарии но с тая турбина ми се струва
че ще ти е зор да дрифтиш.Ако е от тва е34 турбото дет са извадили 440коня
помня графиката,че преди 4к оборота ненаше много силица?
че ще ти е зор да дрифтиш.Ако е от тва е34 турбото дет са извадили 440коня
помня графиката,че преди 4к оборота ненаше много силица?
Re: Drift project e34 525i turbo
Колега, не слагай дизелови лагери те са по здрави но са от по твърд материал и ще имаш проблеми с коляновия вал защото е по мек от дизеловия и не е предвиден за такива лагери
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8331
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Drift project e34 525i turbo
казах ти и в гаража, успех и ще следя с интерес!
дано всичко стане без много ядове
надува би трябвало да е от доста ниско
дано всичко стане без много ядове
надува би трябвало да е от доста ниско
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Drift project e34 525i turbo
Колата беше един пич,който се казва Сашо,но се отказа от неговия проект. Той каза че когато са я направили била над 400. Аз се возих тогава много вървеше. Тръгваше му същата турбината от 2200 от толкова мисля да тръгва и сега... Може да се настрой няма проблеми. Както мисля да го правя сега,турбото ще тръгва малко над 2000 до колкото му сложим прекъсвача. Ще гоня нютони в тоя диапазон... Ще направим прекъсвача даже да си е на оригиналните 6500 няма да го качвам нагоре...
Днес свалихме главата. Бях неприятно изненадан от няколко неща! Първо мотора е отварян и правен в германия. Между 4 и 5 цилиндри главата беше леко духнала и за това ми е тресял и менил обороти преди. Отделно главата беше затегната безобразно леко... отви се с тресчотката много лесно... Иначе е бил правен в Германия преди,защото се виждаше хонинга от шлайфането и то много ясно... Главата беше и добре и зле... От 24 повдигача, 24 бяха запекли и трябваше да ги чистим... иначе клапаните бях чисти с много малко нагар. Ето малко снимки:
Първо на пресата ги раздвижихме и извадихме гнусотиите от тях... Излезе безобразно масло отвътре... После в газ ги доизчистихме и се раздвижиха много добре...
Следкато отворихме мотора видях един ужасен нагар по буталата,който предполагам е от далата фира сонда...
Това свършихме днес,утре главата ще се носи да се ревизира. Да се прегледат клапаните,бронзови водачи,гумички и тн... После ще занеса блока да му сложат отичането на маслото и ще му слагам биелните и основни лагери от ТДС.
Ето малко снимки на останалите чарколя дето чакат реда си
Малко керамичка
Турбо пътища:
Разпробития термостат:
Разни шукариики:
Казанче за ТДС-овия радиатор(Зайо-с продъкшън )
Много важните АРП-та и неприятно скъпата гарнитура на PPF:
И накрая експертно лице дойде да провери как върви работата :
Днес свалихме главата. Бях неприятно изненадан от няколко неща! Първо мотора е отварян и правен в германия. Между 4 и 5 цилиндри главата беше леко духнала и за това ми е тресял и менил обороти преди. Отделно главата беше затегната безобразно леко... отви се с тресчотката много лесно... Иначе е бил правен в Германия преди,защото се виждаше хонинга от шлайфането и то много ясно... Главата беше и добре и зле... От 24 повдигача, 24 бяха запекли и трябваше да ги чистим... иначе клапаните бях чисти с много малко нагар. Ето малко снимки:
Първо на пресата ги раздвижихме и извадихме гнусотиите от тях... Излезе безобразно масло отвътре... После в газ ги доизчистихме и се раздвижиха много добре...
Следкато отворихме мотора видях един ужасен нагар по буталата,който предполагам е от далата фира сонда...
Това свършихме днес,утре главата ще се носи да се ревизира. Да се прегледат клапаните,бронзови водачи,гумички и тн... После ще занеса блока да му сложат отичането на маслото и ще му слагам биелните и основни лагери от ТДС.
Ето малко снимки на останалите чарколя дето чакат реда си
Малко керамичка
Турбо пътища:
Разпробития термостат:
Разни шукариики:
Казанче за ТДС-овия радиатор(Зайо-с продъкшън )
Много важните АРП-та и неприятно скъпата гарнитура на PPF:
И накрая експертно лице дойде да провери как върви работата :
Последна промяна BULL3T на 10 Юли 2011, 0:05, променена общо 1 път
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- ///ivanE30
- ентусиаст
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Drift project e34 525i turbo
///ivanE30 написа:браво това вече е сериозна работа good luck
Знаех си че рано или късно ще си покажеш и добрата страна Мерси колега,дано всичко стане така както го планирам...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Drift project e34 525i turbo
krasi_90 написа:Колега, не слагай дизелови лагери те са по здрави но са от по твърд материал и ще имаш проблеми с коляновия вал защото е по мек от дизеловия и не е предвиден за такива лагери
Това ако е истина ти направо еба мамата на 90% от ревизиралите блок във форума.
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Re: Drift project e34 525i turbo
Еми да сложи тогава и тдс-ов вал и ще заспи работата и хем малко евтини нютони в плюс не са излишни Успех с проекта
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Drift project e34 525i turbo
SuPeR_FLY написа:Еми да сложи тогава и тдс-ов вал и ще заспи работата и хем малко евтини нютони в плюс не са излишни Успех с проекта
Ако сложа и тдс-ов вал,трябва да пипам и другата карантия,за сега не искам да ги пипам тия неща.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Re: Drift project e34 525i turbo
Гарнитурката е яката работа, надявам се експертното лице ви каза да я притегнете повторно преди да надуете
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Drift project e34 525i turbo
nParMaTuK написа:Гарнитурката е яката работа, надявам се експертното лице ви каза да я притегнете повторно преди да надуете
Ти за тва не бери грижа,казали са ми квото трябва
Иначе ако всичко е точно до утре вечер мотрора трябва да е събран и в събота да се качва на колата.
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани