Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Динамометъра се използва за настройка, да видиш преди/след и крива на мощността. Не е основната цел да видиш някаква цифра, която така или иначе варира от стенд до стенд.In_Memoriam написа:И да ги видиш са имагинерни според тип и настройки на стенда и атмосферни условия. Може да се измери съвсем грубо +/- 30-50 коня и това е (което ти вече си направил).
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Настройката може да се направи и на пътя с нужните логове и ако маперът е малко от малко в час, като крайният резултат ще бъде и по-добър, тъй като пътните условия не могат да се симулират на диното по никакъв начин (липса на адекватно охлаждане както се спомена по-горе).
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
За коли 200кс може би, и пак, дупемера не е точен уред. Иначе не мога да си представя сирокото на Хеед да го настройват на пътя.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
In_Memoriam написа:Настройката може да се направи и на пътя с нужните логове и ако маперът е малко от малко в час, като крайният резултат ще бъде и по-добър, тъй като пътните условия не могат да се симулират на диното по никакъв начин (липсата на адекватно охлаждане както се спомена по-горе).
Напълно съгласен обаче реших да ползвам един от най добрите в бранша worldwide и ще трябва да ми гледа логовете дистанционно и да донастройва така че диното ще даде някво инфо , искам да видя и кривата на конете ,както колегата спомена , топ енда ми е доста важен
Sent from my iPhone using Tapatalk
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Е наеми си стенд някъде за час-два тогава. Оператора така или иначе ще съдейства за ръновете, пък мапера ти ще настройва дистанционно. Така освен мапера няма кой друг да ти счупи колата
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
madafaka_donkele написа:Е наеми си стенд някъде за час-два тогава. Оператора така или иначе ще съдейства за ръновете, пък мапера ти ще настройва дистанционно. Така освен мапера няма кой друг да ти счупи колата
Ами те са с 8 часа разлика все пак така че ще е доста сложно просто той тюнва през bootmod3 платформата и масово го ползват за n55 s55 b58 и тъй като аз съм с тази платформа реших да си продължа с нея...ще видим има вече няколко пичаги с този хибрид и дават брутални времена
Sent from my iPhone using Tapatalk
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
chris_barnes написа:За коли 200кс може би, и пак, дупемера не е точен уред. Иначе не мога да си представя сирокото на Хеед да го настройват на пътя.
И на 1000 коня става без дупемер - правиш 2-3 ръна 100-200 на една и съща предавка и отсечка, осредняваш числата от техниката и след мапа пак същото упражнение. Пък и коли като Сирокото май нямаме във форума
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Обикновено тия "криви на мощността" (което всъщност е произведение на една друга величина по една друга) са толко прави и замазани на масата дина дето ги прокламират (къде толко си могат, къде нарочно), че аз лично винаги ще предпочета Dragy на пътя
Дори не говоря за състояние на валци на динА ветерани от хиляда и балканската на едни проАтели дето се коментират по-горе
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Дори не говоря за състояние на валци на динА ветерани от хиляда и балканската на едни проАтели дето се коментират по-горе
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Nickelback написа:Обикновено тия "криви на мощността" (което всъщност е произведение на една друга величина по една друга) са толко прави и замазани на масата дина дето ги прокламират (къде толко си могат, къде нарочно), че аз лично винаги ще предпочета Dragy на пътя
Дори не говоря за състояние на валци на динА ветерани от хиляда и балканската на едни проАтели дето се коментират по-горе
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Съгласявам се ама тва драги е същата работа с тоя ши*ан DA , за пример ти давам моята кола преди и след st2 и st2+
50коня разлика и в топлото време не мога да си бия времената от ст2 абсолютно идентични са демек 450=505
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Yokata написа:chris_barnes написа:Самият факт, че тормозят кола на дино без подходящо обдухване отпред е показателен, друго няма да коментирам.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Има нещо вярно, къде тогава, овърдрайв? И един въпрос ,в тоя форум няма ли пипнати бензинки
За такова обдухване ли става въпрос?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Yokata написа:Nickelback написа:Обикновено тия "криви на мощността" (което всъщност е произведение на една друга величина по една друга) са толко прави и замазани на масата дина дето ги прокламират (къде толко си могат, къде нарочно), че аз лично винаги ще предпочета Dragy на пътя
Дори не говоря за състояние на валци на динА ветерани от хиляда и балканската на едни проАтели дето се коментират по-горе
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Съгласявам се ама тва драги е същата работа с тоя ши*ан DA...
DA просто ти показва каква емпирична корекция да си направиш на времето (ако искаш).
Трудно е да се борим срещу природата все пак Затова се мери при сходен DA на един и същи участък.
Иначе точно при яка кола е много по-добре да се мери на пътя, защото там тя е в свои води. Може и 100 коня да загубиш от кофти обдухване на дино, системно лошо сцепление на валците и т.н.
А както знаем за 100-200-300 времената трябват коне, а не нещо друго, и тогава се вижда къде се намира тя като перформанс
Exclusive89 написа:Yokata написа:chris_barnes написа:Самият факт, че тормозят кола на дино без подходящо обдухване отпред е показателен, друго няма да коментирам.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Има нещо вярно, къде тогава, овърдрайв? И един въпрос ,в тоя форум няма ли пипнати бензинки
За такова обдухване ли става въпрос?
Имам едно ATX захраване, мисля да им го даря да си духат
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Ангел ангелов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 128
- Регистриран на: 30.12.2016
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Има някакво обдухване защото им играеха дрехите вътре ,!
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Здравейте ето и една е91-ца 335д в интерес на истината излиза, че е по - добре да карам с перата и да сменям на 4200-4400 отколкото на Спорт и да чакаме до 5000...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chris_barnes
- ентусиаст
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Колега, какви са доработките на 35цата?
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
Re: Е9х дино графики/ъпгрейди/резултати
Кулер 550х230х63, р90 помпа и даунпайп на 76. Диното беше товарно, намира се в Горна Ораховица. Маперът ми е Николай Пенков - mpp chip tuning, намира се в Русе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани