Относно 740d xdrive
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Относно 740d xdrive
Здравейте,
Обмислям дали да купя 740д xdrive от 2011 на 265к км.
Бихте ли споделили впечатление за обичайните проблеми на този автомобил, какво е добре да се види/знае преди това, всякаква информация би ми била полезна.
Колата е със скоро сменени вериги, колектор, компресор на климатика.
Благодаря !
Обмислям дали да купя 740д xdrive от 2011 на 265к км.
Бихте ли споделили впечатление за обичайните проблеми на този автомобил, какво е добре да се види/знае преди това, всякаква информация би ми била полезна.
Колата е със скоро сменени вериги, колектор, компресор на климатика.
Благодаря !
Re: Относно 740d xdrive
Моторът се слага в 335д и 535д, та чети по тези раздели. Знаят му се отдавна болежките и се разрешават с лекота и от гаражните майстори, все пак е на десетина години вече.
Имам някакъв спомен, че 740хд от преди фейса беше с 8 степенен автомат, та сигурно затова си се насочил към него - похвално. Иначе 730д е с една турбина по-малко и на теория малко ''по-здрав'' (разбирай един потенциален проблем по-малко, иначе моторът си е същия), но пък е с 6 степенната кутия, която понякога е малко глуповата, а ремап за нея няма в това купе.
Колата е читава и смешно евтина за поддръжка. Цялата ѝ моторизация е кажи-речи от е90, окачването (въздух/аморт) се рециклира успешно, екстрите на практика не се чупят или ако нещо сдаде багажа е по-скоро изолиран случай. Цялостно нещата са окей.
Моделът си страда от разни малки неща основно по шумове в купето, но 90% от тях се решават в рамките на един следобед, та не е болка за умиране.
Фаровете са си грознички с технологията на кръговете от е60, но и това има сравнително евтино решение, макар и малко по-трудно за изпълнение.
Цялостно колата е окей, от там нататък каквото ти се падне от лотарията на пазара....
Търси с падащи задни седалки, на мен ми падна ченето като разбрах, че падащите задни седалки било екстра, за която при мен не е доплатено.
Питай нещо малко по-конкретно, че така си говорим общи приказки.
Имам някакъв спомен, че 740хд от преди фейса беше с 8 степенен автомат, та сигурно затова си се насочил към него - похвално. Иначе 730д е с една турбина по-малко и на теория малко ''по-здрав'' (разбирай един потенциален проблем по-малко, иначе моторът си е същия), но пък е с 6 степенната кутия, която понякога е малко глуповата, а ремап за нея няма в това купе.
Колата е читава и смешно евтина за поддръжка. Цялата ѝ моторизация е кажи-речи от е90, окачването (въздух/аморт) се рециклира успешно, екстрите на практика не се чупят или ако нещо сдаде багажа е по-скоро изолиран случай. Цялостно нещата са окей.
Моделът си страда от разни малки неща основно по шумове в купето, но 90% от тях се решават в рамките на един следобед, та не е болка за умиране.
Фаровете са си грознички с технологията на кръговете от е60, но и това има сравнително евтино решение, макар и малко по-трудно за изпълнение.
Цялостно колата е окей, от там нататък каквото ти се падне от лотарията на пазара....
Търси с падащи задни седалки, на мен ми падна ченето като разбрах, че падащите задни седалки било екстра, за която при мен не е доплатено.
Питай нещо малко по-конкретно, че така си говорим общи приказки.
Re: Относно 740d xdrive
Благодаря много за изчерпателния отговор!
Интересува ме има ли някъде начин да тествам състоянието на кутията за скорости и за 4х4.
Има ли нещо конкретно за този модел което е добра идея да се види при тест драйв и оглеждане ?
Благодаря
Интересува ме има ли някъде начин да тествам състоянието на кутията за скорости и за 4х4.
Има ли нещо конкретно за този модел което е добра идея да се види при тест драйв и оглеждане ?
Благодаря
Re: Относно 740d xdrive
Като на всяка кола, не е нещо по-различно. При скоростите смяната да е плавна, без удари, ако колата е с номера покарай поне 20 минути за да стопли маслото и в кутията, ако има микропукнатина в хидроблока на кутията ще си покаже само на стоплена кутия, на студена може и да сменя хубаво. Виждал съм как на една 1-чка симптомите ѝ си проличаваха само на стоплена кутия. За х-драйв - ако не чуваш нищо, то всичко е наред.
За модела - не се сещам за нещо по-различно от на другите коли, ф01 си е нормална кола, не е нещо кой знае какво като технология
Гледай да ти хареса и да се влюбиш, влюбен човек пари не жали. И да има нещо после, колата на сърце ли ти е лесно ги даваш.
За модела - не се сещам за нещо по-различно от на другите коли, ф01 си е нормална кола, не е нещо кой знае какво като технология
Гледай да ти хареса и да се влюбиш, влюбен човек пари не жали. И да има нещо после, колата на сърце ли ти е лесно ги даваш.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Относно 740d xdrive
Колега, какво стана с F10-ката дето ти я бяха откраднали в Копенхаген, застрахователя изплати ли я. Надявам се всичко да е минало ОК.
Тази 7-ма серия от България ли ще я взимаш или някъде в Западна Европа ?
Тази 7-ма серия от България ли ще я взимаш или някъде в Западна Европа ?
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: Относно 740d xdrive
За щастие се оказаха разбрани хора/компания и ще ми я изплатят на цената на която съм я взел, тъй като я имах по малко от 3 месеца и такива са правилата тук.
Гледам седмица за тук (Дания), но не съм сигурен все още че такъв автомобил е за мен, въпреки че, май каквото каза колегата за влюбването е вярно хаха
Гледам седмица за тук (Дания), но не съм сигурен все още че такъв автомобил е за мен, въпреки че, май каквото каза колегата за влюбването е вярно хаха
Re: Относно 740d xdrive
Междудругото, така както си пишем xHP пуснаха съпорт за ремап на кутиите при фейслифта, за момента няма за преди-фейс, но съм оптимистично настроен.
Поне 3-4 пъти съм писал на съпорта им по мейл и фейсбук и винаги отговорът е бил категоричен, че Ф01 въобще не се и обмисля и отговорът е твърдо не, последно писах преди половин година и се отказах.
Онзи ден пуснаха пост, че вече има съпорт за Ф01 фейслифт и в коментарите бая народ изрева, че иска и за пре-фейс. Съответно пак почнах да тормозя съпорта и тоя път отговора беше ''ще погледнем и 6 степенните седмици, но не е сигурно че ще се поддържат, понеже се различават доста от другите коли със 6 степенен автомат''.
За мен това си е повод за радост, а скоро и повод да се почерпя
Глуповатата кутия е голям бич за иначе чудесна кола...
Поне 3-4 пъти съм писал на съпорта им по мейл и фейсбук и винаги отговорът е бил категоричен, че Ф01 въобще не се и обмисля и отговорът е твърдо не, последно писах преди половин година и се отказах.
Онзи ден пуснаха пост, че вече има съпорт за Ф01 фейслифт и в коментарите бая народ изрева, че иска и за пре-фейс. Съответно пак почнах да тормозя съпорта и тоя път отговора беше ''ще погледнем и 6 степенните седмици, но не е сигурно че ще се поддържат, понеже се различават доста от другите коли със 6 степенен автомат''.
За мен това си е повод за радост, а скоро и повод да се почерпя
Глуповатата кутия е голям бич за иначе чудесна кола...
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Относно 740d xdrive
sk8 написа:
Гледам седмица за тук (Дания), но не съм сигурен все още че такъв автомобил е за мен, въпреки че, май каквото каза колегата за влюбването е вярно хаха
Ми не знам как ще свикнеш от наблъскана с екстри 535i да се качиш на 10 годишен дизел пък бил той и 7-ма серия. Сега аз лично страшно много харесвам седмиците от самото им съществуване, без Е65 и последния фейслифт с голямата решетка, но не и в дизелов вариант. Иначе такава на каквато си се спрял много ме кефи особено ако е от последните години във вариант 760i или Алпина В7, като такива съм срещал из Германия в изключително запазено състояние и на малко км, обаче цените са доста височки.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Re: Относно 740d xdrive
Вариантът му е същия мотор като досега, ама в ф01 купе - 740и, всичко друго е граничещо с глупост на тия години.
730 на практика го няма
740 - ясно
750 изходът толкова често е катастрофален енджин фейлиър, че покупката на тоя етап е като да влезеш в провинциално казино и да си мислиш, че ще удариш кьоравото.
760 е за хора тип money no object, ама когато моделът е актуален, след това става твърде нерентабилно на годишна база за кош на две петилетки и няколко обиколки по окръжността на планетата, остават мераклии само върлите фенове с максималистична нагласа и под 20к км на година.
Дори и в идеалния вариант със 740и, според форумни приказки, дизелът е по-безпроблемен в дългосрочен план и предвид факта, че в това купе никой не търси адреналин от динамика и усещане на пътя, то бензинът е по-скоро прищявка
Не, че е лошо, просто е една идея по-скъпо. Като със всичко и тук има практичен и емоционален подход.
730 на практика го няма
740 - ясно
750 изходът толкова често е катастрофален енджин фейлиър, че покупката на тоя етап е като да влезеш в провинциално казино и да си мислиш, че ще удариш кьоравото.
760 е за хора тип money no object, ама когато моделът е актуален, след това става твърде нерентабилно на годишна база за кош на две петилетки и няколко обиколки по окръжността на планетата, остават мераклии само върлите фенове с максималистична нагласа и под 20к км на година.
Дори и в идеалния вариант със 740и, според форумни приказки, дизелът е по-безпроблемен в дългосрочен план и предвид факта, че в това купе никой не търси адреналин от динамика и усещане на пътя, то бензинът е по-скоро прищявка
Не, че е лошо, просто е една идея по-скъпо. Като със всичко и тук има практичен и емоционален подход.
Re: Относно 740d xdrive
grkv написа:750 изходът толкова често е катастрофален енджин фейлиър, че покупката на тоя етап е като да влезеш в провинциално казино и да си мислиш, че ще удариш кьоравото.
Смяната на дюзите не ти ли гарантира безпроблемна работа на мотора поне 80к?
Re: Относно 740d xdrive
Благодаря за отговора, и обикновено май не го пише като екстра във сайтовете за VIN decoding.
Re: Относно 740d xdrive
Екстра си е, доплаща се, би трябвало да го пише По-скоро е рядко срещано.
Иначе като код е: S470A Isofix System
Иначе като код е: S470A Isofix System
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани