G30/31 530e или 520d
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
G30/31 530e или 520d
Здравейте колеги, колебая се между тези два автомобила. След 2017г. и до 100 000 км. Ще се кара 40/60. градско/извънградско. До около 160 000км или 3 години. Моля за мнения. Не ме интересува разлика в цената за придобиване. Кое ще е по-безпроблемно?
Последна промяна xxx79 на 04 Окт 2021, 17:57, променена общо 1 път
Re: G30/31 530e или 525d
Ако искаш да е по-безпроблемно то определено е дизела. Другото има допълнителна батерия и компонени, а тъй като няма да караш толкова много градско не съм сигурен колко си струва.
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: G30/31 530e или 525d
Избери колата от 21-век - 530e.
525d в G30 е по-рядко и от хибридната версия. Спряха го и от производство.
525d в G30 е по-рядко и от хибридната версия. Спряха го и от производство.
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: G30/31 530e или 525d
Аз бих избрал 530е, защото градско ще е само на ток, надеждността ще дойде то това че двигателя ще работи малко. Провери как стои въпроса с обема на багажника, знам че при 545е е намален обема заради батериите.
Re: G30/31 530e или 525d
Наистина багажника е малък 420л. Май ще се насоча към 540i или 520/530d. Също така обмислям като вариант g01 (x3). Понеже ще сляза от джипка. Но х3 май е по-нисък клас от g30 а цените са им равни, само дето при g30 мога да намеря с по-голям двигател
Re: G30/31 530e или 525d
xxx79 написа:Наистина багажника е малък 420л. Май ще се насоча към 540i или 520/530d. Също така обмислям като вариант g01 (x3). Понеже ще сляза от джипка. Но х3 май е по-нисък клас от g30 а цените са им равни, само дето при g30 мога да намеря с по-голям двигател
Да, цените са равни между G30 и G01, но G01 е в класа на G20, което е просто нелепо. Единственото повече, което има Х3 от 3та серия е обдухване на седалки и се съмнявам, че ще намериш модел с тази екстра.
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: G30/31 530e или 525d
530e твърдо Много приятен автомобил.
Дизел повече никога. Бензин или ток. Дизеловият двигател е безсмислен, с тези уникални и нискоконсумиращи бензини.
Дизел повече никога. Бензин или ток. Дизеловият двигател е безсмислен, с тези уникални и нискоконсумиращи бензини.
Re: G30/31 530e или 525d
Shadowed написа:530e твърдо Много приятен автомобил.
Дизел повече никога. Бензин или ток. Дизеловият двигател е безсмислен, с тези уникални и нискоконсумиращи бензини.
Един въпрос тогава като съпоставка понеже гледам, че караш 540ix. Защо не го препоръчвам пред 530е? Някакви проблеми ли има с тоя мотор?
- dido0o```
- ентусиаст
- Мнения: 984
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: G30/31 530e или 520d
От 530е има смисъл само, ако караш градско и то до 30км на ден, за да можеш вечер да си я зареждаш. Ако мислиш да караш повече извън града, както е написано - 40/60 .. то по-добре дизел или нормален бензин. Поне ще е с нормален багажник.
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: G30/31 530e или 525d
xxx79 написа:Shadowed написа:530e твърдо Много приятен автомобил.
Дизел повече никога. Бензин или ток. Дизеловият двигател е безсмислен, с тези уникални и нискоконсумиращи бензини.
Един въпрос тогава като съпоставка понеже гледам, че караш 540ix. Защо не го препоръчвам пред 530е? Някакви проблеми ли има с тоя мотор?
O, бих препоръчал 540i(x) винаги, но видях че в заглавието ти не фигурира като избор Иначе, 6 цилиндров бензин на BMW.. здрав, евтин за поддръжка, доказан с годините. Уникален разход, дори с настъпване (около 9/100 смесено, като на магистрала под 160 не падам). Удоволствие е този мотор, все още е на малко км при мен, 48к км, за сега не съм сменял нищо освен консумативите. Предпочитам го пред дизела (до сега последните 11 години от както карам дизели, и все още имам Е92 335d) - няма миризми, работи тихо, доста динамичен с това турбо, развърта се страхотно... и по-евтин за поддръжка, със сигурност. В пъти.
Ако мога да съм от помощ, питай
Re: G30/31 530e или 520d
По принцип търся тези два мотора понеже са по-разпространени. Искам нещо, което ще карам 3 години, през това време ако може да е безпроблемно и накрая да продам с минимална загуба на стойност. Не ме вълнуват толкова разхода на гориво или страхотни динамични характеристики (където живея скоростта по магистралите е 120 и не се превишава). Колко по-евтина е поддръжката на 540i спрямо дизела? Въпреки, че цената за закупуване и поддръжка не са от толкова голямо значение.Просто това ще ми е първото BMW и не искам да се разочаровам.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: G30/31 530e или 520d
Аз също обмислям 530е но на този етап нямам къде да го зареждам и не знам до колко би имало смисъл.
Иначе някой има ли детайли как е батерията в периода на експлоатация, в смисъл живота и намалява ли бързо или е издръжлива, защото това би имало голямо значение на пазара след време, когато колата е на 5-6 години и 100+ к км.
Отделно от към поддръжка има ли нещо специфично около тази батерия...
Иначе някой има ли детайли как е батерията в периода на експлоатация, в смисъл живота и намалява ли бързо или е издръжлива, защото това би имало голямо значение на пазара след време, когато колата е на 5-6 години и 100+ к км.
Отделно от към поддръжка има ли нещо специфично около тази батерия...
Re: G30/31 530e или 520d
ionov написа:Аз също обмислям 530е но на този етап нямам къде да го зареждам и не знам до колко би имало смисъл.
Иначе някой има ли детайли как е батерията в периода на експлоатация, в смисъл живота и намалява ли бързо или е издръжлива, защото това би имало голямо значение на пазара след време, когато колата е на 5-6 години и 100+ к км.
Отделно от към поддръжка има ли нещо специфично около тази батерия...
Уж бмв гарантират, че за 6 години ще е на 75%, но хората казват, че вече след 100 000км не стига даже 20 километра, така че не бих си взел такава втора ръка.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: G30/31 530e или 520d
nxn написа:ionov написа:Аз също обмислям 530е но на този етап нямам къде да го зареждам и не знам до колко би имало смисъл.
Иначе някой има ли детайли как е батерията в периода на експлоатация, в смисъл живота и намалява ли бързо или е издръжлива, защото това би имало голямо значение на пазара след време, когато колата е на 5-6 години и 100+ к км.
Отделно от към поддръжка има ли нещо специфично около тази батерия...
Уж бмв гарантират, че за 6 години ще е на 75%, но хората казват, че вече след 100 000км не стига даже 20 километра, така че не бих си взел такава втора ръка.
Точно от това се опасявах и аз. Накрая като стигне и 200к км вече няма да е хибрид а 520 бензин...
Тоест дори и нова кола да купиш такава цената и главоломно ще се срива с напредване на километрите и годините.
Re: G30/31 530e или 520d
Хибридната част ще остане и ще върви, защото тя така или иначе заделя малко резерв за нея, предполагам поне 10-15 години, обаче бонусът от батерията за безплатно градско ще замине и както викаш ти ще останеш с тежка кошница с малък багажник.
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани