DPF въпрос
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: DPF въпрос
Satanism написа:awful написа:Satanism написа:awful написа:Satanism написа:awful написа:Ivotoo2 написа:Здравейте колеги. Карам е91 320д 163 к.с.Изтехлих тази програма която колегата по горе е препоръчал. Проблема е че пише че става и за мотор N47 но в приложението липсва. Има само M47. И неможе да се свърже с екуто на колата а искам да видя данните на живо и дпф-а. Дайте съвет.
Шом си със мотор 320д 163кс това е М47 код на двигателя Н47 е кода за двигатели със 320д 177кс LCI. Програмата има и за Н47 самоче трябва да избереш година на производство 2008 нагоре, а ти като си преди нея 163кс двигател си М47
163кс 320д има M47, N47 и B47(В Ф сериите).
N47 Има и във E серите не само във Ф.
И аз това съм написал . Всичките тея мотори могат да са 163кс версия, тоест това, което казваш по-горе ти не е вярно Отделно N47 Е9Х има и преди фейслифта.
Ако искаш да кажеш че 163кс двигател има Н47 нещо се бъркаш, за преди феиса сус Н47 има, аз говоря конкретно за двигателя 163кс.
163 bhp (122 kW; 165 PS) versionhttps://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47#163_bhp_(122_kW;_165_PS)_version написа:A new 163 bhp (122 kW; 165 PS) 265 lb⋅ft (359 N⋅m) derivative was introduced in September 2009 for the 2010 model year. This version featured exceptionally low CO2 emissions of only 109 g/km and fuel consumption of 68.9 mpg[clarification needed][1]
This version was used in the E90 BMW 320d Efficient Dynamics
Wikipedia to the rescue.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8f2wy2
И една такава точно пусната, в темата за мнения/препоръки.
Интересно само където е (122 kW; 165 PS) не 120kw така че не е 163кс а 165кс
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: DPF въпрос
Всъщност е точно 120квт, точно колкото М47...и е 161хп, 163пс. И числото 120квт не е случайно.Слафа се от 2007г, като флийт едишън, по-късно ЕД.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DPF въпрос
Стига спам, две страници глупости щото колегата го мързи да потърси инфо в гугъл и тн.
- Stanislav83
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 10.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325D
Re: DPF въпрос
Здравейте отново колеги , искам да си поръчам свещи - ще сменя и 6те- мисля , че това е най-удачно. Има ли значение марката? Беру ,мейле,бош? И отново абсолютно задължително ли да сменям и управляващия блок?
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: DPF въпрос
Ако релето работи не е задължително да го сменяш. Преди 3 години смених само свещи и не съм имал проблем с релето.
Свещите ако не са Genuine BMW - Беру или Бош е удачен вариант.
Свещите ако не са Genuine BMW - Беру или Бош е удачен вариант.
- alma359
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 119
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: 2010 e90 330d
- Детайли за колата: Ръчка
Re: DPF въпрос
Възможно е и само управляващият блок да ти е повреден, (при мен беше така) едва ли имаш 4 изгорели свещи на тези километри.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DPF въпрос
На мен ми се е случвало да имам 6 изгорели свещи и управляващия блок да е здрав така, че сваляне и мерене после смяна и готово.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
DPF въпрос
Има и трети вариант - убити свещи от модул (реле). Така, че не е зле като махнеш колектора освен свещите да премериш и модула какъв ток пуска към тях. Връзваш му буксите и мериш на кабелите преди свещите, правилното напрежение е 6V.
На мен ми се е случвало дефектирал модул да подава 6V на четирите кабела и 12V на останалите два и естествено пребива свещите.
Sent from my iPhone using Tapatalk
На мен ми се е случвало дефектирал модул да подава 6V на четирите кабела и 12V на останалите два и естествено пребива свещите.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- mar40e90
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.08.2022
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E90 LCI 320d manual 177hp
Re: DPF въпрос
Здравейте колеги имам подобен проблем със Dpf филтъра изкарва ми грешка на iDrive Dieselpartikelfilter грешка като не свети чек лампа . Колата нито преди грешката нито и след като се появи показва някакви различни признаци , има тяга върви добре ускорява си съвсем нормално .Интересното е че светва точно 10:00 минути след стартиране на двигателя нито секунда по късно нито по рано . Гася и паля мотора грешката изчезва и се появява пак след 10:00 мин . Колата е е90 320д ръчка на около 283 ххх км кара се предимно извън градско като ми се налага всеки ден да пътувам 60 км за работа по немските аутобани . Ползвам добавна на Bardahl BDC от около 6-7 месеца . До сега никакви проблеми с колата с мотора . Миналата седмица тръгвам за холандия и след 200 км каране ми се появи за първи път тази грешка на борда . Термостата изглежда да е добре на живи дани го засичах вдига си нормално темперстура до 90-93 градуса . Като премахване на Dpf a не е опция за мен живея във Германия . Имате ли някакви идеи какво може да е ? Грешки от последното засичане със Car scanner са следните :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW E90 LCI 320d manual 177hp
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10484
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: DPF въпрос
Каквото и да ползваш, както и да караш, филтърът е на почти 300к км., нормално е вече да се е запушил. Аз чисих на около 220, не беше напълно задръстен, но със завишени стойности. Трябва да се видят живите данни от филтъра, по това може да се прецени дали е задръстен, тези грешки не говорят нищо за състоянието му. Друг вариант за проблем е сензора на ДПФ-а.
Never mistake motion for action...
- mar40e90
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.08.2022
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E90 LCI 320d manual 177hp
Re: DPF въпрос
Здравейте колеги , включвам се и със живи данни като на мен картинката ми се изясни до някъде без смяна на филтъра няма да стане . Ако изразите и личните си мения бих се радвал , извинявам се за разхвърлената информация но програмата която сканирах не ми позволява да селектирам само нужните сензори . И спрямо нов как мислите афтърмаркет Дпф филтрите добра алтернатива ли са щото гледам има и по 200-300 евра или чистене на оригиналния би било по добре . благодаря на всички отзовали се .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW E90 LCI 320d manual 177hp
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10484
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: DPF въпрос
Аз бих го изчистил на първо време, зависи какви са сметките, където живееш. Ако нов неоригинален струва колкото чистенето, май няма смисъл.
Never mistake motion for action...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DPF въпрос
Не знам колко е достоверен този софтуер с който го гледаш, ама минусови температури не е ОК да има на сензорите на ДПФ-а.
Ако те не работят, няма как да има успешна регенерация.
Прочети я с някаква по читава дигностика тази кола, купи си един K+Dcan кабел и за телефона си свали Bimmertool.
Ако те не работят, няма как да има успешна регенерация.
Прочети я с някаква по читава дигностика тази кола, купи си един K+Dcan кабел и за телефона си свали Bimmertool.
- mar40e90
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 8.08.2022
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E90 LCI 320d manual 177hp
Re: DPF въпрос
Добър вечер , днес успях да подкарам Btool expert , като направих и едно тест драйвче около 60 км по магистралата като при студен двигател при потегляне Ash беше около 63г Soot 13g и Backpressure ми се стори съвсем нормално около 14 на празен ход и в движение при 2500 оборота държеше около 70hPa по време на карането със скорот около 110 км час Ash леко се вдигаше а Soot намаляваше като ми показваше че регенерира , Soot падна до 0.7 после изведнъж скача до 5 и пак почва надолу до 4.6-4.7 и вече беше време да се прибираме температурата съвсем нормално до 90-92 повреме на карането прибрах се паркирах и загасих колата . След 15-20 минути пак отивам да погледна и тези данни както на снимките Backpressure със минусова стойност и Soot разко нагоре като преди карането беше 13г птчита ми че е регенерирало като километрите от последната регенерация бяха се занулили какъо се вижда на снимките преди карането беше 416 км от последната регенерация . Колата е нормална има сила върви добре, какво следва някой сензор бърка или да не го мисля много да сменям филтъра ? Дали да пробвам пак регенерация със добавки или със спрейове които се изстрискяат направо във самият дпф . Или да купувам нов и да се смяня . Като грешката пак се появява точно след 10 мин по време на карането за да е активна генерацията я приехме постоянно . Във даните за брой успешни регенерации преди карането беше 502 след карането беше отчела 505 успешни регенерации. Докато четях грешките и влизах в различни менюта забелязах че даже да стои на място на контакт точно след 10 мин без да се кара излиза грешката . По майстори още не съм ходил защото тука никой не търси къде е проблема а само се закача на компютър и се подменят частите на които вади грешка . Товат където и да отида ще кажат смяна на Дпф . Тук ремонти не се правят а само се подменят части . Прилаган и снимки след карането . успешна седмица колеги
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW E90 LCI 320d manual 177hp
- beyker_boy
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 14.09.2011
- Пол: Мъж
Re: DPF въпрос
Здравейте и предварително се извинявам, ако не пиша на правилното място
И аз съм имам сага с ДПФ-а от доста време. Купих кабел и свалих приложението, както ВЛД препоръча. Следя редовно стойностите, но в последно време мисля, че не започва сама да регенерира. Вчера Соот беше стигнал на 94% и не започваше да регенерира, като бях минал около 540 км от последна регенерация. Направих принудително регенериране през приложението и след 19 км Соот беше на 52%. Не се сетих да проверя за грешка преди да пусна принудителната регенерация. Какво бихте ми преполъчали като начало? Благодаря.
И аз съм имам сага с ДПФ-а от доста време. Купих кабел и свалих приложението, както ВЛД препоръча. Следя редовно стойностите, но в последно време мисля, че не започва сама да регенерира. Вчера Соот беше стигнал на 94% и не започваше да регенерира, като бях минал около 540 км от последна регенерация. Направих принудително регенериране през приложението и след 19 км Соот беше на 52%. Не се сетих да проверя за грешка преди да пусна принудителната регенерация. Какво бихте ми преполъчали като начало? Благодаря.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани