Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Mitko30vn
- Потребител
- Мнения: 31
- Регистриран на: 20.01.2014
- Местоположение: Варна
- Кара: f10 530xd LCI , E60530xd
- Детайли за колата: Е60 530xd, F10530xd LCI
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Колеги да повдигна малко темата - някой знае ли дали може да се сменят средната и горната верига без да се сваля картера, тъй като колата е XD и е много трудоемко свалянето му?
- Gabriel.Tsvetkov98
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 10.12.2020
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Колеги, малко да възобновя темата.
Много ще се радвам да получа Вашата помощ.
Колата е 61 530д 235.
На живо е изключително тиха, особено на затворен капак.
Въпроса ми е според Вас трябва ли да предприема смяна на вериги? Колата е на 360К реални и е внос от Холандия лично от мен.
Знам, че километрите са много, но ако не беше сменяна веригата все трябваше да се чува нещичко, а е много тиха.
Никакви звуци от предната част на мотора.
Благодаря!
Много ще се радвам да получа Вашата помощ.
Колата е 61 530д 235.
На живо е изключително тиха, особено на затворен капак.
Въпроса ми е според Вас трябва ли да предприема смяна на вериги? Колата е на 360К реални и е внос от Холандия лично от мен.
Знам, че километрите са много, но ако не беше сменяна веригата все трябваше да се чува нещичко, а е много тиха.
Никакви звуци от предната част на мотора.
Благодаря!
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
освен вериги и лагери
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Колеги имам една х3-ка 2007г. 3.0д 218к и последно време ме изкарва извън нерви!! На празен ход претриса мотора и то не винаги. Прави го когато загрее и започна да я паля и гася няколко пъти. Дюзите преди няколко дена бяха свалени и ми казаха, че две са заминали и купих направо нови но след монтажа и малко каране пак започна да се изтърсва мотора. Грешката ми е че не измерих компресията понеже сам си ги свалях и предположих че няма смисъл понеже сутрин работи като бензинова не се чува мотора пък ако е компресия няма да пали хубаво. Според вас може ли да е от разпъната верига и да губи центровка понеже го прави само на загрял мотор и на обороти иначе след 10000об. се стабилизира мотора Просто някой да каже дали от верига може да го прави това И ТО НЕ ВИНАГИ ГО ПРАВИ.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1642
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
aktros написа:Колеги имам една х3-ка 2007г. 3.0д 218к и последно време ме изкарва извън нерви!! На празен ход претриса мотора и то не винаги. Прави го когато загрее и започна да я паля и гася няколко пъти. Дюзите преди няколко дена бяха свалени и ми казаха, че две са заминали и купих направо нови но след монтажа и малко каране пак започна да се изтърсва мотора. Грешката ми е че не измерих компресията понеже сам си ги свалях и предположих че няма смисъл понеже сутрин работи като бензинова не се чува мотора пък ако е компресия няма да пали хубаво. Според вас може ли да е от разпъната верига и да губи центровка понеже го прави само на загрял мотор и на обороти иначе след 10000об. се стабилизира мотора Просто някой да каже дали от верига може да го прави това И ТО НЕ ВИНАГИ ГО ПРАВИ.
Ако веригата е разтегната дотолкова, че да влияе на запалването, ще виждаш завишени корекции на повечето цилиндри, ако не и на всички. Сензорите по мотора също имат навик да правят подобни проблемчета, както при тебе, и то преди да сдадат багажа тотално - визирам този на разпределителния вал най - вече, но и на коляновия е горе-долу подобно положението. Когато се нагреят от околната температура, започват да правят магарии.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Z3Ro* написа:aktros написа:Колеги имам една х3-ка 2007г. 3.0д 218к и последно време ме изкарва извън нерви!! На празен ход претриса мотора и то не винаги. Прави го когато загрее и започна да я паля и гася няколко пъти. Дюзите преди няколко дена бяха свалени и ми казаха, че две са заминали и купих направо нови но след монтажа и малко каране пак започна да се изтърсва мотора. Грешката ми е че не измерих компресията понеже сам си ги свалях и предположих че няма смисъл понеже сутрин работи като бензинова не се чува мотора пък ако е компресия няма да пали хубаво. Според вас може ли да е от разпъната верига и да губи центровка понеже го прави само на загрял мотор и на обороти иначе след 10000об. се стабилизира мотора Просто някой да каже дали от верига може да го прави това И ТО НЕ ВИНАГИ ГО ПРАВИ.
Ако веригата е разтегната дотолкова, че да влияе на запалването, ще виждаш завишени корекции на повечето цилиндри, ако не и на всички. Сензорите по мотора също имат навик да правят подобни проблемчета, както при тебе, и то преди да сдадат багажа тотално - визирам този на разпределителния вал най - вече, но и на коляновия е горе-долу подобно положението. Когато се нагреят от околната температура, започват да правят магарии.
Благодаря колега за съвета ще ги погледна за всеки случай и тях
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Ето и корекции на дюзите на загрял мотор.aktros написа:Z3Ro* написа:aktros написа:Колеги имам една х3-ка 2007г. 3.0д 218к и последно време ме изкарва извън нерви!! На празен ход претриса мотора и то не винаги. Прави го когато загрее и започна да я паля и гася няколко пъти. Дюзите преди няколко дена бяха свалени и ми казаха, че две са заминали и купих направо нови но след монтажа и малко каране пак започна да се изтърсва мотора. Грешката ми е че не измерих компресията понеже сам си ги свалях и предположих че няма смисъл понеже сутрин работи като бензинова не се чува мотора пък ако е компресия няма да пали хубаво. Според вас може ли да е от разпъната верига и да губи центровка понеже го прави само на загрял мотор и на обороти иначе след 10000об. се стабилизира мотора Просто някой да каже дали от верига може да го прави това И ТО НЕ ВИНАГИ ГО ПРАВИ.
Ако веригата е разтегната дотолкова, че да влияе на запалването, ще виждаш завишени корекции на повечето цилиндри, ако не и на всички. Сензорите по мотора също имат навик да правят подобни проблемчета, както при тебе, и то преди да сдадат багажа тотално - визирам този на разпределителния вал най - вече, но и на коляновия е горе-долу подобно положението. Когато се нагреят от околната температура, започват да правят магарии.
Благодаря колега за съвета ще ги погледна за всеки случай и тях
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Тя реално си пали от първия път но заработва по различен начин с леко разклащане на мотора. Вчера смених датчика на разпределителния вал и сега ще я наблюдавам но когато температурите на вън са високи и тогава почва да работи двигателя с леко разклащане на оборотиaktros написа:Ето и корекции на дюзите на загрял мотор.aktros написа:Z3Ro* написа:aktros написа:Колеги имам една х3-ка 2007г. 3.0д 218к и последно време ме изкарва извън нерви!! На празен ход претриса мотора и то не винаги. Прави го когато загрее и започна да я паля и гася няколко пъти. Дюзите преди няколко дена бяха свалени и ми казаха, че две са заминали и купих направо нови но след монтажа и малко каране пак започна да се изтърсва мотора. Грешката ми е че не измерих компресията понеже сам си ги свалях и предположих че няма смисъл понеже сутрин работи като бензинова не се чува мотора пък ако е компресия няма да пали хубаво. Според вас може ли да е от разпъната верига и да губи центровка понеже го прави само на загрял мотор и на обороти иначе след 10000об. се стабилизира мотора Просто някой да каже дали от верига може да го прави това И ТО НЕ ВИНАГИ ГО ПРАВИ.
Ако веригата е разтегната дотолкова, че да влияе на запалването, ще виждаш завишени корекции на повечето цилиндри, ако не и на всички. Сензорите по мотора също имат навик да правят подобни проблемчета, както при тебе, и то преди да сдадат багажа тотално - визирам този на разпределителния вал най - вече, но и на коляновия е горе-долу подобно положението. Когато се нагреят от околната температура, започват да правят магарии.
Благодаря колега за съвета ще ги погледна за всеки случай и тях
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1642
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
В темата за дюзите си написал, че си сменил две с нови и сега нещата са добре - за мен тези корекции на загрял мотор не са добре, особено на 1-ви цилиндър. Тази на 3-ти също е сравнително лоша, но все още не е минала "единица". Не ги гледай, че пише +5/-4 - при тези стойности няма да мине само с леко разклащане...
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Да на 2-ри и 4-ти сложих нови понеже ми казаха, че са зле пък всички други супер. По карах я няколко дена и видях, че пак прави така но в пъти по малко вече. Смених датчика на разпределителния вал и за сега няма проблем но дали си внушава вече Незнам. Мерси колега за съветите ще я наблюдавам понеже го прави на вън като е топло пък сега е студено но се надявам да са е оправила
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1642
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Имай предвид, че ако плюсовите корекции са по-ниски на студен мотор, 99.9 % дюзата си иска ремонт или подмяна...
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Абе колега, моля те дай обясни каква е логиката ти, че нещо не се справям явно. Тя ако е на плюс корекцията ѝ значи моторната електроника иска да вкарва повече гориво, от това което е пуснато на тоя цилиндър. На студен мотор би трябвало да се впръсква повече гориво по картите както са си, нали? След като загрее мотора вече количеството гориво трябва да е по-малко мисля и тогава вече корекцията дори трябва да е по-малка. Нещо не разбирам явно и ще съм много признателен ако ме просветлиш! Благодаря!Z3Ro* написа:Имай предвид, че ако плюсовите корекции са по-ниски на студен мотор, 99.9 % дюзата си иска ремонт или подмяна...
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1642
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
ceco_kd написа:Абе колега, моля те дай обясни каква е логиката ти, че нещо не се справям явно. Тя ако е на плюс корекцията ѝ значи моторната електроника иска да вкарва повече гориво, от това което е пуснато на тоя цилиндър. На студен мотор би трябвало да се впръсква повече гориво по картите както са си, нали? След като загрее мотора вече количеството гориво трябва да е по-малко мисля и тогава вече корекцията дори трябва да е по-малка. Нещо не разбирам явно и ще съм много признателен ако ме просветлиш! Благодаря!Z3Ro* написа:Имай предвид, че ако плюсовите корекции са по-ниски на студен мотор, 99.9 % дюзата си иска ремонт или подмяна...
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Не знам какво да те просветлявам, след като си задаваш отговори донякъде. След като количеството би следвало да е по-малко, съответно да виждаш по-малка корекция, а ти виждаш по-висока... Според мен би следвало тая дюза да има проблем с разпръсквача. Според теб не знам как би следвало да стоят нещата. Отделно логиката е, че когато цилиндърът е студен, на корекцията влияят отклонения в компресията, които се компенсират на топъл мотор донякъде - в смисъл в някакви граници разбира се. Та след като са компенсирани, а корекцията се увеличава, както и предвид че даденият елемент вече е ползван Х време, а всяко счупено нещо влошава работата си правопропорционално на времето, през което работи, следва тоя елемент да има някакъв проблем. Оттук предвид че проблемите с клапан показват други симптоми - липса или отклонения в налягането на рейла примерно, следва тая дюза да има проблем с разпръсквача. Това разбира се е добре да се тества на съответна машина, но досега тази логика не ме е подвела нито веднъж. Ако ме подведе, те ти споделя непременно!
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
Z3Ro* написа:...... Ако ме подведе, те ти споделя непременно!
Първо искам да ти благодаря за отделеното време и внимание! После да добавя, че не съм се заяждал грам с теб, а точно напротив! Респект, че не за първи път ми показваш къде пропускам нещо! Ако от предишният ми пост е провокирано последното ти изречение се извинявам! Просто това, което не мога да си обясня е защо ако на студен мотор нещата са да речем на корекция +1,3, а на топъл при необходимо задание по-малко количество гориво нещата отново не са добре, но отиват и към още по-зле дори......Щом казваш, че го споделяш от опит, тогава добре. Аз такъв с дюзи все още нямам. Дано и занапред да нямам . Както и да е. Живи и здрави!
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1642
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Смяна вериги Е60 2006г M57N2-231кс
ceco_kd написа:Z3Ro* написа:...... Ако ме подведе, те ти споделя непременно!
Първо искам да ти благодаря за отделеното време и внимание! После да добавя, че не съм се заяждал грам с теб, а точно напротив! Респект, че не за първи път ми показваш къде пропускам нещо! Ако от предишният ми пост е провокирано последното ти изречение се извинявам! Просто това, което не мога да си обясня е защо ако на студен мотор нещата са да речем на корекция +1,3, а на топъл при необходимо задание по-малко количество гориво нещата отново не са добре, но отиват и към още по-зле дори......Щом казваш, че го споделяш от опит, тогава добре. Аз такъв с дюзи все още нямам. Дано и занапред да нямам . Както и да е. Живи и здрави!
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Няма ядове...
Но общо взето това е картината с тия дюзи, с условието, че тези корекции би следвало да са само ориентир и да не се вземат за 100% гаранция дали дюзите са добре или зле. Просто трябва колата да се чете цялостно, да се наблюдава и тества, за да не се хвърлят пари за здрави чаркове. Например минусова корекция по дефолт означава, че дюза тече... Но за да е сигурно това, трябва да има проблеми с налягането в рейла. Те пък може да са породени от неизправен сензор, регулатор налягане, проблеми с предналягането от всякакво естество - дори прекалено стар и задръстен горивен филтър ... При разтегната верига също съм виждал доста завишени корекции - на друга марка кола беше, но и това го отчитам като вариант.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани