Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
На моменти и аз се замислям дали да не я пусна моята да се продава, пък ако излезе кандидат с пари да я взима ама така и не ми стига куража
Колкото до частите - точно тези капаци не знам дали са оем и е по-вероятно да са коментирани някъде из чуждите форуми, както и да има подобни за продажба. Иначе да - с изключение на кокалите по окачването и части по двигателя всичко трябва да е оем, просто няма алтернативи за добро или лошо
Ти къде се изгуби пак? Успя ли да я покараш повече време това лято, та ти омръзна?
Колкото до частите - точно тези капаци не знам дали са оем и е по-вероятно да са коментирани някъде из чуждите форуми, както и да има подобни за продажба. Иначе да - с изключение на кокалите по окачването и части по двигателя всичко трябва да е оем, просто няма алтернативи за добро или лошо
Ти къде се изгуби пак? Успя ли да я покараш повече време това лято, та ти омръзна?
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Покарах я, не много, но не и малко. Ще я пазя все пак, реших. В това състояние няма да намеря друга от тази епоха. Утешението е, че вдига цената като цяло. Не че не губя пари от гаража, в който целогодишно седи. Както и от данъците. Абе като цяло съм 0:0 според мен в най-добрия случай.
Но съм сигурен, че ще ми се докара динамична кола пак. Пробвал съм и преди. 1-2 години изкарвам без нещо динамично максимум.
Е85 пак казвам дава много за парите си. Лежерна е за поддръжка и с отлична динамика, поне при големите кубатури.
Ако я продам и се наложи да взема пак нещо, и е по актуално.... тогава няма да мина с евтина и безгрижна поддръжка. Просто са по-капризни и чупливи колите след това
Но съм сигурен, че ще ми се докара динамична кола пак. Пробвал съм и преди. 1-2 години изкарвам без нещо динамично максимум.
Е85 пак казвам дава много за парите си. Лежерна е за поддръжка и с отлична динамика, поне при големите кубатури.
Ако я продам и се наложи да взема пак нещо, и е по актуално.... тогава няма да мина с евтина и безгрижна поддръжка. Просто са по-капризни и чупливи колите след това
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Аз май закрих сезона с разходка до Белоградчик в събота, времето беше топ за разходка без покрив. Приятно изненадан останах от състоянието на пътищата в Северозападна България, само на няколко места беше зле, но с повечко внимание се минаваше без проблеми с ниска кола и ниски гуми
Остана ми да я лъсна някой от идните уикенди и ще я прибирам. Ако все пак имам свободен уикенд и времето позволява пак ще я вадя за кратка разходка
Остана ми да я лъсна някой от идните уикенди и ще я прибирам. Ако все пак имам свободен уикенд и времето позволява пак ще я вадя за кратка разходка
Re: Колко сме със Z-ки...?
Един въпрос. Всяка година , като позахладнее сутрин , като запаля колата се чуват едни три последователни сигнала, кратки оприличавам ги на ...........а сега де, нещо като бибиткания -----пииик, пииик, пииик. Това малко след запалването след кратко време пак и така се стига до три пъти. Няма нищо изписано по таблото. Да имате нещо подобно или да знаете какво е?
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Колко сме със Z-ки...?
bonchef написа:Един въпрос. Всяка година , като позахладнее сутрин , като запаля колата се чуват едни три последователни сигнала, кратки оприличавам ги на ...........а сега де, нещо като бибиткания -----пииик, пииик, пииик. Това малко след запалването след кратко време пак и така се стига до три пъти. Няма нищо изписано по таблото. Да имате нещо подобно или да знаете какво е?
Предупреждение че температурата е под 3 градуса.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Колко сме със Z-ки...?
Не е това. Когато температурата падне на 3 градуса сигнала е като дрънчене на камбанка и се изписва жълт триъгълник със снежинка в средата на централния циферблат т.е. този дето показва там разните предупреждения. Нещо друго ще да е това.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Май разбрах какъв е проблема. Вече не пищи ама един ден колата ме остави в друг град и 6 часа изгубих да търся пътни помощи , майстори с диагностики и притеснения. Добре, че единия майстор се сети, че може батерията на имобилайзера да е паднала. Изписваше на диагностика повече от 100 грешки и то за неща дето няма как ада не работят. Просто имобилайзера прекъсва връзката с ЕКУ-то и то бие грешки из всички модули. Подменихме я с нова и колата си запали и се прибрах по живо по здраво. Моята има допълнителен имобилайзер слаган от предишния собственик. Дали това нещо някак е настроено да дава такъв сигнал при слаба батерия не знам, но вече пищенето го няма. При вас може да го няма този проблем.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Заради имобилайзера ли те остави колата?
Моят си взима ток от колата, но трябва на чипа да имам батерия за да запали (имам и SOS вариант с пин код на бутоните на волана). Затова преди всеки сезон я сменям, че не искам неприятни изненади
Моят си взима ток от колата, но трябва на чипа да имам батерия за да запали (имам и SOS вариант с пин код на бутоните на волана). Затова преди всеки сезон я сменям, че не искам неприятни изненади
Re: Колко сме със Z-ки...?
Да батерията на имобилайзера беше сдала багажа. Сега вече и аз залепих и на двата ключа на имобилайзерите лепенки кога съм сменил батерията и ще почна всяка година да ги сменям профилактично. Но трите пищящи сигнала явно са били за това, но нищо не изписваше на таблото. Четох в гугъл за подобни проблеми на други хора обаче те пишеха за някакви ремайндери и за някакви настройки и дрън дрън, моята кола няма такъв ремайндер бутон. Реших , че е нещо маловажно и ядох хурката. Но пак съм благодарен , че имаше и по тежък вариант , да я кача на пътна помощ и да я мъкна в сервиз на БМВ и там нямаше да мина с 50лв. от които дадох 20лв. бакшиш на момчето , че то искаше само 30лв. за услугата.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Днес палих мойта, че трябваше да я извадя от гаража за да вкарам един скутер зад нея.
Запали от раз, но 20 секунди след това се започнаха едни пушеци, една смрад…слезе ми сърцето в петите, че се запали колата
Оказа се, че гарнитурата на капака на клапаните е сдала багажа и тече ама точно върху катализатора и прави димна завеса . Утре ще зарадвам майстора, че пак ще прави пари от мен
Запали от раз, но 20 секунди след това се започнаха едни пушеци, една смрад…слезе ми сърцето в петите, че се запали колата
Оказа се, че гарнитурата на капака на клапаните е сдала багажа и тече ама точно върху катализатора и прави димна завеса . Утре ще зарадвам майстора, че пак ще прави пари от мен
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
DMS Z4
Пуснах списък с частите необходими да подготвя колата за лятото и смятам след ваканцията в средата на Април да я подкарвам вече редовно
Масло + филтри + гарнитура капак клапани + свещи, баланс на гумите + реглаж на преден/заден мост също ще направя преди сезона и политам
Пуснах списък с частите необходими да подготвя колата за лятото и смятам след ваканцията в средата на Април да я подкарвам вече редовно
Масло + филтри + гарнитура капак клапани + свещи, баланс на гумите + реглаж на преден/заден мост също ще направя преди сезона и политам
Re: Колко сме със Z-ки...?
Едно питане. Слагате ключа в слота. Натискате бутона да запалите колата. И сега питането, кои лампи светят в червено и кои в жълто? Нещо се обърках аз в тази работа. При мен се случва следното. При посочената процедура в червено светва контролна лампа на таблото за, аербег и колани всички останали светят в жълто, но ................след малко в червено светват и една с кръгче със знак внимание в средата и още една с кръгче с буква Р в средата. Това с буквата Р мисля е нещо за спирачките с вниманието не знам за какво е. След кратко всички лампи гаснат. Ходих при един майстор и той каза , че така трябва да бъде, но аз не съм убеден. Няма записани грешки. Дон Диего при теб как е?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Хмм не мога да се сетя на примависта кое как свети...през уикенда ще съм при колата и ще снимам какво светва (но съм почти сигурен, че нямам допълнително светващи лампи )
Абе вие колко пари давате за старт на сезона...моят тотал е 800лв (гарнитура капак клапани + свещи ОЕМ, 8л. масло Ravenol SSL 0w40 и всички филтри и работата разбира се)
Абе вие колко пари давате за старт на сезона...моят тотал е 800лв (гарнитура капак клапани + свещи ОЕМ, 8л. масло Ravenol SSL 0w40 и всички филтри и работата разбира се)
Re: Колко сме със Z-ки...?
При нас няма зима и не спирам колата. Само за седмица най много. Така ,че нито откривам нито закрива сезон. Карам я цялата година. Лампите не светват допълнително просто от жълто светват в червено. Гледах обаче на мерцедеса и се оказа , че при него същите лампи светят в червено и после гаснат. Хм.......и аз забравих как беше като купих колата. Казаха , че ако има проблем то лампите щели да светят постоянно , така че за сега си карам така.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:Абе вие колко пари давате за старт на сезона...моят тотал е 800лв (гарнитура капак клапани + свещи ОЕМ, 8л. масло Ravenol SSL 0w40 и всички филтри и работата разбира се)
Увеличи ми се малко сметката, че бяхме пропуснали няколко малки гарнитури
Мисля в неделя ако е ок времето да откривам сезона
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани